MOOTORI / ÜLEKANDE SETINGUTE TEEMA!

Discussion in 'Tuuning' started by K-1, Apr 4, 2007.

  1. marx234

    marx234 Member

    878
    0
    16
    polini corsa
    21 karpa
    malossi e5
    Pro replica
    Mida variosse panna:p?? (rullid,survekas,vedrud jne??)
     
  2. Hertz

    Hertz New Member

    383
    0
    0
    2005 aasta Cpi Popcorn:
    Mis oleks parim seting et kiirendus ja lõpp kiirus oleks head .?Ning ka kestaks!
     
  3. StuntS

    StuntS Bännitud Bännitud

    215
    0
    16
    polini corsa, yasuni R, multivar ja 19mm karpa.
    naudi.
     
  4. tsinsupowa

    tsinsupowa New Member

    631
    0
    0
    Yamaha aerox
    Mis rullid,surveka ,düüsi ja sidurivedrud peaks panema ,kui sumpaks tuleks reverse?
    Tahan ,et kiirendus ja tipp oleks hea.
     
  5. Risto995

    Risto995 Member

    753
    0
    16
    pakkuge midagi loogilist 19mm karpaga hakkab ju kõvasti kütet võtma , ise pakuks sellise asja välja et pane omale multivar koos 4,5-5,5 rullidega ja kollane survekas ja kollased sidurivedrud ,näiteks kas TT või Next-r ja düüs
    70-75 .kestab küll ja on päris normaalne
     
  6. Risto995

    Risto995 Member

    753
    0
    16
    Raskelt kõva vend oled, sulle teadmiseks kui sa ise pole seda 4t üritand tuunida sis ära hakka siin hüppama ültse :-x
    A ja se pane omale kollased sidurisse kollane survekasse ja 5,5 rullid , sõber sai selle setiga 80 spidosse freedo 1-ga aga tal oli veel sumpa ka tühjaks tõmmatud ..
     
  7. wert555

    wert555 New Member

    88
    0
    0
    Aga kui palju multivari kollaste siduri- ja survevedrudega ning suurema düüsi ja kummilotuta on võimalik gps-i saada? Kas valge survekaga ja raskemate rullidega võidaks palju lõppkiirust?
     
  8. Risto995

    Risto995 Member

    753
    0
    16
    no mai tea umbes kui palju sa ni saad selle stock rihmaga kas se multivar ültse mõjub.. vaheta rihm spordi vastu ja sis saad juba kindlalt rohkem , kuid selle valge surveka ja raskete rullidega vb võidad mingi 3km/h kuid kiirenduses kaotad jällegi ..
    tglt se puht katsetamis asi niiet proovi vaata .. endal multivariga kogemust ple sp ei oska täpselt öelda..
     
  9. suburban

    suburban Member

    458
    0
    16
    millal te aru saate inimesed et setingu saab paika kas õnnega või paljuse timmimisega
     
  10. Risto995

    Risto995 Member

    753
    0
    16
    Mai tea kas se vägateemaväline küsimus aga millest se tuleneb et minarellli tahab saada suht kergeid rulle kuid peugeot-i mootorid liiguvad ka vägakorralikult 7g rullidega? :roll: kas seal puhtalt ülekande vahe või mängib rolli mingi teine tegur? :roll:
     
  11. wert555

    wert555 New Member

    88
    0
    0
    Aga palju multivar pikemat rihma tahab?
     
  12. oli

    oli Member

    446
    0
    16
    sinu garaažis on õnne sitaks onju :D:D
     
  13. suburban

    suburban Member

    458
    0
    16
    teiste pillidel jah koguaeg olnud, nüüd lõpuks mul ka suht timmis:D
     
  14. -siim-

    -siim- New Member

    435
    0
    0
    asi peaks ikka siis ülekandes olema.ja olnevad ka pordid:)(võin ka eksida).kuid sa kirjutasid et see corsaga next r? ma arvan et sa ei saaks sellega niihärsti timmi kui ntx mingi r/c16 jne.ja ning endal on 21mm karpa ning kui sul on korralikult timmis siis ei võta ta sittagi kütust.
     
  15. wert555

    wert555 New Member

    88
    0
    0
    Ega stock karpa ja düüsiga keewayl pole ju 4-4,2l sajale normaalne?? Et teine vend jutu järgi sai 2,5 aga kui panna suurem düüs ~70 ja lasta asja tundjal timmi panna, palju võib kütuse kuluks tulla.
     
  16. spirit

    spirit Member

    337
    0
    16
    Kahetaktiliselt rolleril 4L/100Km mu meelest päris normaalne tulemus. Alla selle rohkem nagu 4T mootoritele omane kulutus. Eks palju sõltub muidugi sõidustiilist.
     
  17. diSney

    diSney New Member

    231
    0
    0
    Masinaks: Yamaha Aerox
    Silinder: DR 70cc Evolution
    Karpa: 17,5,
    Variaator: Polini Speedcontrol,
    Sidur: Polini 2g ja mingid mustad vedrud + punane survekas
    Sumpa: Yasuni R

    Mis düüsi peaks proovima? rullid ja siuke teema? düüs oli stock silkuga 90 , rullid 5,1.
     
  18. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Düüs on ilmselt piisav. Näiteks kui on liiga väike düüs siis keerad gaasi vähekene ja masin juba lippab täiega ja kui täielikult avada siis hakkab pooma. Kui liiga suur siis masin puterdab üsna kõrgete pööreteni.

    Rullid on siis liiga rasked kui masin alguses ei lähe pöördesse. Või ei jõua üldse tõmbe pööreteni...
    Aga kui on tunda/kuulda, et roller läheb oma jõu-momendi pööretest üle (üldse räigelt peeneks) siis on rullid liiga kerged.
    Hea oleks kui oleks sellises kaalus rullid millega roller suurema osa kiirendusest on ühtlaselt oma suurima jõu pööretel.

    Paremini ei suuda ma seletada.
     
  19. diSney

    diSney New Member

    231
    0
    0
    Paremini ei saakski, aitähh. :eek:
     
  20. Risto995

    Risto995 Member

    753
    0
    16
    kas düüsi pärast hakkabki neil cpidel ja keewaydel pooma stockis juba 55-60 pealt?
     

Jaga seda lehte