See 110cc mootor on 1 juust ise.Seda ei paneks ma isegi lapsevankrile peale :lol: .See on lihtsalt nii keregesti kotti jooksev ning noh ühesõnaga pask.(Isegi kui õlivahetad jms lõppeb selle elu suht kähku).Ning ma ise väga ei usu et see vägahea mõte on...Ise ei soovita.
110cc mootori pealepanek jääb ära, nüüd vaja vana mootor ikka ilusti tööle saada... Peale väntvõlli vahetamist hakkas jamama, nagu saaks koguaeg liiga palju peale, proovinud igasuguseid erinevaid karpasi ja kõike, ei tea ka milles viga..:S
Masin lõppudelõpuks korras ja töötab, ükspäev linnast tulles kodukandis lendas rihm, vana rihmaga sai sõidetud üle 6300 kildi.Ainuke mure veel mis on on see, et esinduses pandi peale vale genekas, mis toodab rohkem voolu, ning kõik pirnid on läbi põlenud:S, kohe kui tõmmitsa saan siis võtan geneka maha ja lähen vahetan esinduses ära selle. Nüüd kohekohe garaasi uut rihma peale panema, ja nüüd plaanis peale panna uus survekas ja uued sidurivedrud
1 küsimus , tuttav ostis sama isendi ja tahab teada kus tal piirajad on ? tal karpa oma maas aga on veel ?
Kuskohas tal karpas piiraja oli? Mina pole mitte ühegi piirajat leidnud... Soovita talle kindlasti 80cc Big Bore kit'i, mida saab ts-motorsist mingi ~1500.-
Seal on kaks 80cm³ pakutavat silindrit. Kaldun arvama, et üks neist(see 1500.-) polegi tegelikult 80 vaid 70cm³(47mm) 80cm³ peaks 49mm midagi olema.
Kuskohas tal karpas piiraja oli? Mina pole mitte ühegi piirajat leidnud... Soovita talle kindlasti 80cc Big Bore kit'i, mida saab ts-motorsist mingi ~1500.-[/quote] Seal on kaks 80cm³ pakutavat silindrit. Kaldun arvama, et üks neist(see 1500.-) polegi tegelikult 80 vaid 70cm³(47mm) 80cm³ peaks 49mm midagi olema.[/quote] Jepp. Kui täpsem olla, siis 72ccm on too silinder.[/quote] Ega ainult kolvi läbimõõt ei loe, kolvi töökäik loeb ka, aga ei ole ise mõõtnud ja ei vaidle kellelegi vastu Seal on kaks komplekti jhh, üks on vist koos klappidega ja teine mitte.
Misasja sa nüüd sellega öelda tahad? Kui seal müüdavatest üks on 47mm ja teine 49mm läbimõõduga silindripead, siis EI saa nad mõlemad olla 80cm³.
Igastahes selle rolleri teema alla ka midagi uut, sai siis vario kaane pealt ära kaodatud kaks vända auku ja ja sai kõik vead ära pahteldatud, ning vario kaane värvisin punaseks, spst, et must värv sai otsa Siis veel tegin sumpale uue kinnituse, ning värvisin kõik ära ja muutsin veel jala nurka, aga uut jalga veel valmis ei saanud :s Sai siis peale pandud yamasida sportsidur aga see sidur ei ole õiges mõõdus ja liiga jäigad sidurivedrud on sellel, aretasime sinna peale vana siduri sidurivedrud, ning asendasime 3.9g rullid 6g rullidega, nüüd masin ei lähe üldse pöörde, peale läheb vist ikka vana sidur :S Veel panime uuesti peale uue 50cc geneka, aga ikka sama jama mis teistega, mootor ei tööta korralikult, aga 125c genekaga mootor töötab ilusti, aga pirnid põlevad kõik läbi :S
Ma ütlesin juba varem, et kahtlen selles. Miks kaks ja erinevate hindadega? Küsima peaks neilt mõlemi silindri läbimõõtu, siis sott selge, kas on mõlemad 80sed või ainult üks neist.
Ma ütlesin juba varem, et kahtlen selles. Miks kaks ja erinevate hindadega? Küsima peaks neilt mõlemi silindri läbimõõtu, siis sott selge, kas on mõlemad 80sed või ainult üks neist.[/quote][/quote][/quote] Hinnavahe on sellepärast et üks komplekt on klappidega ja üks ilma klappideta
tal oli karpa kaane küljes kruvi et siis võtad kaane maha ja seal seespool peaks olema kruvi sisse keeratud.
Keera karpa pealmine kaas maha, mis on kahe kruviga kinni, võtad maha, keerad sisemise külje silme ette ja vaatad. Kui on seal vasekarva metallist julla, siis keera see välja, kui ainult plastik ka seespoolt vastu vahib, siis seal piirajat ei ole. Nii lihtne see ongi.
Üleeile juhtus siis väike jama Kas keegi oskab öelda, mis asi väljalaske klapipeal on? Põlenud õli? Kas ainult kolvi vahetusest oleks abi, hülsis ei olnud suuri kahjustusi, väiksed kriimud ainult. Ja siis veel väike jama see, et ei saa kolbi kätte, sõrm on kinni jäenud sinna kuidagi, äkki keegi teab kuidas seda kätte saada?