Re: Ximon'i Aprilia SR 50 R 2010 Ei oska öelda, äkki sellepärast, et kui kohalt ära lähed ja kiirendades tahab rohkem kütet saada. Autoga ka nii et kui kohalt ära lähed siis suurem küttekulu kuni linnakiiruse saavutamiseni. Ei ole kindel.
Re: Ximon'i Aprilia SR 50 R 2010 ... Autoga sa kiirendad kohalt ära, mootoril on suurem koormus ning tänu sellele annad rohkem gaasi, sellest tuleb ka suurem kütusekulu. Kohapeal järsult gaasi pannes mõjutab segukruvi asend ning nõelaaste. Alustaks nõelaastme muutmisest, proovi rikkamaks. Alles kusagil 20-30kmh, kui on sidur täielikult haakunud, tuleb täiskoormus mootorile taha ning hakkab mõjutama puhtalt põhidüüs.
Re: Ximon'i Aprilia SR 50 R 2010 Z0ne jutule +1 ja lisaks väike "pildiline" asi ka, mis peaks rohkem selgust tooma /viewtopic.php?f=47&t=104543