lukku

Discussion in 'Tuuning' started by spend, Juuli 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    Ja kust sa seda võtad? 50cm3 ei ole üle 90cm3 silindreid olemas. Veelvähem 125cm3 kitte.
    80cm3 kitiga peab originaalvänt ilusti vastu. Laagrite kohta ei tea, kuna vahetasin kvaliteetlaagrite vastu välja.
     
  2. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    Ma tahaks küsida tegelikult, mida teemaalgataja selle kiire rolleriga pihta hakkab... Kiirendust on vaja vaid 0-50 foori taga ja sellest ma saan ka täitsa aru, kuna need 4T junnid lihtsalt ei kiirenda, kuid 80+ km/h lõppkiirusega ei ole küll mitte junnigi peale hakata. Varsti on pollarid sabas ja roller müügis, et trahve maksta...
     
  3. spend

    spend New Member

    64
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    aga mida see 80cc sportnukkvõll paremaks teeb ? :)
     
  4. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    Lisab pöördemomenti, avaldub põhiliselt kiirenduses. Veidi teravama nurgaga on, lükkab klapid pikemaks ajaks täiesti lahti. Kraadide kohta ei oska öelda, eks need ajastused ole üsna samad, mis tavalistel nukkadel.

    Tegelikult on sellised nimetused nagu sportsilinder, sportsumps, sportnukkvõll, sportväntvõll, sportgaas jms ilgelt nõmedad, kuna ei ütle ühegi jupi kohta sittagi. Mina neid nimetusi parem ei kasutaks... :roll:
     
  5. spend

    spend New Member

    64
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    aga mida annab 4T malossi multivar, ja kas on mõttet panna ?'
    ning samuti kas tasub osta kasutatud mille läbisõit on 500km ?
     
  6. spend

    spend New Member

    64
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    topeltpost jälle, aga tahaksin küsida veel, et mis laagrid osta stock väntvõllile, tahaks ikka kvaliteetseid
     
  7. mullikas

    mullikas New Member

    0
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    Postitust saab ka muuta topelpostide vältimiseks.
    Laagritootjaid on palju. Endal head kogemused Koyo laagritega. Ka NTN-i olen kasutanud probleemideta. Mõlemad jaapani tootjad. SKF-i ei ole kasutanud, aga netis lugedes jäi silma, et partiidesse on sisse sattunud teinekord ka praake. Paljud kasutavad ka igatahes SKF-i.
     
  8. spend

    spend New Member

    64
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    aga mida annab 4T malossi multivar, ja kas on mõttet panna ?'
    ning samuti kas tasub osta kasutatud mille läbisõit on 500km ?
     
  9. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: 4T - TUUNIMINE ?

    Laagritest veel niipalju, et ise läksin viimase remondiga sellist teed, et ostsin Timkeni laagrid. Muidu proovinud nii SKF-i, KOYO-t ja isegi venekaid ja kõik peavad vastu. Laagrite valik on ülioluline küll võistlustingimustes, aga eeldades et ühe rolleriga üks omanik niikuinii üle 2-3 aasta (v.a. mõned jõhkramad kutid) ei sõida ja järgmine omanik kisub niikuinii kunagi lahti, siis madalapöördelisele väikese võimsusega 4T mootorile, kus õlitus kordades prem kui 2T mootoris, sobivad praktiliselt kõik laagrid. Peaasi, et mingeid noname ebakvaliteetse väljanägemisega junne sisse ei lao.

    Multivari kohta ütleks nii, et ehk on tegemist veidi suuremate taldrikutega variaatoriga, mis lisab sulle kiirust. Kasutatud asja puhul vaatad juba asjatundliku pilguga, kas tasub osta või ei - müüja väidetud 500km võib vabalt olla ka 1500 km ja seda ei tee sul keegi kindlaks. Kui tahad täispanga peale minna, osta tutikas ja garanteerin, et saad öösel rahulikult magada.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte