Juhuu Roxiga hetkel ikka kalla ja talla režiim. Kruiisida oli kena 70ga aga peale 50 hakkas uimama, kui põhjagaasiga lasid ja pidi meelitama. Tänase päevaga sai asi ette võetud, kuna Trave proovis mu karpaga boostrit, siis mõtlesin, et pill laiali enivei ja miks mitte karpat näppida. 70 düüsi asemel 68 läks sisse ja asi parem, aga täpselt 60 pealt lõi lukku no, kuidagi venitas 70 ära aga vaevaliselt. Uurisime ja puurisime, tuli mõte rulle vahetada. 4,55g keskmise asemel nüüd 4,2g ja oi kus asi muutus, kuni lõpuni pöördes ja ei uima enam üldse. 90 gpsi ja gaasiga tagal, seems good to me
Täna sai juba roxi laiali kiskuda. Sõidu ajal tuli mingi kahtlane kõrin sisse ja tulin vaikselt linnast koju. Õnneks Trave01-el oli korras sõrmlaager kodus ja sai see ära vahetatud. Nüüd enam häirivaid helisid pole.
Suvele vastu minnes roxile lisandus uhket kraami ka. Sain kena hinnaga Malossi overrange ja VL14 klapimembraani
Variaatoril olid puudu kõrvad ja rullid, seega sai need ostetud(rullid 4,3g). Nüüd vaja freesida blokki taldrikute ja rihma pärast, siis juba peale ära Uued prillid ostsin kah putukatõrjeks
Üks õhtu sai blokk ära freesitud overrange jaoks, ideaalne pole veel, tahaks rohkem teha ja ilusaks tõmmata aga polnud päris õiget otsikut dremelile. Vabajooksusiduri viskasime minema sealt krempli tagant ja seal olev puks tuli väiksemaks lõigata 8mm peale, et variaator ilusti istuks. Siduritaldrikud fitivad vägahästi ja sidurikella taha läks umbes 3-4mm seibe. Rihm jookseb ilusti taldrikutega tasa Sõites väga vahet praegu sees pole aga pööre tundub madalam, kergemate rullidega proovima kunagi seda asja, siis ehk on tolku kah
Need oranžid gripid sain lõpuks välja vahetatud siniste protaperite vastu, sportgaasi panek jäi aga poolikuks, kuna liiga palju oleks pidanud moddima(trossi, kondleid jne). Ei näinud mõtet sellel ja panin vivacity gaasi ja trossi peale Nüüd nagu gaasi moodi ka asi hahah, vana oli vääääga lühike ja ei tõstnud siibrit piisavalt. VL14 pole veel peale jõudnud panna aga ega ennem ei pane ka, kui olen palga kätte saanud ja tellinud uue karpa, väntvõlli, laagrid, kolleka ja muud nänni
Ehitus nii kaugel, et enamus jubinaid käes aga väntvõlli veel ootan, et kokku panna. Juppidest panen hiljem pilte, kui kõik käes. Aga hetkel siis muu on kõik ettevalmistatud: käisin keermed üle, bloki pesin ära, vana reduktoriõli välja, uus tihend hermeetikuga reduktorikaane jaoks, kerge poleer ja siis muidugi veidi freesimist, portimist, kuidas keegi nimetada tahab. Igatahes esimest korda läksin karterite kallale, tegin kanalid silindriga ühtivaks ja, lasin segavaid nurki eest ära ja tegin ka nn kanalid membraani juurest boost porti, kindlasti oleks võinud pikemalt, laiemalt ja sügavalt võtta aga siiski esimene kord ja ei hakkand hullu panema Variopoolsele sain täitsa normi augu sisse ja teisele nõelasuuruse, vedelmetalliga sai asi korda. Mis siin ikka, väheke pilte kah
Mootor koos, hääled tehtud, magneetokiil siiludeks tömmatud ja uus ostetud. Siis mingi ludri föönitas. Uus vänt oli külm Keps pikem kui omanikul
Peale poolteist kuud ootamist lõpuks tuli dam-spordi pakk ära, küll oli jama dam-spordi endaga ja pärast ei tahtnud itella mu glsi pakki teele panna. Mõned asjad sai ammu juba Travega tellitud scooter-attackist. Uued jubinad: SKF C4 polümeer laagrid+simmerid, Voca kollekas, Artek K2 väntvõll (-18k pööret peaks kannatama), Motoforce Racing PWK 24mm karpa. Mingi lambi piti filter sai ka kohalikult poest ostetud, kuna see oli ainuke mis pwk peale läks First stardi ajal mingi max 10 sek pill töötas, sest top performances kiil, mis sätib süüdet ka varasemaks läks selle nihkes kohapealt pooleks, ei soovita seda, parem viilige süüteplaati Seti updaten ära esimeses postituses.