Minim2gnus, Yamaha Aerox '07

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by minim2gnus, Märts 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Kiil valet pidi ju? või mdea ma olen silmahiinlane :D Aga palju edu sulle! :)
     
  2. carl1452

    carl1452 Active Member

    1,066
    0
    36
    Kiil ikka õietpidi , aga tundub et tegu piaggio kõrge kiiluga mitte minarelli omaga 8)
     
  3. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
    Milleks laki alla ploki lasid?
     
  4. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Kõiki liivapritsitud asju soovitatakse lasta laki alla, kuna lihtsalt liivapritsitud pind jätab mustuse palju paremini külge, sealhulgas ka rasvased näpujäljed jms.
    ---
    Eile sai kasutajalt M6nx- toodud uus kickikäbi, kuna enda oma käis üle, esmasp. võtan ligi ka uue käbi.
    Mootor igatahes kokkupandud, alla pandud, esiratas korralikult alla, jahutusvedeliku torud jms ühendatud, möllatud 10x voolikutega - kuna silku juurest see lühike toru lasi läbi tosooli jms, eile sain küll selle pidama aga ilmselt tuleb osta sinna uus voolik. Pill läks eile ka 12mm karpaga käima, 86 düüs oli nii meeletult suur, et vaevu läks korraks käima ja lõpuks leidsin 78 ja sellega siis sai korra proovida - kuid uputas ikka väga räigelt üle. Kuid tundub, et pöörde käib asi halenormilt, esimesel tiirul kui filmimist ei teinud, oleks pmst kohe üle pannud, kuna asja esiots tuli nii järsku üles ja terve talve pole tagale pannud :roll:
    IGATAHES OSTAN KIIREMAS KORRAS DELLORTO 19MM KARBURAATORIT (MANUAALTOOREGA) PAKKUMISED PSi.

    Kaks videotõestust ka, et pill elab:
    https://www.youtube.com/watch?v=mJzHOj72Z30
    https://www.youtube.com/watch?v=RBsiwh5X-Kk

    KELLELGI IKKA LEIDUB KARPAT! Stay tuned kutid!!
     
  5. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Täna hommikul sai pandud 12mm karpaga uuesti käima proovitud, et tuunida proovida teisi düüse jms, kuid käima enam ei läinud... Ainult lubas koguaeg ja värki. Puhastasin karpa ära, möllasin igatpidi, kõik võimalikud ideed mõtlesin läbi, ikka ei lähe käima. Lõpuks tõmbasin silkupea maha ja tuli välja, et tutikas tihend lasi jahutusvedelikku läbi ning vesi mootoris, kuivatasin kõik ära ja tegin puhtaks, uus tihend koos hermetsiga ja läks peeneks (Muidugi tuhin oli nii suur prooida, et hermetsil kuivada ei lasknud ja peale paari peenestamist lõi uuesti vee mootorisse, seega hetkel silkumaas ja kuivab kõik ning homme jälle kokku siis.
    Muidu düüs ülisuur, proovitiiru tegin ainult, aga kui asi liikuma hakkab siis läheb päris asjalikult. 12mm karpaga timmima ei viitsi üldse hakatagi ning ootan, et keegi kiiremas korras pakuks 19mm karpat. Väike videoke ka RK rahvale:
    https://www.youtube.com/watch?v=7sswq18cTMQ
     
  6. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Ajeeaa homme tulemas Dellorto 19mm Manuaaltoorega pmst tutikas karpa, täna ostsin veits stuffi, et gondlitele kerge parandus laks teha ja muud kraami ka, mis vajalik. Hetkel puudu veel koonukas ning ühed poldikesed, et kõik perfektne oleks minusilmis - kuid Tartu motopoed nii ägedad, et koonukaid erinevaid terve linnapeale kokku vb 5tk ja kõik ilma vahejuppideta aka ala 24mm karpadele jms... Üks E5 oli ka müügis, aga ilma katteta ei tahtnud. :p
    Küünla ostsin uue, kuna eelmine oli pika keermega ja käis kolvile pähe...

    [​IMG]

    Varjoalusest nii palju, et ilmselt kui timmis karpa, siis oskan täpsemalt ennustada, hetkel tundus 4,5g rullid tsipa kerged ja sidurivedrusid tuleks grammike veel peale keerata (Sees 10k pealt haakuvad sidurivedrud). Survekas ilmselt sobilik, Malossi punane.

