*Malaguti F12 Phantom '03 Custom* - Rehvkulub-

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by RehvKulub-, Okt 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joss13

    joss13 New Member

    2,817
    0
    0
    Täitsa kaval mõte 8)
     
  2. Elavpõrgu

    Elavpõrgu Member

    495
    0
    16
    Edu sulle ilma radikata masina jahutamiseks ... need flow coolerid on mõeldud pigem raidaatorile lisaks volladele vahele panemiseks. Eks anna märku kui mootor omadega kutu on 8) Ilma radiaatorita ei suuda sa seda riistapuud mittemingi valemiga ära jahutada .. aga proovi ära, huvitav teada kaua nii vastu peab :lol:
    Kokkuvõte - Radiaator on vajalik.
     
  3. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    See jahutus teema ei toida ära. Vaat palju ribisi ühel radikal on ja nüüd mõtle palju sinul seda nö jahutus pinda on.
     
  4. antsuke

    antsuke Member

    176
    0
    16
    Õhk ei pruugi vahelegi saada nende torude ümber, radikal omamoodi jahutus koht, kuhu õhk hästi ligi saab. Aga edu proovimisel. Kaval mõte iseenesest :)
     
  5. k2ijala

    k2ijala New Member

    642
    0
    0
    samas kui tal plaanis igalepoole seda torustikku panna ette kondialla ja põhjaka alla ning taga kondlisse siis peaks ära ikka jahutama. mootori töö temp on ju 85-90c´
     
  6. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Küsimus on pigem selles, et mis on antud "radika" pindala. Ega tava radikal on lihtsalt peenikesed torud, mille küljes on ribid, torud annavad jahutusvedelikust kuumuse edasi ribidesse, mis jahutatakse läbiva õhuga maha.
    Kui aga pole piisavalt pindala, pole piisavat jahutust.
    Flow coolerid on mõeldud tõesti lihtsalt lisada olemasolevale jahutussüsteemile natukene jahutuspindala, et paar lisa kraadi maha saada.
     
  7. Össs

    Össs New Member

    203
    0
    0
    kui sa loodad ees kaaluvõitu saavutada,siis soovitaks tõukeratta ratast ka, sest see hea kerge.
    lenksusüsteemi katsu ka tahapoole viia, siis saab hea.







    aga tegelikult mis eesmärk radika kaotamisel on? sest no kui seda radikat nii hädavajalikult vaja ei oleks siis poleks tehas ka seda sinna pannud?
     
  8. RehvKulub-

    RehvKulub- New Member

    473
    0
    0
    Ei ürita raskust tahapoole viia.
    Kui te veel ei tea, siis radika ribid ongi tehtud vasest, mis juhivad soojust eemale, mida rohkem vaske laiali viia seda parem.
    Mul tõesti võtab mõistus nii palju, et ma vaatan kust kohast õhuvool tuleb peale.
    Näiteks põhjakondli all on piisavalt ruumi, et torustik laiali viia, sinna tekib kindlasi õhuvool.
    Põhjus on ka selles miks ma seda kõike teen, et see aprilia kolmnurk mis ette sai tehtud ei mahuta enam radikat sinna ära, seega oli vaja midagi välja mõelda.
    Kui ma vean torud õlipaagist kõrgemale, tekib üldse surve.

    Stock malagutil käivad tegelikult 2-le poole 2 väikest radikat esikondli alla.
    Kuna mul neid pole on vaja midagi välja mõelda.
     
  9. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Radikad on tehtud alumiiniumist, vähemalt aeroxitel.
     
  10. RehvKulub-

    RehvKulub- New Member

    473
    0
    0
    Ja alumiinium juhib halvemini eemale, mis annab veel rohkem eelist vasktorude lisamisel.
    Kui neid piisavalt panna, peaksid need kindlasti jahutama.
     
  11. k2ijala

    k2ijala New Member

    642
    0
    0
    mul enda föönil 1 malaka radikas mis käib ratta taha, pisike on aga mul seal temperatuuri lülitiga võimas R1 ventikas ka.
     
  12. pazawazar-

    pazawazar- Member

    561
    0
    16
    mina olen tähelepannud et korras ja komplektse jahutussüsteemiga töötavad need asjad paremini..
     
  13. RehvKulub-

    RehvKulub- New Member

    473
    0
    0
    Täna, käisin värvi järgi.
    Värvid maksid oma mõnusa hinna, kuid nendega lihtsalt peab rahule jääma.

    [​IMG]
     
  14. RehvKulub-

    RehvKulub- New Member

    473
    0
    0
    Laenasin Supralt kompressorit ja värvipüssi.
    Gondlid said värvitud.
    Öökida ja köhida sai samuti..
    Mingi pilt siia ka. (Esimesel Leheküljel teised pildid)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. Marko.

    Marko. Active Member

    1,797
    0
    36
    Väga tubli tööga oled hakkama saanud killerpoiss suur "like" tulen mingipäev läbi viskan pilgu peale 8)
     
  16. RehvKulub-

    RehvKulub- New Member

    473
    0
    0
    Tule viska mu sinistele ninakollidele ka pilt peale! :lol:
     
  17. skeleton02

    skeleton02 New Member

    995
    0
    0
    Homme-ülehomme saan kolvi kätte, siis tuleme läbi 8)
     
  18. joss13

    joss13 New Member

    2,817
    0
    0
    Respiraatorita tegid ss palju õnne sulle. Ise olin peale värvimist ja lakkimist esimene kord ikka korralikult siruli maas. Kopsud valutasid ja kõik muud kohad ka valutasid :D
     
  19. RehvKulub-

    RehvKulub- New Member

    473
    0
    0
    Jaa.

    No see lakk on ikka kõige hullem, kurgus hakkas valutama.
    Valget värvi nappis, aga sinist jäi normaalselt üle.
    Homme siis üritan kokku laduda.
     
  20. Possible

    Possible Active Member

    1,411
    0
    36
    respiraator ei tohi ka olla see tolmu oma, vaid peab olema söefiltritega aga seejällegi suht kirves (täpselt ei mäleta aga nii 30-50eur vist olid odavamad)

    Edit: Valetasin! tolle ajaga kui mina ostsin on odavamaks läinud need :D
    ise kasutasin seda ja mitte ühtegi lahusti ega värvi haisu polnud tunda:
    http://www.turvaveeb.ee/tooted-ja-teenu ... lmask-4251
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte