kle kui liiga kerged panna siis ka undab ju mõttetult pole tippu ega kiirendust a, tglt ma ei tea kuidas 3,5g rullid multivariga reageerivad ,et sellesmõttes jah , kui ma paneks enda variosse 3,5 rullid siis see asi lendaks õhku vast (et nagu liiga pöördes ja värki ) ja jorma on sul olnd siis sama sett naq mul aint sul oli minu rullide ja vario asemel multivar ja 3,5 g rullid ja stock sidurivedrud ?
paned jäigemad sidurivedrud. punased näiteks, või sinised. ja rullid tsipa raskemad. 5.0 vms. proovi 5-5,5g. vedrud pane kindlalt jäigemad, siis peaksid kaotama alguse läägamise. rullid raskemad, siis peaks see lõpu venimine ära kaduma.
Silinder: orginaal Väntvõll: orginaal Karpa: orginaal(80 düüs) Sumpa: Stage 6 pro replica Sidur: orginaal Lilla survekas Punased sidurivedrud 6,9g rullid Kiirust 70+ kerib välja. mida teha et saada tippkiirust juurde? raskemaid rulle ei kannata panna et kiirust tuleks ja kergematega kaob kiirus ära. Masinaks Peugeot Vivacity
Keeway Focus '04 Silku stock vist ei teagi täpselt, kunagi kui veel noob olin sai suve alguses ostetud silku, kolbi ja kolbirõngad mulgist küsimatta millised... :lol: Technigas Sumps Stage 6 Rihm Delerto 17,5mm Polini Speed Control Vario Malossi Kollane Survekas Malossi Punased Sidurivedrud Milline (m6) düüs? Kas 65, 70, 73, 75, 80? Ja millised rullid? 4,6-5,0g rullid (16x13) või 5,6g rullid (16x13) Kiirus hetkel sumpa ja rihmaga 70-80Km auto spido järgi...
nii tomius selline asi et kõik sett on täpselt sama ja panin stock rihma tgasi ja kiirendus peaaegu et tagarattas ja tipp mingi 100km/h + , aga kuidas ma saaks selle malossi rihmaga liikuma , kergemad rullid vms ? ...
stock aerox kohapealt ei taha korralikult minna tipp 80 missugused sidurivedrud? rullid? missugune survekas?
kollased / punased sidurivedrud ja sama värvi survekas. kui kiirendust tahad siis 4.5 rullid ( linnavahel sõitmine ) rohkem maanteed jne siis 5.6g +
MINARELLI HOrizONTAAL . silinder:stage6 sport pro 70cc väntvõll:motoforce evolution laagrid:skf c4 sumps:gianelli shot karpa 19mm (90+düüs) vario stock ja rullid 4,8g sidur stock ja punane survekas ja stock siduri vedrud rihm :malossi x klevar õhufiltr stock (kummilotut pole ) Et ,minek on nagu väga jama mingi 40 ajal tõmbab räigelt kuni umbes 80 neni ja siis kogub ja kogub nagu teine käik läheks sisse , ja nagu ei hakka revvima enam , ... nii tomius selline asi et kõik sett on täpselt sama ja panin stock rihma tagasi ja kiirendus peaaegu et tagarattas ja tipp mingi 100km/h + , aga kuidas ma saaks selle malossi rihmaga liikuma , kergemad rullid vms ? ... UUS JAMA Sett sama nagu ikka , aga juhtus sellline asi siis et sumpa tuli silkuküljest lahti (üks polet läks pooleks) ja tegi hullu lärmi ja edasi enam ei läind , ja sõitsin nii nagu maale siis no umbes 20km , ja tegin korda , puurisin poldi välja ja värki , ja sumpa nüüd ilusti kinni , aga setti vahepeal muutnud pole ja nüüd poob ilgelt :S , nagu gaas ei reageeri kui rutskat väänad , aga kui revvima hakkab siis nagu eenamvähem kuigi tipp ka veits madalam kui ennem ja ka kiirendus :/ , et mis nüüd siis hakkas ? Äkki keegi oskab vastata
SR Piaggio mootoriga.. *Stokk *S6 pro replica *Kollased vedrud *Mis survekas ? *Mis rullid ? *Ehk midagi veel vaja ?
seda sumpat on stock silkuga suht raske timmi saada. kunagi oli see sumps, 4,5g rullid ja suurem düüs. muidu oli normal aint algul uimas veits
4T Freedo 4 Sportsumpa 72cc silku 125cc karpa Stage 6 koonukas Malossi vario 6g rullid Stock sidurivedrud Valge survekas ...Tipp 61... MIDA TEHA?
Tegemist Aeroxiga kas 3.5g või 3.7g rullid sobivad sellise setinguga kokku: yasuni r, sinised sidurivedrud, punane survekas. tahaks et hakkaks kohe 0'st kiirendama mitte 10'st.
Paned overrange ja vario üli timmis :wink: Mul oli, sinised sidurikad, stock survekas, 4,7 rullid ja üli timmis :wink:
Nii, typhoon 70cc full enne oli suht h2sti timmi variaatorialune sain uued tagumised taldrikud suuremad ning palju parema kurviga. nüüd siis timmist v2lajs ja ei oska kuskilt alustada. kohalt minek suht lahja, siis j2rsku kiirendab m6nusalt. aga selline tunne nagu k2iks tyhja, kas siis see ülekande kadu vähenes tuntavalt? ja töötab paremini nppd raskemate rullidega?