Kevini Benelli 491 02

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by rhon, Aug 27, 2010.

  1. joss13

    joss13 New Member

    2,817
    0
    0
    Seda küll, aga mul mingi pede nr märgi hoidja mille vahelt lendas märk nahhui, seega oli lihtsam kruvidega R-i originaal hoidja külge panna.
     
  2. rhon

    rhon New Member

    237
    0
    0
    Pole siia ammu kirjutanud. Põhjuseks on rolleriga vähe tegelemine.
    Aga lugu on järgmine: Eelmise aasta sügisel juhtus väike apsakas ja roller jäi seisma. Silindri pea oli sõiduga lahti logisenud, tihend puruks läinud ja tosool mootorisse jooksnud.
    Roller on seisnud selle suveni. Põhjuseks siis talvel vähene huvi ja kevadel gümnaasiumi lõpetamine... Aega pole.
    Kui lõpuks hakkasin remontima mõtlesin, et kui juba siis juba terve mootor korra laiali võtta ja olukorda uurida.
    Avastus oli halb, kuid hea et sai avastatud. Vända laagrid olid roostes, sest tosooli asemele sai kunagi pandud vett, mis oli mootorisse sattudes siiani mootoris lihtsalt seisnud.
    [​IMG]
    Nüüd on vaja vahetada vända laagrid ja silindri tihendid.

    Õnneks on silinder seest endiselt nagu uus.
    [​IMG]

    Rollerit ei remondi müügi tarbeks. Lihtsalt, et asi töötaks, isegi kui temaga ei sõideta.
    Vähe teemast mööda aga olen tänaseks auto omanik :D
    [​IMG]

    Selliste rollerite hinnad on nii madalale langenud, et müümine ei ole väga otstarbekas kui raha hädasti vaja pole.
    Olen kindel, et enam selliste korralikkude eksemplaride hinnad märgatavalt langeda ei saa, pole vahet kas müün ta täna või järgmisel aastal sama hinnaga.
    Oleks isegi kahju müüa oma kätega korda tehtud masinat madala hinnaga ja näha mõni kuu hiljem pilte, kuidas masin on ära räänatud.
    Loomulikult kui keegi tuleb teeb tõsiselt võetava korraliku pakkumise võin korda tehtuna isegi müügi peale mõelda :D
     

Jaga seda lehte