Mootoriploki taastamine käib tõenäoliselt samamoodi nagu alu silindritel, olen aru saanud et tegemist nicasil kattega seal. Silindrit kui sellist vanklil polegi, tegemist on rootormootoriga. Mina isiklikult ei mõista, miks ploki tööpinnad peaksid mingi saasta tõttu riknema. Pigem kulub pind lihtsalt ära ja selle taastamine ei tohiks olla probleem. Usutavasti on sellise mootori kasutajal veidi rohkem aru kui keskmisel enda arust kõval 14-aastasel rollerimehel, kes topib peale kurat teab mis õhupuhasteid ja teeb mootorile keldri muldpõrandal remonti. Mina ütleks et mootor ei ole mitte meie ajast ees, vaid lihtsalt kulub kiiremini kui kolbmootor ja peabki nii olema. Arvesta ka sellega, et wankelmootori liitrivõimsus on sigasitaks parem ning mis arendab võimsust see loogiliselt võttes ka kulub rohkem. Originaal vs täis racing rollumootori tööea võrdlust keegi?
juppide hind on küll kinni pigem madalas kasutamis levikus... ei ole lihtsalt piisavalt B - varuosa tootjaid ning seega hind kõrge..
paljudel juhtudel ei olegi ju kolbmootorist kiiremini kuluva jõuallika kasutamine otstarbekas, mistõttu ei levitataGI neid mootoreid eriti. Võistlemise eesmärgil ja mujal, töömahud suured ning kus tähtis ülihea kaalu ja võimsuse pluss kg-võimsuse suhe, aga täiesti mõeldav lahendus. Miks suured töömahud: väikeste mahtude juures paistab et meeldivad kahetaktilised mootorid väga hästi, ülilihtne hooldus-remont ja "sigaodav".