Re: freedo1l tuning originaalis on 85 düüs freedo1l-il . aga võta vana düüs maha ja minepoodi näita millist soovid jne. ma ostsin endale 80düüsi ja 1mm puuriga läbi 1mm=100 . 100düüs peal prg. kuna 100düüsi polnud sellist.
Re: freedo1l tuning nii v2iksed kysimused siis asjatundjatele kus kohas t2pselt on sumpas? piiraja pole aru saanud mis asi see spiidkontrol on ?
Re: freedo1l tuning nii rahvas kuidas siis saada freedo1l mootorit kiiresti ja odavalt liikuma. mis oleksid esimesed asjad mida tegema peaks ? :roll:
Re: freedo1l tuning mm.. mul qinku (sama mis freedo 1) läheb 68gpsi.. Stock..aint filter on svamm. ja mõned kondlid puudu kuid need vaevalt mõjutavad.
no tra te üldse jamate nende koonukate ja düüsidega kui mootoritest mittemidagi ei tea lase enda isal või kellelgi endale selgeks teha kõigepealt kuidas mootor töötab ja siis hakka alles jamama. aga räägin sellest düüsiasjast ja koonukast mõne sõnaga et te siin mingit mõttetut paska suust välja ei ajaks kui tahad enda 4t rollerile koonukat panna(mis on suht puht täiesti mõttetu tegevus)siis pead ka düüsi ära vahetama sest kui mootor saab rohkem õhku peale kui originaalis siis on tal ka järelikult rohkem bena vaja sest kui mootor saab liigapalju õhku peale siis hakkab turtsuma ja ei liigu üldse edasi. aga kui koonukas ja düüs on juba peal siis tuleb karburaator ka paika sättida (mida te võhikud kindlasti ei oska) lõpetuseks ütlen et ÄRGE PANGE OMA STOCK 4T ROLLERILE KOONUKAT SEST SEE ON MÕTTETU KUNA HAKKAB ROHKEM BENA VÕTMA JA TEEB RÕVEDAT HÄÄLT JA EI ANNA PÕHIMÕTTELISELT MITTEMIDAGI JUURDE aga noh ise teate
lol, mul endale rollerile koonukas peal 4t scooter, on ja on kasu, ja on vaja teisi võhmikuteks sõimata? mul suurem düüs peal ja koonukas ka ning läheb ilusti edasi ja karpa on viisakalt timmis, ple mingi probleem.
no tra tore on kui sina midagigi sellest jagad aga vaata mis juttu need siin ajasid ennem kes mittemidagi rollerist ei tea peale sõitmise