Lauriiii15 Italjet Dragster 70

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by lauriiii15, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henri115

    henri115 Member

    498
    0
    16
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Enne värvitud sumpaga sõitma minemist lasid korra sumpa kuumaks ,et värv korralikult ära kuivaks? Kuumakindla sprayga värvides tuleb peale värvi kuivamist värvitud detail uuesti kuumaks lasta mille käigus värv muutub "pehmeks" vms ja kuivab uuesti ära.
     
  2. alfalk4

    alfalk4 New Member

    327
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Minu arust see sumps kõige koledamadest sumpsidest kõige ilusam sumps :p Osta endale Tecnigas Caliber irw :lol:
     
  3. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Niipalju siis vahepeal toimunud et 2 korda pesnud moppi ja peale viimast pesu sai ka vahatada, ikka sitkas hea läike ja tooni toob esile.
    Kasutaja stentole andsin ka tiiru, tema sõnul liigub nagu lahjem 70cc, kuid see selleks.
    Järgmine nädal alustan siis nn tuunimisega, läheb vahele keeway kolle ja kiigepikendus. Tagaratta pealset porikat võite pakkuda (cpi või keeway oma sobib täitsa) ning mingit paremat sorti koonukat !
     
  4. uimpz

    uimpz New Member

    716
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    asi liigub reaalselt, vähemalt parkla peal tundus väga hea olema.
    Muidugi gaasi tuleb väänata täie jõuga. Võiksid selle korda teha vms.
     
  5. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Gaasi näppisin ja enam nii raskelt ei käi. Niipalju veel vaja siis teha et uus gaasitross on vaja osta ja karpa siibri vedru on uut vaja, see mis kaasa sain, on liiga jäme ja jääb siibri sisse kinni, ning üks peenem mis käepärast oli, on nat liiga jäik sinna (vb uue trossiga on paras, hetkel käib tross ka nat raskelt).

    Ning varsti peaksin kätte saama 70cc silku komplekti ja keeway kollektori. Seejärel läheb ka alla uus amort (pikkem) koos kiigepikendusega.
    Vaja on veel keeway, CPi vms moppi tagaratta pealset porikat ja koonukat, niiet pakkuge

    EDIT: pole enam vaja pakkuda, sain kõik vajaliku juba
     
  6. ameiner

    ameiner New Member

    59
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Mis silku tuleb siis ?
     
  7. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    kuna üli odava hinnaga pakuti, siis DMP 70, malossi 70cc spordist nat lahjem ja DR 70`nest kangem, ehk siis minule täiesti piisav silku

    Kolle ja prikas makstud ja koonuka saan reedel kasutaja stento käest (malossi E5), summi ja klapilehed vahetan ka mingi aeg ära vast, vända laagrid on juba c3`med ja simmereid ei hakka vahetama kuna need täiesti korras
    Koos silku vahetusega vahetan ka sõrme laagri ära ja ka reduktori õli ning jahutus vedeliku, arvatavasti värvin veepumba kaane ka ära see nv
     
  8. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Silindri komplekti sain täna kätte, pm nagu uus, tutikas süüteküünalgi oli pea küljes, kolb pole tahma näinud, seega korralik ja hea asi üli hea hinna eest 8)
    kollektori saan neljapäev kätte ja porikat ei tea veel kuna jõuab

    edit : sumpa värvisin ka üle, see kord ka siis korralik eeltöö, kui oleks viitsinud peenemate liivakatega nühkima hakata, siis oleks aint laki pannud, silenceri poleerisin ka ära, pilte nädalavahetusel, siis kui kiigepikendused, silku ja muud asjad peale pandud on 8)
     
  9. alfalk4

    alfalk4 New Member

    327
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50




    hahahaha see Aksli Aprilia www endine sumps irw :p
     
  10. ronn123

    ronn123 Member

    200
    0
    16
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    esiosa tundub nii massiiivne kuidagi :D
     
  11. MMA

    MMA Active Member

    2,362
    0
    36
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    to vilin reduktorist, õli vähe seal vast ...
     
  12. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    see mõte käis endalgi peast läbi, õli on olemas, algul juurde valama ja siis näha kas vilistab, ja kui ei siis vana jama kõik välja ja uus sisse
     
  13. Martinkuke

    Martinkuke New Member

    1,335
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    vaata äkki sumpa kinnitus natuke ära mädanenud mingi pragu sees keevitusest lahti jne mul oli stock sumpsiga nii et kinnitus oli nagu natuke lahti murdunud ja sis vilistas kui gaasi üle poole anda:D
     
  14. uimpz

    uimpz New Member

    716
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    vaata tal nagu igasuguste sumpsidega see vilin :D
     
  15. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    nii, lasin vana välja täiesti, eriti palju teda seal ei olnud, ploki peal oli et õli peab olema 110ccm, panin aga ca 125ccm sisse, vilin läks kuidagi natuke vaiksemaks, aga ikkagi alles
     
  16. alfalk4

    alfalk4 New Member

    327
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50


    Täna oli vahepeal täitsa jõhker see vilin kui viaduktil su taga sõitsin!aga no mul endal ka väike vilin sees. :p
     
  17. ronn123

    ronn123 Member

    200
    0
    16
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    reduktoris laager läbi äkki ? :roll:
     
  18. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    ei oska öelda, eks kunagi suve poole uurib
     
  19. lauriiii15

    lauriiii15 New Member

    824
    0
    0
    Re: Lauriiii15 Italjet Dragster 50

    Sai siis just garaasist tuldud, kiigepikendus, uus amort, kolle ja 70 silku peal, homme siis veel gondlid peale ja poldid üle pingutada ning sisse sõitu tegema

    Käima läks siis teisest matsust, seega väga hästi. Komp nii kõva et pool tühi aku starterit ringi ei tõmmanud enam, vana silkuga läks veel õhtul enne juppide vahetust ilusasti käima 8)
     
  20. alfalk4

    alfalk4 New Member

    327
    0
    0
    Oma silmaga nägin kuidas käima läks kickist ilusasti hääled olid ka väga võimsad aku ma ei usu et nii tühi kuna enne silku vahetust sa panid starterist kohe käima ga apärast oli enam ei jaksand ringi käija komp oli tõesti väga jõhker! 8) ma homme mingi kella kahe paiku siis sinu juurde
    8)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte