MOOTORI / ÜLEKANDE SETINGUTE TEEMA!

Discussion in 'Tuuning' started by K-1, Apr 4, 2007.

  1. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    Masin siis Aprilia sr50 street

    Seting mis hetkel:
    Sumpa: Gianelli reverse
    Rullid :ei tea mis raskus aga umbes 4-5g vahele jääb
    Sidurivedrud:kollased
    survekas : stock
    düüs:85

    Ja mure selline ,et mingi 15 km/h tõmban tagale umbes ja siis kiirus järjest suureneb ja jõud kaob vaikselt ära kiiruse suurenedes ja esiratas lanegeb, et see peaks olema tingitud liiga kergetest rullidest .Kas on nii?
    Ja mida peaks muutma siis et korralikult tagal lasta
     
  2. olliver

    olliver Member

    571
    0
    16
    sul võib siukene jama ka olla et ei saa bena hästi kätte
     
  3. Street1

    Street1 Member

    630
    0
    16
    Saab korralikult ,lihtalt kui umbes 40 -45km/h sees on tagal sõites siis mootoril pole väga jõudu enam ratast ülestõmmata kui hakkab alla minema aga kui mingi 20-30km/h sõita siis jõuab .
    Kuid nüüd vahetasin rullid veits raskemaks et nüüd veits jõudu rohkem ,kuid kui tale minna mingi 20-ne pealt siis hakkab puterdama veits tagale tõmmates.Milles viga?
     
  4. badboys316

    badboys316 New Member

    132
    0
    0
    Vaheta surve vedru ara kollane pane
     
  5. pekk

    pekk Active Member

    1,031
    0
    36
    Rolleriks on Keeway F-act

    Seting hetkel:

    Düüs:57
    Rullikud:stock
    Survekad:stock
    Sumbuti:Leovince TT handmade

    Mis rullikud peaks ma panema,kui all on leovince sumbuti,ja mis rullikud annaks kõige rohkem juurde,ja survekad ja palju maksaksid?
     
  6. -Aston-

    -Aston- Active Member

    1,339
    0
    36
    Oleneb, mida sa juurde soovid saada.
    Kui kiirendust nii, et tippu väga ei mõjutaks siis pane 4,5g rullikud.
    Mida kergemad rullikud on, seda parem kiirendus kuid tippkiirus kannatab sellevõrra.

    Suhteliselt normaalne set oleks:

    4.0 - 5.0g rullikud. (Soovitatavalt 4,5g)
    Kollane survevedru ja kollased sidurivedrud.
     
  7. 4stroke

    4stroke Bännitud Bännitud

    1,217
    0
    0
    masinaks siis Mbk Nitro.

    Sumps-Ginannelli shot
    Düüs-75`ne
    Karpa-17,5 dellerto käsitoores
    Siduris- Valge survekas, kollased siduri vedrud
    Variator- Malossi multivariaator
    Ülejäänd stock
    Kas selle setiga peaks hea kiirendus olema stock silkuga?
     
  8. pekk

    pekk Active Member

    1,031
    0
    36


    Sooviks juurde saada mõlemat piisavalt ja palju raha kah ei taha alla lappida.Palju muidu need survekad ja rullikud kasutatult läheksid maksma ?
     
  9. raks100

    raks100 Member

    634
    0
    16
    osta tutikad parem. rullid on 150eeki , survekas 150eeki , sidurivedrud 200 eeki , düüs 50eeki . vsjo
     
  10. pekk

    pekk Active Member

    1,031
    0
    36

    Kust poest ma eestist saaks neid äkki camex,või äki eraisikuna müükskah keegi kah tutikaid?
     
  11. kitseke

    kitseke New Member

    10
    0
    0
    rolleriks Quingi

    seting:
    silku: 80cc
    variaator: naraku for 70cc and more
    rihm: naraku sport
    düüs: 78

    mis vedrud oleksid parimad?
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    0
    0
    0
    Vedrusid oskaks kõik sulle soovitada, aga nii kidlalt ei oska seda fakti ette keegi panna, eks ta proovimise asi ole. Ma soovitaks sulle kollaseid sidurivedrusid ja siis survevedru paneks kas valge, kollase või rohelise toodangult Malossi .
     
  13. Villu

    Villu Bännitud Bännitud

    141
    0
    0
    Roller peugeot zenith.

    Leovince TT
    8.0g rullikud
    roheline survekas
    e5 koonukas
    98 düüs

    Mis vedrud oleksid head ?
     
  14. Sabakas

    Sabakas New Member

    228
    0
    0
    Masin apriliasr50r

    silku - 70cc stage6 sport pro
    17,5 karpa
    vedrude värve ei tea
    variaator - polini speedcontrol
    rihm - stage6

    kas 5,5g rullikud oleks liiga kerged?
     
  15. S-N-O-W

    S-N-O-W Member

    245
    0
    16
    Aerox 125cc

    Kollektor:Oko racing
    Sidur: polini g2
    Õhufilter: hebo koonus
    Klapid : polini
    Silinder: polini
    Väntvõll: orginaal
    Sõrmlaager: polini
    Laagrid: C4
    Variaator: polini
    Karburaator: Dellorto 22mm käsitoores(115düüs)
    Ülekanded: polini
    Siduritrummel: polini
    Rihm: polini
    Summuti: Leovince ZX (modifitseeritud)
    rullid :7,4
    survekas:polini kuldne
    sidurivedrud:valged

    soovitage head vario settingut
    hetkel mõtleb
    kui minema hakkab
     
  16. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    mis masin?
    rullid kindlasti gramm kergemad.. sidurivedrud vb suts j2igemad ning survekas pane j2igem. siis peaks paranema
     
  17. S-N-O-W

    S-N-O-W Member

    245
    0
    16
    survekat pole jäigemat enam
    polini kuldne on malossi mustast survekast jäigem
     
  18. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    hmm siiis pane lahjem? v6i siis venita seda kuldset veel.
    mis masin ikkagi? ja seleta paremini mis m6ttes muneb? läheb pöörde ja siis sutsu hilje m t6mbab alles v? v6i mis? kõigeparemini saad vaada surveka sobivust nii, et paned t66le v6tad variokaane maha. ja lased pöördesse.. vaata kudias survekas reageerib. kui taldrikud l2hevad alguses suht kiiresti kokku siis lahja kui nagu ei l2he yldse vms.. h2sti vaevu.. siis liiga j2ik..
     
  19. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    Tere et masinaks siis Hyosung sf50 rally

    VArios:
    rullid 9.0gr
    survekas (mingi stock)
    Düüs 76
    ET tahaks kiirendust juurde et praegune tipp mingi 65km/h et kui panna 4.5gr rullid siis palju tipp langeb kiirendus hetkel 45km umbes 8sec ja mis survekas panna ? kollane? :p
     
  20. drhellcat

    drhellcat New Member

    193
    0
    0
    Masin cpi aragon
    rullid 5g
    sidurivedrud punased malossi
    survekas kollane malossi
    tüüs 80
    äkki keegi oskab paremat setingut soovitada
     

Jaga seda lehte