Täna linna sõites kadus üks sumpa kinnitus polt ära ja sumpa hakkas loksuma mille tagajärjel murdus üks polt silindrisse ära Eks vaatab kas keerab kuidagi välja või siis kohe 70cc peale.
mh , täpselt sama moodi oli ka ühel tuttaval , aga ta viib vist rolleri ap-sse . Suht jama värk , et ta need poldid lahti pläristab :?
Suht ebamugav variant on see. Kui on tavaline polt siis pole probleemi, st puurib ilusti välja ja uus keere sisse, kuid kui sattus karastatud polt sisse on tööd hulgim. Isegi teemantpuuriga ei saand seda karastatud polti enda Piaggiol väljapuurida.
karastatud poldiga tehakse nii, et keevitatakse mutter otsa ja keeratakse välja! Kui on sissemurdunud siis naljalt ikka midagi otsa ei keevita :wink: Kui ots on väljas siis küll. Viiliga samuti ei saa sissemurdumise korral, torni otsapeksmine on variant aga tavaliselt ka nii lahti ei saa seda. Kogenud igast variante :lol: Mul on alati mingi teema sumpaga :lol:
saa seda täpselt sama moodi teha enda omaga... mul murdus kah sisse ära aga kui polt pole pinge all enam siis tuleb ülikergelt välja... 1 võimalus on et väikese viiliga teed soone sisse ja kruvikaga saad keerata vaikselt mitte peale surudes 2 võimalus nagu ma tegin oli et 2 pisikest naela või nõela ja mõlemaga kahelt poolt polti hakkad lahti keeratavas suunas lükkama
karastatud poldiga tehakse nii, et keevitatakse mutter otsa ja keeratakse välja! Kui on sissemurdunud siis naljalt ikka midagi otsa ei keevita :wink: Kui ots on väljas siis küll. Viiliga samuti ei saa sissemurdumise korral, torni otsapeksmine on variant aga tavaliselt ka nii lahti ei saa seda. Kogenud igast variante :lol: Mul on alati mingi teema sumpaga :lol:
Nii, enam sumpa ei pea ülde, julm plärin ja jõud kadunud... pluss eile läksid esimesed amordid ka Pilt siis hooaja avamisest
MA ise kah mõtlesin et nagu nii on amort varsti läbi aga kas sul see matsune amort alles pole ehk saab seal kombineerida midagi..
Njaa, ega nende eluiga ei ole jah pikk, kui tagarattal sõidetakse pidevalt . Sellepärast lasin endal esiamortidele panna uued õlid sisse ja simmerlingid. Esiots tehti jäigemaks ning asi on kõvasti parem kohe .
See ongi see sama amort all mis matsu sai keeratud...see käis painutuses, aga nüüd vaptsee läbi ja veel mõlemad edit!!! väike pilt veel juurde siis
Täna siis esimesed kurvad kogemused tagarattal sõidust...Nimelt tõmbasin kolm korda üle :roll: Esimene kord kooli ees hommikul ja teised kaks korda järjest Tondi Selveri parklas... Vigastused siis nii palju, et porikas, tagatuli, piduri heebel jakülg kriibitud... Püksid ka katki ja jalg väääga aia... Noh poisid kes trumpab üle??? Ok ok...Tegelt läheb roller suht varsti remonti jälle.
õppige jalad taga sõitma ja siis piduri tunnetus 2ra, siis hakake alles proovima jalad peal minu taktika vähemalt.
Nojah kokkutulekul vaatasin ka et massu sõitis ilma pidurita.. Kõige parem on alguses jalgrattaga asi käppa saada ja siis rolleriga proovida.. Mul jalgratas käpas, nüüd tuleb rolleri kallale minna Aga edu ja pehmet maandumist massu ! :lol:
oh õudust, uus pill ,ja juba nii palju juppe järel.. Ka tagarattal sõitu tuleb rahulikult harrastada xd.
Noo sul nagu pisike masin ka...kui ma otsa ülesse tõstan, siis ei ulatu jalad maha... ja piduriga ma ei sõidagi, sest gaasiga saab ka ilusti mängida... Põhjus miks tasakaalust välja läks oli see, et mul oli seljakott seljas kus olid asjad sees ja seljakott vajus seljas ära ja tõmbas küllili... :roll:
Nii täna sai tööl värvijaga räägitud 4500.- ja saan omale jube kena värvi peale valge heleroosa varjundiga. :roll: 2 nädala pärast läheb masin ilmselt värvi.
Re: Massu Aprilia SR50 Heh...Vahepeal sai siis pooltule pirn vahetatud, ning esitule sisse aretatud pisike lisa valgus. Eile õhtul hakkasime naxitralliga 70cc pütti peale toppima, aga kuna pütt oli 47mm, aga kolb 47,4mm siis sai seda pütti tehtud kella 5 hommikul. Kui kolb käis ilusti püti sees, siis hakkasin kokku lappama, komperssioon on mega hea, säde ka (uus küünal), aga masin tööle ei lähe... Jama... Hullasime oma pool tundi veel, aga ei lubanud kah... Otsustasime siis veidike puhata, sest töö pidi algama juu 9.00 ja puhkama saime alles 7.00. Selle tulemusena jõudis naxitrall kell 13.00 tööle ja ma loobusin üldse sellest asjast, sest polnud millegiga minna...Täna peaks naxitrall töö juures puurima püti üle teise remontmõõtu ehk siis 47,7-8 siis saab uuesti proovida mis toimub...