min tõestus on see et shoti panna, et kasutaja põrguvärk ostis endale silindri mis on mhr replica koopia jahm tema kasutab mhr sumpsi mis on pm sama mis shot kujult ja keevitustelt niie3t minu oletus pärineb proffide ära katsetatud meetotidetest!
Aerox üleni stock, ainult 70ccm silinder peal, malossi sport täpsemalt. Praegu töötab korralikult tooreklapp all, lahti lastes sureb suht kiiresti välja. Kui suure düüsi peaks panema ja kui suur orginaalis on? midagi peaks veel tegema?
kusjuures shot ja mhr sumbutaja pole mõõtmete poolelt samad, vaata ta teemas, shot paksem. aga on võimalik panna tööle mõlemaga see masin, lihtsalt proovimise asi
Selline küsimus on, et mul on aprilia sr50r stock aint piirajad eemaltatud ja sportsumps peale pandud milleks on stage 6 pro replica. Mis peaks vario set siis olema? :roll:
Olen isiklikult näinud C16 mis liigub ülihästi MHR Replicaga, pealegi C16 hääled mõnusamad - Sellel põhineb soovitus .
Sa oled Shoti ja C16 kõrvuti näinud täpselt sama setiga või samal masinal all neid ? Kõik on timmimise asi, kuna nad enamvähem samavõimsad siis saab nendega samamoodi masina liikuma . (C16 on kenam ka :lol: )
tere küsimus oleks et mul on yamaha aerox täiesti stock , ja alla avatavasti tuleb yasuni r : D mis survekad janii ma ostma peaks et timmi saada
ma küsin siis ka , et teaks mida esimesena proovida rolleriks kiiwi , aga alla ostsin minarelli mootori ( www ) ainsad kiiwi jupid mootoris on 12mm mikuni karpa ja keeway/arrow sumps või mis iganes see on ütleks nii et kõik on stock v.a väntvõlli ja väntvõlli laagrite varikas on 5g rullikud ( rullikud on hullud lohud teinud varikasse ) rihm on mingi ülipingul ,aga ma ei tea kas see on hea või halb survekas on punane sidur peaks olema doppler ja sidurivedrud kollased masin siis sõidab nii : kuni 45 liigub nagu nelja taktiline madalatel põõretel sealt edasi tuleb hull tõmme kõrgetel põõretel kuni 55km/h siis mingitmoodi veereb vahest 60 ja rohkem edasi ei lähe ... mäest ülesse võtab hoogu väheke maha ja kahekesi on eriti uimane ise mõtlen et panna mingid raskemad rullikud , aga et raha säästa küsin teilt
Nii.Masinaks on Gilera Stalker.Probleem siis selline,et mai tea kas masinal on suur düüs või väike düüs.Peal on Reverse,e5,multivar ja 12 karpa.Düüsiks hetkel 92.Vahepeal on nagu täiesti okk kiirendus.Mul on koonust teibitud,aga kui võtan teibi koonuse pealt ära siis siis saab liiga palju õhku peale.Et kui v2iksema või kui suurema siis panema peaks?
Hmm masinaks Honda Dio Set selline 5,1 rullid kollane survekas kollased sidrunivedrud :lol: tecnigas sumps tnt koonus tagale kisub phhuilt aga tahaks midagi nagu juurde