    Jou ja kokkutulekul näeme RSK! 8)
     
  7. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Äge roller! Edu
     
  8. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Arvan sama, et täiega cool teema 8) Vähemalt ei pea kirjutama päris üksi

    Igatahes, täna sai silindripea uuesti peale visatud uue tihendi ja hermetsi kihiga, käima ei proovinud kuna hermets kuivab 24h jms. Punane tosool sai sisse ning peale läks uus küünal. Blokk, raam, sumpa, tagumine amort, esiamordipulgad, veljed ja muud metall osad said käidud kõik mootoripesuvahendiga üle ning voolava veega, jäi täitsa asjalik minu silmis. Garage sai lõpuks korda tehtud jälle, gripid külge installitud ning nüüd jäänud veel põhjagondel, esiporikas ja põsegondel värvida, 19mm karpa saan homme kätte - see külge installida ning osta ka koonukas sinna otsa, timmida, esipidur ära õhutada (Sain piduritopsi kaane siiski lahti) ning siis valusalt peeneks panna ja Tallinna kokkutulekule lennata 8) 8)

    Mõni pilt ka igavusest:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Ette porilauda ei plaani panna? :D
     
  10. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Plaanin, kui keegi korralikku müüb :)
    ---
    Dellorto 19mm käes koos tooresüsteemiga. Karpa peal, sees 94 düüs ning enamvähem asi timmis, rullid liiga kerged ja varjoalust vaja sättida. Karpaga paras peavalu sai proovitud düüse (70, 88, 90, 100, 105, 102, 98, 96, 94 ja siis mitukorda 96 ja 94 vahel) Ei taju ära, karpa nagu timmis, aga nagu pole ka. Kohalt ära minnes hetkeks poob, siis lendab, hoopealt gaasi maha lastes sama moodi, 98 düüsiga hakkas juba puterdama, 92ga pooma. Hetkel jäi sisse 94 ja homme proovin mängida veel nõela astmega, hetkel juhe nii koos... Rõve see, et gaasi maha lased siis hetkeks kaob jõud, kui uuesti gaasi anda - seega tagal lasta sitaks võimatu :oops: :| :-x :roll:
    Homme valutab jälle pead ja üritab asja lõplikult timmi saada, muidugi nagu asjade käik tavaliselt on, siis läks vaakumklapp tuksi (Hakkas lõpuks korralikult tööle jälle, aga ostan siiski uue) ning gaasitross hakkas "hargnema" rutska juurest jne.. Küünla järgi nagu ka asi päris-päris õige veel pole :roll:

    Kindlustus sai ka tehtud just pikemaks ajaks, seega plaanis homme ilmselt tagal paugutama hakata 8)

    Sai õhufiltriga pornot ka tehtud, ise rahul, tean sita lendamisest, aga ostaks koonuka siis lendaks koonuka peale täpselt samapalju seda...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Stay tuned! 8)
     
  11. NikolaiR

    NikolaiR New Member

    973
    1
    0
    tra karpast oli tõsiselt kahju loobuda, korraliku asja said omale!
     
  12. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Ei olnud ära valeta ma tean küll :D Sul on uus ja parem olemas juba nkn :D:D
     
  13. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Niisiis, kuna rullid olid kerged, sai motohobist ostetud uued. Ideeliselt tahtsin 5,2 või 5,25g rulle, mida ilmselgelt polnud. Seega sai motohobi töötajaga arvutatud ja arutatud ning välja mõeldud parim lahendus, mis sealt osta sain - 3x4,75g ja 3x6g = 5,35g kokku. Täna litib külge ja saab näha, mis imesid see asi tegema hakkab :p

    [​IMG]
     
  14. :SasS:

    :SasS: Member

    315
    7
    18
    Filtri korpusele tegid ikka õigele poole augud? :lol:
     
  15. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Sellise lahendusega hakkab ju sooja õhku võtma?
    Kui kasutada puurimise lahendust, siis oleks vast olnud mõistlik teisele poole augud teha? :p
     
  16. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Sooja õhku hakkaks ka koonukas sama kohapealt võtma :roll:
    :lol: :lol: Mõtle veidi, mis juhtub kui teisele poole augud teha ja kas siis sees olevast Malossi Redspongest kasu oleks. Vihjeks võin öelda, et karpasse minev "toru" on "teisel pool" :)

    See toru, siis selle poole küljes, kuhu sina mõtled ning filter ise teise poole küljes :roll:
    [​IMG]
     
  17. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Duubel jne, asi oli peaaegu timmis nii nagu peaks - aind varjo teha jäänud ja siis andis silkupea tihend otsad ja vesi mootoris, lihvisin silkupea ära kuna ilmselt oli kõver, aga kui ei saa funkama, tuleb uus silindripea külge :roll:
     
  18. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Su jutust on iva, kuid kas element on siis nii kehva läbilaskevõimega? Ma olen terve aja mõelnud, et probleem on pigem õhuvõtu kohas.
     
