mitu korda oli kolvirõnga stopperit ära võetud ja tagasi pandud ja mis suunas oli stopperi otste koht
Yhe korra on need sinna pandud ja sinnapaika nad ka jäänud on. Asendi kohta miipalju et endaarust päris kindlasti jäid otsad august eemale. Kuigi praegu vaaadates oli seis vastupidi. Stopper seda jama seal ei põhjustanud.
Nõelad terved, sherlocki mängides ütleksin, et mingi paari millimeetrine tykike 'miskit' on selle jama põhjustanud. Kui midagi pildile saan jäädvustada, siis varsti valgustan ka teid. EDIT: Kui kulukas lõbu ja kui võimalik on kepsu laagri vahetus muidu? Kuna see metallipuru eeldavasti täis, siis tuleks see välja vahetada. Loodan, et motopoes ikka võimalik?
kepsulaager vahetatakse alati koos tapi ja kepsuga välja ja krossikatel on kepsu vahetus iga aastane asi,pärnus peaks olema pädevaid vabrikuid.kas kolvi sees on kolvirõnga stopperi tihvt alles
Nii ta oligi, vända kepsulaager puruks. Nüüd sai siis ligi võetud barikiti võll. Samuti on kohe-kohe käes ka uus malossi kolb ning uued malossi sidurikettad. Vetis slippy oli varem.
Täna sai palju kulutusi tehtud. Tänud Mardupapule malossi supporti eest :lol: Väntvõll jrgmine nädal ning siis kokku. Go Malossi or go home.
Kas see on kasutatud kolv, keegi on õliste näppudega näperdanud seda, või on see uus Malossi Racing Look? :lol:
Kõik on uus juba juuni kuus. Võll on siiski veel puudu :| Nõuab uut verdddd. Juhtraud peab olema värkse kui söödav roheline(pole veel valmis)
Võll jõudis Uued laagrid ja jutud. Hetkel vaid asi silku taga kinni, mille ka nüüd kohe-kohe taas peale saab.
Masin töötab ning on seda teinud juba edukalt mõned tunnid. Karpa vajab timmi, paraku aga üldse ei viitsi.
Kuttidega oli täna tore chilll. Sai mööda kiireid metsateid vuratud 8) Malossi väga hästi vastu pidanud.