jäävad samad veljed aga veitsa madalam rehv peale ja vist mingi soliidne madaldus kevadepoole. aga nüüd siis üks probleem, asi selles panen akupeale, laetud aku ja värki jätan ööseks seisma kenasti hommikul hakkan käivitama, m u n n i g i, aku tühi. Siis puht sportlikust huvist jätsin nagu aku garaazi ns seisma ööseks, et vaadata äkki aku nässus vms aga seisis ära isegi 2 päeva läksin panin autopeale ja vrõnn käis. Selline tunne nagu midagi oleks järgi, et tõmbab aku tühjaks, et ta hakkas niimoodi tegema enne külmaaja algust, kuid kahltustasin lihtsalt, et aku kutu, kuid sai uus aku peale ja ikka :| talvine pilt siis mõni.
no kui aus olla siis tagaluugi äär nata kobrutab aga ei kurda ja, mootor viisakas, kõigeenam meeldib see hääl, mõnus jörin aga no nata uimane on kui aus olla :roll:
Automaat kah, ei peagi olema sama äkiline nagu manuaal. Selle-eest palju mugavam linnas sõita. Suvel tiiru ka teeme ?
Endal kah too hea jörin hääl aga uimane on ta alguses küll, peale 2000 pööret hakkab minul rebima mis hirmus ja spido kerib ikka väga kiiresti, muidu ei saa arugi. Edu ja jaksu Aku koha pealt jääb mingi tarbija ehk sisse - pagasivalgustus, makk vms.
rääkisin eriala õpetajadega ja nad rääkisid et ma peaks mõõtma multimeetriga sellise nimetusega ühik nagu tühiseisu vool ja see ei tohiks olla üle 10 mA siis on, et midagi mis tarbib. ja selle peaksin mõõtma + klemmi ja aku klemmi vahelt, loodan, et saate aru