Plaanide muutus, tundub, et 80malossi on laga :-x ja ma usun, et tegin soodsa vahetuse ning ei kahetse seda. 175 kuupi toorest kvaliteetjõudu.
Väike up enda teemasse. Vahepeal nii palju, et uus 12x16x16 nõellaager sai sisse pandud ja perf squishi jaoks oleks 0.4st tihendit vaja 0.5-se asemel. Malossi kolb on mingi 3g raskem kui kululnud airsali oma (mõlemaid kaalusin koos rõngaga)
Arvasin, et vähem ikka squish, aga kui nii siis nii. Ega see 0.85 vs 0.91 polegi enam nii hull arvestades, et sul polnud tihendeid ka enam(õhemaid) ? Huvipärast vaatasin MHR Team 70cc squishi, manuali järgi 0.40-0.45
Jah, vario masinatel ongi surveaste madalamaks viidud. Ja teamil on ka madalam. EDIT: peale yhe tihendi(0.5) midagi kaasa ei antud jah, aga ma soovin, et kõik ikkagi perf oleks.
Osta malm silku ja unusta kõik squishi mured :lol: :lol: Ei horošo silku, künnab varsti teekatte ka üles maxduuroga 8)
Tellisin ka viimase veel ära. Ca nädala pärast saab asjad kätte. Malossi sidurivedrud siduritross stage6 pesusvamm MVT kollekas Sumpale vedrud VL6 klapilehed
Hea töö said ka asjad tellitud. Tuleb nüüd masinad kiirelt kokku lapata ja Pärnu linna jobutsema minna
Mootor koos, kõik toimib, RAHUL! Ja nüüd otsustasid ilmad p***i minna. Uue disaini sai ka numbrikinnitus, gondlid on nagu on, aga võibolla ehk mitte kunagi mütleb miskit välja Perfektsuse mõttes saab ka veel igast pisemaid asju teha, mis võtavad alati kõige kauem aega - hetkel seda väga ei leidu.