Trr, juba amordid lasevad õli läbi vist. Esimese piduri supporti pealt õline, amordipulkade pealt ka veits. Vb on sellest kui ma õli juurde kallasin ja siis nats mööda läks.. :roll:
80 düüs on perfect koos õhufiltri piirajaga ning stock sumpsiga, piiraja välja siis 88. Kontrolli kas amordipulgad(läikivad osad) on ise õlised või mitte. Kui on, siis lasevad läbi.
Võtsin õhufiltri piiraja ka ära pärast düüsi vahtust. Ma arvan, et see 80 on ka päris hea seal. Pulkade pealt väga pole aga just sealt esipiduri supporti pealt. Tegin praegu puhtaks, kui varsti uuesti on siis jah...
Täna suht sitt päev mul... Sain tagaratta sõitmise eest väärteo protokolli... Krt üldse ei vaadanud ka, eraautoga oli ka veel..
Hei, vahepeal olen kallanud ja tallanud ainult. Umbes 7 paagitäit ära sõitnud ja probleeme pole olnud v.a see, et karpa põhjatihend ajab läbi. Minu mäletamist mööda see juba tutikana peast olnud, aga viimastel päevadel järjest hullemaks see läinud. Paagitäiega saan sõita umbes 90-100km, kuigi kõik pmst stock Ise arvan, et tihend on väsinud või kuskilt nurk paigast ära läinud düüsi vahetamisega. Sõita saab aga lihtsalt kahju hakkab rahast Tegelt võiks LED ribad ka kuskil ära kasutada, ei taha tulede alla panna kuna see pmst kõigil juba.
Tervist tervist, pole päris pikka aega postitanud. Vahepeal muutunud nii mõndagi, aga mitte mootori poolelt. Põhimõtteliselt terve suvi kallasin ja tallasin, võrr on korralikult vastu pidanud, midagi pole juhtunud, ptui ptui ptui. Suve alguses sai mitu korda rulle vahetatud, proovitud stocke, kuid suurt vahet polnud, sai tagasi pandud 5.3g rullikud. Millalgi kakkusin karbussi maha, et alumise kaane tihend korralikult panna, enne oli natuke lahti ja sealt vahelt ajas suht palju bena välja. Millalgi sai pandud käiku enda LED ribad, mis said suht ammu juba ostetud. Kuuma liimiga panin need esituledesse ja hiljem otse akult ning lüliti vahele. Väga imelik süsteem see, peab terve esigondli maha kakkuma, et vahetada lihtsalt tulepirne. Suht tüütu on seda maha kakkuda ja peale uuesti panna. Ostsin ka H8 LED tavalised pirnid, kuid need ei sobinud pessa, sai vähe tuunitud ja need pessa sisse ning kuuma liimiga kinni. :lol: :lol: Mingi nädal v kaks tagasi tulin koju, siis vaikselt kustusid need ära, ei kannata vist liiga suurt pinget. Nüüd jälle vaja esigondel maha kakkuda, et teised pirnid panna. Aa, muidu tegin süsteemi ümber, et mõlemad tuled põlevad samal ajal, mulle meeldib. 8) Sai käidud ka Pärnu hooaja lõpetamisel, mis mulle isiklikult meeldis, mõnus seltskond jne. Aa, oleksin peaaegu üle ka tõmmanud, 90kraadi peal sain jalad maha ja siis kuidagi õnnelikult jäin püsti. Plaane vist pole, VÕIBOLLA talvel/kevadel soetan oversize ja võibolla mingit muud pudi, mootori jätaks puutumata. :lol: Pildimaterjali ka natuke siis. Kunagi ammu proovisin kulmu teha, üpris hea mu arust, aga kakkusin juba maha :lol: (testisin lihtsalt). Nii said need LEDid kinnitatud siis. 8) Mõned pildid veel siis. Päikest ja head sõiduilma, kuni veel ilm lubab! 8)
Need vist mingid sitad pirnid jep, endal ka mõlemad läksid mingi mõne tunnise tööajaga läbi. Samamoodi pidin ka modima, et üldse pessa istuks.
http://www.easyparts.nl/showdrawing/735 ... dy_IV.html Sa võtad selle asja maha (mis on NR3) ja saab lebolt pirnid vahetada. Mina koguaeg teen niimodi. 8) Loodan ,et see teeb sinu elu lihtsamaks