Variaatori jahutustaldrik PULLEY MOTOFORCE Malossi Variaator MOTOFROCE RACING RIHM Hebo drive belt kevlar- SURVEVEDRU Malossi-kollane-sinine-punane-must. SUMBUTI Tecnigas TEK exhaust crome Kas sellinne asi sobiks tahaks raha kokku hoida,tegemist on CPI-iga
mul rõngad vahetatud see jama tuli siis kui panin mingi hebo tuning vario peale.ja algul survekat ei vahetand.aind esimese osa.sõitsin väheke ja siis kui surveka ära vahetasin siis ei läind enam üle 85 ja mingi undamine tuli sisse vario juurde.panin vana surveka tagasi ja ikka sama jama.nüüd ajapikku on asi järjest hullemaks läind.jää peal proovisin nii et lasin ratta all ringi : algul läks normilt siis korraga on nagu mingi käigu vahetus ja ei jõua enam minna ja hakkab surema.
küsimus setingu kohta: Masin on Aprilia sr50 ditech,metrakit sumbuti,valge survekas,valged sidurivedrud ja malossi multivar. Tahaks teada mitme grammised rullid tuleks sisse panna, tahaks kiirendust juurde
küsimus liikuma saamise kohta. typhoon 70cc variaatori seting: multivar, polini jahutustaldrik, malossi delta clutch ja malossi siduritrummel. stock survekas, 6,7 gr rullid rohelised sidurivedrud ja raskus pandud keskele sidurile. miks ta mult kohalt j2rsku ei lähe ära? revvib kõrgele, l2heb rahulikult kohalt ja siis jumala sujuvalt kiirendab aga suht hästi, pöörded l2hevad kah sutsu alla. kohalt mineku äkilisust pole:? panen veel j2igemad vedrud, ikka revvib kõrgele ja l2heb sujuvalt..
Täna muutsin listsi, panin stock jahutustaldriku, midagi ei juhtunud panin punase surveka, siis nagu oli pöördes, tahtis kergemaid sidurivedrusid vms panin stock keeway omad. siis tahtis sutsu kergemaid rulle, panin õhtul lõpuks 6,2gr nüüd nagu palju parem, aga ta nagu muneb sekundi ja siis alles l2heb? kas sidurivedrud lahjad? v6i mis? rullid vist niigi kerged juba vms. ta ei l2he 2kiliselt ikka.
tegemist piaggioga, ta ei taha nii kergeid rulle ju? ja mul pole punaseid, mul kollased ja sinised sinistega ei hakanud ratas all liikumagi.. veel pakkumisi kas asi peab sisi t2iega pöördes olema, et 2kiliselt kohalt liiguks?
Minul oli igatahes 3.8 rullid piaggiol sees. See on ikka proovimise asi. Masina enda häält ja käitumist tahaks ka näha ja kuulda. Aga proovi ikka sinist survekat ja kollaseid vedrusid. Ja mingi 5g rulle. sinine survekas nagu hoiaks seda rihma kauem üleval ja kollased hakkavad kohselt hakkuma. Siis peaks kõrgete pööretega kohalt ära minema. Suht segane jutt, aga võin msnis sulle asja täpsemalt seletada.
küsimus setingu kohta: Masin on Aprilia sr50 ditech,metrakit sumbuti,valge survekas,valged sidurivedrud ja malossi multivar. Tahaks teada mitme grammised rullid tuleks sisse panna, tahaks kiirendust juurde
proovisin kollaseid vedrusid ja 4,9 gr rulle, masin elupöördes, edasi ei l2inud. liiga j2igad vedrud vms.. panin siis valged vedrud, l2ks m6nusalt kohalt aga seda 2kilisust ikka ei ole. alguses l2heb rahulikult ja siis t6mbab aga siis kah sujuvalt. Tõesti arvate, et sinine survekas? jäigaks ei jää vms?
Alati on mind aidanud selline setting. Punane survekas ja kollased vedrud. Omal valikul rullid. Osta juba kõik erinevad värvid ja proovi
sidurivedrusid kuni siniseni va. punane. survekas punane ja stock olemas rulle 3,8- 8,5 pmst mingi 0,5 gr vahedega jms.. lihtsalt nagu mdiagi piiraks:S
Masinaks on aprilia sr70 street Silku : s6 sport pro 70cc Sumpa: Gianelli Shot Sidur: stokk Siduris: kollased sidurivedrud ja stokk survekas Vario: stokk Varios: mingi puuritud rullid umbes 5 - 6 grammised (seal vahemikus on nende raskus) Ja selline asi ,et minekut pole ja läheb väga aeglaselt pöörde ja kiirendab väga aeglaselt. Kas viga võib olla stokk survekas ,et et jõua taldrikuid kokku suruda ? :roll: Mis vedrud ja rullid tuleb panna , äkki keegi oskab soovitada ? :wink: