Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91' MÜÜDUD

Discussion in 'Lugejate autod' started by Ksenoon, Juuli 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rainerros

    rainerros New Member

    795
    0
    0
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Sinule, kui julmale pedandile soovitaks igal juhul S6 võtta, ükskõik, kui midagigi viga oleks. 35X korda etem,kui julmalt sellesse 100sse raha tampida. S6 võtad siis ei kahetse raudselt, liigub vägaväga hästi ja ülimalt stiilne on ka. Kuidas saaksid muidu, vahetuskaubaks jah ?
     
  2. herko4

    herko4 Bännitud Bännitud

    1,311
    0
    0
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    tubli.

    aga kui sulle põhjakaitse ei meeldi võid meeleldi mulle anada:D
     
  3. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Liigub kahjuks kehvemalt kui preagune 100(0,4 sek aeglasem), muidu viga pole jah peale selle, et kere on roostene, kriimune ja kohati tuhm, vast poleer aitaks aga rooste vastu ainult ülevärv, sinna läheks juba hea papp. Preaguse Audi kere ikka väga korralik, vaid 1 roostetäpp. S6 ostu ma võin väga kahetsema hakata kui asja hoitud pole.
    Suurt vahet pole mis auto, minu auto peab täiesti korras olema 8)

    Muidu saaksin osta selle
    Herko, põhjakate meeldib ja bemule ei sobiks nagunii, audi orikaga tegu :D
     
  4. rainerros

    rainerros New Member

    795
    0
    0
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Kuidas see küll saab tõeline olla? Turbomootoriga masin, millel kõvasti rohkem kwśid ja kindlasti ka rohkem väänet kõvasti, saab aeglasem olla. Ega se automaat seda nii aeglaseks tee ometi? Kus need ajad said, ütle mull ka mõlema 0-100 kiirenduse aeg. Olen kindel, kui panna sinu masin ja mingi S6 2.2 turbokas automaat kõrvuti teeks S6 ära :roll:
     
  5. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Automaat teeb uimaseks jah. Kui uskuda Autoweek.nl ja autoleht andmeid siis. Kurat seda tegelikult teab, aga s6 peaks kindlasti manuaal olema, muidu see pole ikka õige värk.
    2.8 0-100 8 sek manuaal
    2.2 0-100 6,7 sek manuaal
    2.2 0-100 8,4 sek automaat

    2.2 eeliseks on see, et seda saab kerget chippida 200kw piirimaile.

    Tagumised kettad on veits imelikud, homme ostan uued ja samuti klotsid.
    Kettad siis Delphi toodang, klotsid ei tea mis kätte juhtub.
     
  6. xox

    xox Member

    361
    0
    16
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    kõige sisutihedam tema rks, igal lehel midagi uut jälle , tundub et selle eest hoolitsetakse ka väga hästi. nii et lase rahumeeli edasi sellega mida teed . sisemus ka hea .
     
  7. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Arvan,et see masin on tehniliselt kordades parem,kui mõni turul olev läbilastud s6.Ka see masin on proovinud rammu kolme essukaga ja kahele neist tegi ära .Mitte küll esimese käigu ,aga nii ,kui teise sisse sain läks nagu linguga visates .Tuttava s6 mis veeres välja revali remondist värskelt sellele jäi alla aga mitte palju.Kui võrrelda s6 remondikulusid ja neid masinaid mis turul kiirelt maha tahetakse muuja peab taga taskust olema 25kilo kohe võtta .Remondi kulud on väga kõrged ja pole mõtet üle varju hüpata .Minu jutust võib järeldada,et s6 ei olegi nii hea .On küll ja väga hea ,kui kõik on korras ja hooldatud nii kui peab.Nagu antud c4-ja.Vähemalt müüsin auto õigele mehele edasi 8) .
     
  8. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Tänud tänud :)

    Täna sai tellitud kettad ja klotsid ära, tagumised siis. Homseks loodetavasti kohal.
    Kettad siis Delphi Lockheed
    Klotsid Ferodo
    [​IMG]

    Plaanis oli valged suunad ära osta, aga kahjuks jäi jälle ära :lol: :lol: mõtlesin et raiskan siis raha välimusele kui tehniline tibens tobens. Esimesed kettad tulevad arvatavasti Brembo High-Carbon, need jätan veits hilisemaks kuna esimesed kettad täitsa ok.

    Poes pakuti ka mingid TRUSTING kettaid aga müüja ütles, et neid ei saa preagu, sest hiinas on see materjal otsas millest neid vorbitakse. Igaüks teeb siit omad kvaliteedi järeldused :D Küttekulu linnas 10-11l 8) tehke järgi.
     
  9. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Hetkel on siis asjad niikaugel, et homme kell 8 hommikul peaks masin seal olema ja kätte saan siis 15.00 ajal või varem, igastahes 8-15 on Audi aeg. Kahjuks rummu tarnija hakkas näkku panema taaskord ja rummu pole saanud, hetkel loodan sellepeale, et nad keeravad keermed üle rummul ja peaks kõik hea saama jälle, kuigi omad kahtlused selle üle keeramise kohta..aga mis teha. Säästan sellega ka peaagu 1000 krooni (laager + rumm), selle eest saab limonaadi osta ühesõnaga :D.

    Support on olemas ja korralik, A6 pealt, pidavat parem olema kui 100 oma, eks näis.
    Kapi peal on olemas jupid peale amordi kaitsemütsi mida ostma lähen. Eks homme annan teada kuidas läks ja kust raibe lekkis. Homseks siis ka üv olemas kui kõik läheb plaanitult!
     
  10. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Tööraha läks 1660.-, selle sees veel sillastend, piduriõli pool liitrit ja puhastusained siis pidurile. 8) Hea odav ikka, sain head soodukad, tegid head tööd ka. Tihendid siis mis lekivad on esimene vända simmer ja käiguhoova simmer, üritaks need juba homme ära vahetada, kuigi hetkel sain teada, et vända simmeri vahetus maksab samapalju kui rihma vahetus, ehk siis 1500 EEK :oops:
    Rahul
    Kässar võtab nüüd täiesti haigelt :D tagumine vasak support oli ikka suht katki, A6 omaga asendatud ja palju parem on a6 oma.

    Ära sai ostetud väntvõlli esimine simmer 76.-
    [​IMG]
    mõõdud 35X48X10

    Ostan veel esiratta laagri, käiguhoovastiku simmeri(VW / AUDI 012301457C WELLENDICH 63.81 EEK ja mõõdud 16X24X6) ja uue rummu ning siis esmp tagasi. Käiguhoovastiku simmer ostetud.
    Tartusse reisile kaasa 1l värsket õli ja 1l värsket jahutusvedelikku, eks kaeb kuda ennast üleval peab. 8)
    Lisaks sai ostetud üks logar mis oli katki, tulede regulli nupp ja tahavaate peegel (oli katki) Kõik jupid siis A6 pealt, facelift noh :D
     
  11. massu

    massu Administraator Meeskonnaliige Administraator

    2,331
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Päris julgelt küsivad raha. :roll:
     
  12. herko4

    herko4 Bännitud Bännitud

    1,311
    0
    0
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    ega see auto omaniku elu kerge pole jh :oops:
     
  13. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Kui töökoda mõtled siis seal 400.- tund, soodukat saan 10% summalt, 5% juppidelt (juppe sealt ei osta nii, et see savi)
    Teevad vähemalt kiirelt ja ei võta rohkem kui algselt kokkulepitud, kui siis vähem.

    Osad tööd on tõesti haige hinnaga, näiteks pisikese simmeri vahetus maksab samapalju kui kõikide rihmade ja rullide vahetus. Oleks võinud need muidugi suvel koos rihmaga vahetada, kuid siis simmerid ei lekkinud. Peale simmerite vahetust on asi valmis, et kallata vaid bensiini sisse.

    Herko räägib õigust, ei ole see auto omamine odav lõbu, nagu laps oleks :lol:

    Kokkuvõte mis tehtud
    Käsipiduri trossid (German Parts Distibution)
    Hammasrihm (Gates Powergrip+)
    Uus makk (JVC)
    Sillastend tehtud
    Paigaldatud käetugi ette (Orig.)
    Udutuled (originaal Hella omad)
    Hammasrihma rullikud (Ruville, INA)
    Soonrihma rullikud (Ruville)
    Pinguti (Roulex)
    Veepump (Graf)
    Sport sisu (Quattro)
    Paigaldatud A6 C5 airbagiga rool (oem)
    Veljepoldid (AUDI & VW originaalid)
    Ohukolmnurk (C4 originaal)
    Termostaat (Wahler)
    Küünlad (Bosch)
    Õhufilter (Fram)
    Õli (Liqui Moly MOS2)
    Valuveljed (Audi S6 orig)
    Õlifilter (WIX)
    Veovõlli kattekummid (Spidan)
    Jahutusvedelik (punane G12 Audi)
    Kojamehed (Champion)
    Esituled (S4 HELLA!)
    Esitule pirnid (Osram Cool Blue)
    Geneka rihm (Gates Micro V)
    Bensufilter (Fram)
    Aku 65ah (2a garantiiga, Exide)
    Rooliots (Lemförder)
    Stabika puksid (Lemförder)
    Mootori tihendid/simmer (Victor Reinz, Jago)
    Tagumised kettad (Delphi)
    Tagumised klotsid (Ferodo)
    Uus logar (orig)
    Uus tahavaatepeegel (orig)
    Vasak tagumine pidurisupport(uue kolviga,A6, Girling)
    Parem amordi kattekumm (topran)
    Esimene vända simmer (Jago)
    Esimene rattarumm (OEM)
    Esimene rattalaager (Power Drive)
    Nukasimmerid (Jago)
    Esimene amordi kattemüts
    Käiguhoovastiku simmer (GPD Germany)
    Tööraha kõige eest ja oma vaev.

    Ja kui siia lisada veel mis Raivo (eelmine omanik) ära vahetas saaks päris karmi kompoti
    Ta vahetas amordid, katalüsaatorid mõlemad, bensupump, roolivõimu pump, veovõlli otsa, esimesed piduriklotsid, lasi paigaldada uued Sony ovaalid jne.
     
  14. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    24kilo +katid(mis ei ole universaalid vaid põrutus kindlad kuna V6 audidel suht kehva kohapeal need.3000tk+paigalgus ) ja ovaalid .Kokku kuskil 30ne kanti .Sisu sai 1x aastas keemilist mis maksis ise paar kilo.Aga tubli oled,et edasi aretad .Mul tuttavad ütlevad selle masina kohta igavene masin 8).Vähemalt on olnud ja on edasi õige mehe käes.Esimene omanik hoidis teda enne mind juba päris ilusti .Mina jätkasin samaga nüüd peab ka uuele omanikule au andma ,et edasi tegeleb temaga 8) .
     
  15. KuKiMuKi

    KuKiMuKi New Member

    1,066
    0
    0
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Hästi hooldatud ja igati korralik auto tundub.
    Edu, jaksu ja pakus rahakotti ;) 8)
     
  16. TauriTauri

    TauriTauri Active Member

    1,864
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Rasmus , millal tartu ? :D Tahaks ka juba reaalsuses selle suksu ära näha. :)
     
  17. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Tänud ;) jaksu ja paksu rahakotti vaja

    Tauri, Tartu liigun ehk see nädal või järgmine, kipub järgmise peale minema kuna saarel on juppide valik suht kasin ja tellimisega läheb aega. Hetkel oleks vaja veel simmerid, rumm ja laager ära vahetada oleks OK! Laagri ehk saab Kuressaarest aga rummu mitte. Ja üks müüja kelle leidsin see saab saata alles 4.dets..hetkel loodan palli tänava Indreku peale kes on Audide lammutaja, ehk ta saab kiirelt saata mulle. Kui Tartu jõuab siis on paradiis, lammutusest saab igast head kraami ja suure varuga poed :lol:

    Yess!
    Rumm olemas, tänud Indrekule kes homme Cargosse lükkab hommikul ja saab homme kätte ka.
    Panen arvatavasti siis homseks aja kah!
     
  18. PosPhaze

    PosPhaze Member

    700
    0
    16
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Palju sa sellesse autosse pappi oled tampind, kui saladuseks ei pea?
     
  19. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Kurat seda enam teab :D kui veljed, tuled jne välja arvestada siis ehk mingi 20k, koos tuledega, velgedega, sisu jne mingi 30 piirile. Aga see mind ei muserda, sest auto aus ja korralik ja kuna sain odavalt kätte siis ei kahetse midagi. Truu sõber mul :lol:

    Veel viimased sammud kuni saab minu jaoks valmis asi. Kolmapäeval siis saab valmis kõik kui plaanipäriselt läheb!
     
  20. Ksenoon

    Ksenoon Active Member

    1,751
    0
    36
    Re: Ksenooni Audi 100 2.8 128kw V6 91'

    Sai nodinaid ostetud. Pildilt on puudu veel rattarumm mis on Cargos, ei viitsi hetkel ära tuua.
    Esiratta laager
    1L värsket õli
    Amordi kaitsemüts
    Klaaside higistamise/udu vastu vahend, töötab hästi ,proovisin just peeglil.
    [​IMG]
    Homme kell 11 läheb siis tegemisse ja peale seda kohe ÜV ja kokkuvõttes võib öelda, et masinal on 0 viga! 8) ja siis hakkab kalla ja talla periood! Väga FUN on igastahes õues, kässariga saab nalja küll ning üllatavalt hästi istub Audi teel, ei mingit rahmeldamist ega närvitsemist, kulgeb mõnusalt ja kinni kah ei jää. Juhitavus ülikõv.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte