Täna läks plokk alla, vaja veel siis juhtmestik köik üle vaadata ja ära ühendada ning summile vaja poldid sebida, kickisüsteemi kokku laduma, voolikud vedama ja siis peaks first starti proovima 8)
Pmst voolikud on paigas, benafilter ka ning uus vaakumklapp. Summ all ja jahutusplastid värvitud(üks vaja uuesti värvida, sest see odav värv hakkas lakiga reageerima), esikondel sai lihvi ja jalgetagune ka lihvitud, krunditud ja värvitud.
Esikondel jaa selle pealmine kondel sai ära värvitud Jaa jalgetagusest ka vähe parem ülevaade. Credits to Carriba Xtabla
Tundub hea, aga kuulsin külajutte, et olid sinna peale karvu ajanud juba :lol: 8) Muidu timm masin ja edu! 8)
Täna sai uus gaasitross pandud, reduktoriõli sisse ja küljejalga tahtsime ka alla panna kuid see ei istu ilusti, kui alla kruviks siis see kraad on nii vale, et see ei toeta masinadki niiet uue sebima ning lisaks juhtmestikku näppima veel ja aru saama mis ringlus seal akujuhtmetel ja starterijuhtmetel on, seniks paar pilti :roll:
Täitsapael, täna kiskusime isoleeri juhtmete pealt ära Travega ja siis oli seal näha küll igast connectoreid, läbilöigatud juhtmeid ja siis lic palju tilbendavaid mis cdisse lähevad jne. Suht nukker värk see, otsib kellegi targema vist kes korda teeks selle, endal pea ei vöta nah :|
Juhtmestikku pole veel jõudnud näppida, sel ajal hoopis sai värvitud põhjakad ära, jahutusplast, teisi kondleid pahteldatud ja üles lapitud All vasakus nurgas sulatatud auk on sellepärast, et õhusuunaja istuks peale. Klaaskiud pahtel pragude ja mõrade peal. Tagumised kondlid toestasin plekiga, neetidega kinni ja klaaskiud pahtlit läks ka korralikult Selle augu jaoks sai plastist lõigatud sobiv tükk ja sulatatud kinni.