tegelikult l2heb piirajate maha v6tmine 400 eeku.( leegitoru 350.- ja dyys 50.-) Kui keevitus olemas kodus siis ei l2heb 50 eeku. Aga leegi toru oleks parem osta kui hakata j2ndama nende lisa torude 2ra v6tmise ja aukude lapimisega.
bullshit kõik, igal endast lugupidaval hüdrovoolikul on terasturvis sees ja 2+ kihti lausa. On 2001. aasta SR50 hea? See vist MUNArelli mootoriga?
kui sa nii tark oled, siis proovid äkki järgi ? mul igatahes proovitud, võrreldud pmst tutikat R-i ja streedi pidureid, vahe on märgatav, väike aga siiski märgatav
Türa mida on vaielda... aprilia kodulehel ära öeldud mis vahe streedil ja Ril. Võrreldes soodsama SR 50 Streediga on SR 50 R'i eelisteks: #digitaalne kompuuter (näitab kiirust, kellaaega, nullitavat distantsi, kütuse kogust, mootori temperatuuri, aku pinget) #9 Ah aku (Streedil 4 Ah) #efektiivsemad pidurid (tänu terasvõrk-pidurivoolikutele) #võimas 35W halogeenpirnidega kaug-lähi esituli
Kui ilumasinat tahad, siis praktilisust sa ei saa ja see on fakt, mille üle mõned jäävadki vaidlema. RX on just 21" ja 18" rataste ja rehvide poolest praktilisem kui SX. Lisaks on kruusal ja lausa poris võimalik sõita. Lisame veel väikse topcase'i, korralikud esituled ja veidi värki veel ning ongi universaalpill olemas. Asi peab olema mugav kasutada ja võimaldama igal pool sõita, mitte nii et tõmban küljejala üles ja enne peale istumist pühin lapiga selle otsa läikima... (doh) Kui sa ei tea, milleks suured rattad on, siis osta pocketbike, sellel kõige väiksemad rattad - seega kõige ilusam, või veel parem, osta arvutitool.
Arvutitoolil veel suured rattad, universaalkärud, need riiulitega, neil ilusad 2cm läbimõõduga rattad, need parimad. Ise soovitaks ka muidu RX-i, kui sa kuskil maalähedasemas kohas elad, kuigi RX on linnas ka kindlasti väga hea.
Kunagi sul tekib ikka tahtmine kuskile metsa kündma minna, seega igaks-juhuks võiksid RX-i võtta. Aga otsuse langetamine jääb ikka sulle.
Ega tuleb kaaluda jh. Aga selline küsimus et kas mootor on sellel hea. Ja et kui kerge oleks seda tuunida ?
Käikudega masinal üldse mõttetu mootorit tuunida. Mootor on tal kindlasti hea, Aprilia masinad üldse head. Kui ostad masina, siis hoia ja sõida, seni kuni saad, käi hoolduses jne, mootorit laiali küll pole mõtet kakkuma hakkata kohe.
2 põhi asja tuleb ikka ära teha sport sumps ja piirajad maha. Aga kui juba võtta 70cc siis see pidi juba mootorit lõhkuma jaüle müldse kahjustama.
Enamus nö rolluvendi ei oska käikudega masina puhul midagi ette võtta, seega kui ostate endale mingi tsikli, siis parem ärge hakake seda ''tuunima''.
Enamus inimesi ei oska mootorite kallal midagi mõistlikku ette võtta. Enduro on iga kell praktilisem kui supermoto, bike või roller. Usu mind, sa võid elada või njuujorgis, aga kui korra metsa lähed siis 90% kindel et hakkad sa seal ka edaspidi käima, meelelahutuse või pingete maandamise raames. Lisaks pole enduro juures kriips plastikul või pori mootoril mingi argument. Matkata on mugavam ja pikakasvulised ei pea jalaruumi pärast põdema (mis on 98% rolleritest EBAPIISAV). On võimalus end istmel ette-taha nihutada jne. Lisaks ei keela keegi paigaldada pagasikasti taha, külgedele või kuhu iganes. Siin oli mingi kutt, kellel oli lausa pilt tehtud, kuidas Yamaha DT50 mootor ja põhimõtteliselt terve alumine ots tsiklist vee all on. Rolluvennad, tehke järgi.