Streedi lisas see vend ise, alguses oli jutt factoryst või R-ist, i dont care, ise sa oled loll siin. Mina enam vaielda ei viitsi :lol: Osta see R ära ja ei ole vaidlusi ka.
Factoryl sa nagu pead.... oih.. MITTE MIDAGI TEGEMA? Factoryl pole vaja mingeid kuradi düüse vahetada ja segu timmimist ka pole vaja... lihtsalt uus silku/sumps või whatever peale ja sõida. Sellessuhtes on ka suht sitt factory, et kui miskit viga on siis annab displayl kohe teada sellest ja et kõik vead on tuvastatavad diagnostikaga... jube jama minuarust.
: D.Kõik nii kurjad siin foorumis.Olen ma öelnud et Factoryl saab segu regullida ning düüse ka??Ma mõtlesin et R-i on parem timmida kuna saab vahetada düüse regullida segu jms.Ning sissepritset annab ka timmida kuid see on palju raskem protseduur
Ehk seletad ära ka siis miks sissepritse timmimine on raskem? Ja miks sa üldse seda timmima peaks? Kui mingil põhjusel vaja, siis ühendatakse kompuuter järele ja sealt valitakse vastavad režiimid ja muu selline värk. Ja kui see on sinuarust raskem kui segukruviga pool päeva nussimine, et ilusti paika saada... siis nojah.
See vaidlus on kahe otsaga asi, kummalgil poolel ei saa õigus olla, igal mehel oma arvamus. Factory timmimine on kergem jah, aga osadele pakub rohkem rõõmu garaaz, bensuhais ja pool päeva timmimist. Ise pooldaksin esimest, aga Sr 50 R oleks minuarust parem ost kui Sr 50 R Factory
Saab timmida muidugi factoryt ka kompuuteriga kuid kui segu on väga vähe mööda noo siis ma arvan et on kergem ikka võtta kruvar pihku ning kruttida natuke seda kruvi : D Ning äkki mõni vend elab kaugel ap-st siis kust ta selle kompuuteri välja võlub ?
Nõustun täiesti, 6000.- vahe on piisav miks R osta. Muidugi kui igapäevaselt palju ringi sõita siis lõpuks võibolla teeb isegi selle mõne aastaga bensu arvelt tasa. Rahule jääd mõlemaga kindlasti.
street on üle kõige.. väga lollikindel ja mugav masin.. edit: unustasin kirjutada, et ilus ka.. :wink:
kindlalt R, raam tehtud stabiilsemaks just lenksu osas ja ülihea kurve väänata, pidurid ka paremad R-il, sest terastorudega, streedil kummivoolikud, mis venivad/paisuvad pidurdades ja pidur pole nii effektiivne . R !!
Kas sa tõesti ise ka usud seda? Ükski pidurivoolik ei ole kummivoolik!Pidurivoolik ei veni ega paisu nii palju, et piduri efektiivsus väheneks. Ja muide terastorud ei kannata just mehaanilisi vigastusi, mis kogemata tulla võivad.
Soovitaksin sul vaadata äkki meeldib hoopis Piaggio NRG Power? Põhimõtteliselt sama mis aprilia, täiesti stockina on veidike parem tippja kiirendus kui R-il ( sõbra peal testitud ). Piirajad eemaldades ( 1500kr ) saad kaasa tasuta Gianelli Next-i või siis ( 2000kr ) Reverse. Välimus ka väga kena. LED Tagatuli on ka väga lahe, eriti veel öötundidel. Ühesõnaga vaata ise võtaksin apriliatest Streedi kuna meeldib välimus rohkem.
No tegelikult ma sain aru jah et see "Piirajate mahavõtmis raha" mis sa maksad läheb tegelikult sumbuti alla =)