  19. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Element pole just kehva läbilaske võimega, kuid Tartus polnud ühtegi normaalset koonukat saada ning tahtsin tekitada nn koonuka effekti, et rohkem õhku asi saaks :roll:
    ---
    Kuna masin jättis viimastel päevadel nii-öelda vahele või siis jättis mulje nagu uputaks rämedalt üle, siis sai eile hommikust peale Carl1452'ga viga otsitud. Algselt arvasime, et vesi jälle mootoris - seega, sai silindripea maha võetud (Muidugi vett mootoris polnud...) ja lihvitud korralikult, pandud uued tihendid ja uuesti kokku, kuivama. Vahepeal sai tema masinaga tegeletud ning siis sai uuesti proovitud korra, ilma veeta. Masin tegi sama nalja, ikka jättis vahele - seega vesi mootoris olla ei saanud. Proovisime erinevaid küünlaid, piipe jms, miski ei aita. Siis sai käidud üle kõik juhtmestiku pistikud ning juhtmed, kõik nagu toimis. Süütepooli pluss juhe lõi ainsana sädemeid, sai klemm puhastatud ning uuesti ühendatud ning hetkeks tundus, et asi hakkas tööle. Tegime kerged drag'id ja tagaratta tiirud ning hakkas sama jama tegema, arvasin algul, et ikka see klemm jamab, aga hujjat.. Klemm nii nagu olema pidi - seega oli eelnev klemmi teema lihtsalt kokkusattumus, et korraks tööle hakkas. Siis sai mähis ja süütelugeja üle vaadatud, kõik nagu tundus timmis olevat, säde jms oli koguaeg olemas. Ja siis üks hetk proovimise ajal (Kohapeal), et kas nüüd töötab sai kogemata varjoalune suitsema lastud, kiirelt masin seisma ja varjokaan maha. Vahi nalja, varjomutter lahti jooksnud ja keere ikka normilt kahjustada saanud, nuut ise korras jms. Sai pitsitatud teine mutter otsa, kuid kickikäbi vastus ei lähe vastu piisavalt käbile ning enam käima lüüa ei saa, "vastus" on rämedalt kulunud ka, seega ostab esmasp. need uued ning proovib siis uuesti ja loodab, et varjomutter jääb kinni hoidma.
    Muidu rullid on veidi rasked, algus pole enam see, mis enne. Ilmselt perfektne oleks 5g, aga mul enamus maantee sõit niiet 5,35g ja madalamad pöörded polegi just kõige halvem idee. Sidurivedrusi sai veidi peale keeratud, sidur haakub normilt nüüd.
    Lõpuks selle kicki jama pärast proovida ei saanudki, kuid Carl tuli kõige elemetaarsema asja peale, mida oleks võinud kohe proovida - puhastada karpa, puhastasime selle ära (Tuli endalgi meelde, et eelmine aasta sai koos kasutajaga Koonus samamoodi jamatud enne sõitu minekut ning karpas oli sitt ka siis, kus juures masina tundemärgid olid täpselt samad), kui nüüd uue kickiteema saab, siis saan teada kas oli karpaviga või siis on mähis pekkis.
    Seniks aga stay tuned ja loodame parimat, et saan masina kokku selle sama vända ja mähisega, sest muidu ilmselt jääb minu jaoks Tallinna tulek rahalistel põhjustel ära. :roll:

    Ahjaa, Koso sai ka täna tööle pandud, seega plaanis osta spidotigu, spidotross ja temp. andur varsti :p Komp. ka mõõdetud = 8,5. 8)
     
  20. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Ideid, mis võib viga olla? Süütepooli, piibujuhet, cdi'd, piipu ja küünalt teist proovinud. Mähist pole jõudnud veel... Vaadake otsast lõpuni kindlalt. :roll: Vaja kiirelt abi, selle pärast ei tahaks Tallinna tulemata jätta...
    https://www.youtube.com/watch?v=RCAcZU3fNhc&feature=youtu.be
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte