Noaga lõikasin siis liivapaberiga lihvisin enamvähem siledaks ja siis pahtliga sai täiesti siledaks aetud. Siin on ehitusest kõik pildid olemas: http://fotoalbum.ee/photos/zfunky/sets/...e=5&seek=3
selge hea tähelepanek, ma polegi seda ise veel tähele pannud, päeval lähen garaasi vaatan asja üle :lol:
mitte väga kaugel. roller on laiali praegu, aga kuna praegu tahan autot pöördesse ajada siis raha ei jätku rolleri jaoks, mingi kuu jooksul vast hakkab asi liikuma kuidagi.
Portisin sisse- ja väljalaske ära. Vasakpoolne on originaal ja parempoolne siis porditud. Homme panen mootori lõpuni kokku ja siis on näha kas midagi muutus kaa. Aa jaa plokikaant lihvisin kaa umbes 1mm. Kui mootor koos on ja normaalselt käib siis lasen torukollektori ka keevitada.
Mingi suvalt läksid lihtsalt dremmliga kallale? Kui nii siis tulemuseks võib olla hoopis jõu kadu. :roll:
Motors24 video järgi tegin Kui ei katseta siis ei tule hobujõude juurde ka ju ja mul on neid plokikaani veel kui see toimima ei peaks.
Täna panin lõpuks mootori kokku ja käima, ütleme nii et jõudu tuli märgatavalt juurde. Ei tea kas jõud tuli plokikaane portimisest, või siis plokiaane lihvimisest, millega suurenes surveaste. Jätsin esialgu plokikaane tihendi panematta, et surveaste suurem oleks, aga hakkas läbi lööma, järielikult tuleb veel plokikaant tihendi jagu maha lihvida ja siis koos tihendiga kõik kokku uuesti panna. Vahepeal on mootoriga igasugu häid mõtteid pähe tulnud, aga selle jättan esialgu enda teada, eks näis mis saab