kevin68, Keeway fact - 2007

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by kevin68, Sept 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cruzer

    cruzer New Member

    205
    0
    0
    Re: kevin68, Keeway fact - 2007, VÄRVITUD!

    See kiivriboksiraud ka üli lamp. :D
     
  2. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Re: kevin68, Keeway fact - 2007, VÄRVITUD!

    praegu tagant kuidagi tühi, aga eks vaatab mis saab.. plaane jagub veel kuhjaga.
     
  3. joss13

    joss13 New Member

    2,817
    0
    0
    Re: kevin68, Keeway fact - 2007, VÄRVITUD!

    Esigondel on ka kuidagi tühi .
     
  4. eedy

    eedy New Member

    127
    0
    0
    Re: kevin68, Keeway fact - 2007, VÄRVITUD!

    Kunagi oli minu oma. :D
     
  5. Nestea

    Nestea Member

    539
    0
    16
    Re: kevin68, Keeway fact - 2007, VÄRVITUD!

    Kunagi ka minu. Nüüdseks juba ka Kevini kätevahelt lahkunud.
     
  6. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Re: kevin68, Keeway fact - 2007, VÄRVITUD!

    Ja juba jõuti väntvõll ja mõllud ka perse keerata ja ühel peol lõõdi jalaga kummuli, niipalju mu tõõst siis :D
     
  7. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Kuna masin tekkis jälle müüki, siis tahtsin seda pilli veel kord omada. Täna saigi ära toodud, vahepeal on ikka korralikult vigu juurde tulnud, üks tagumine suunatuli puruks, küljepeegel pooleks, variaatori kaant pole, väntvõlli ots p*rses, kick-süsteem puudu, esituli ei põle jne. Positiivne on see, on peale on vahepeal pandud tutikas variaatori jahutustaldrik ja tutikas spidoka tross. Masinat oli viimati käivitatud enne lume tulekut, koju jõudes proovisin ilma varikata käima ja läks ilusasti.

    Õhtuks lammutasin pilli molekulideks ning nüüd ootab mootor väntvõllilaagrite, tihendite, simmerite ja väntvõlli vahetust. Arvatavasti mootori remondi käigus panen vähe raskemad rullid ning vahetan reduktori õli ka ära. Kuna värvkate suht ära rikutud siis võtan jälle selle teekonna ette ja värvin uuesti üle, tagumise velje vahetan ära, taha tuleb sisse ehitatud suundadega led-tuli, amordikõrgendus jne.. ühesõnaga ideid jagub ja vaatab palju neist ka reaalselt valmib, rahakott ei ole lishalt kõigega nõus. :D

    Päeval oli seis selline

    [​IMG]

    Ja praeguseks on selline

    [​IMG]
     
  8. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Kuidas variaatorikaant pole, kui mõlemal pildil on näha variokaant? :D
    Muidu minupoolt soovitus oleks et tee korda ja ära müü maha! Korras pill on parem kui miskine ront.
     
  9. Nestea

    Nestea Member

    539
    0
    16
    See peaks ta enda mingisugune vana variokaas olema. Muidu nõustun täielikult sinuga, tehku ükskord korda mingi masin. :p
     
  10. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    See mu enda varudest varikakaan jep, mingeid lubadusi ei anna, aga praegu on lootused kõige suuremad :D
     
  11. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Nonii, täna saan uue mootoribloki millel korralik väntvõll ja asjad sees, veel saan uue silindripea tihendi ning silindri ümber käiva plastiku, mida alguses polnud. Nüüd vaja mootori jupid uuele blokile ümber laduda ja uus silindri tihend teha ja võib kokku tagasi panna. Niiet varsti peaks saama välimuse kallale asuda. 8)
     
  12. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Masin nüüd tagasi ratastel ja uus mootor ka all, uus mootor sai kolmest erinevast mootorist kokku pandud. Vahetatud sai blokk, väntvõll, reduktor ja kollektor, silindrikomplekt ja variaator ja sidur jäid vanad, sidurisse tulevad ainult nüüd kollased sidurivedrud. Reduktori ja silindripea tihend said ka uued. Lõpuks sai uus tagumine velg ka alla, näeb veidi parem välja nüüd.

    [​IMG]
     
  13. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Ladusin masina kokku jälle, homme lähen ostan reduktori õli ära ja toon uue siduri, siis peaks mootori osa lõplikult kokku saama ja ehk homme kuuleb juba esimesi hääli selle mootoriga. 8) Nüüd hakkan raha kõrvale panema uue tagutule, sportsumpsi, amordikõrgenduse ja uue värvi jaoks. Esigondli tahaks ka facti oma tagasi panna, kui kuskilt leiab. Esitule pirn sai ka uus pandud ja spidosse sai punased ja sinised pirnid pandud, parktulle läks ka sinine pirn.

    [​IMG]
     
  14. Kiivi

    Kiivi New Member

    240
    0
    0
    Äri praegune sumps mulle maha :p paneks selle jälle mätrixi külge ja vaataks mis ta 70cc'ga peale hakkab.
     
  15. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Täna sai uus reduktori õli sisse, uus sidur külge ja variaator sai kokku laotud, aga kuna kicksüsteem pole veel valmis siis hääli kuulda ei saanud, aku oli ka liiga tühi ja starterit vedada ei jõudnud pikalt.. aga eks homme/ülehomme uuele katsele. Variaatori kaan ja kickvänt sai ka üle värvitud täna.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. raska

    raska Member

    249
    0
    16
    päris korralik
     
  17. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    hetkel seisab kõik rahade taga kinni, selle kuu lõpuks taha camexsist ühe suurema tellimuse ära teha. Mootori võtan ka korra alt ära veel kuna vist tõmbab veits lisaõhku kuna silindri tihend kiiruga ja veits üleperse tehtud, selle teen siis uue ja siis proovin uuesti, hetkel igastahes käima ei õnnestu saada, lubab vaid.
     
  18. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    Nonii, täna sai lastud teha uus silindri tihend ja nüüd peaks asi parem kui varem olema, üks silindri tikkpolt keerab blokis veits üle kuid sellest ei tohiks vist väga hullu olla. Uus esigondel sai ka ära tellitud, tuleb facti oma ette tagasi, gondlit veits mod'itud ka. 8)
     
  19. minimx38

    minimx38 Guest

    0
    0
    0
    kui sul tikkpolt karteris üle keerab kuidas see peaks sul siis kinni hoidma ?? pane keermelatt sisse... lõpuni välja ja mutriga kinni v lase m7 keerme peale üle
     
  20. kevin68

    kevin68 Member

    342
    0
    16
    õrnalt veel hoiab kinni kuidagi see seal, aga jõuab tegeleda, vaja kick süsteem ja asjad korda teha kõigepealt.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte