2005 aasta Cpi Popcorn: Mis oleks parim seting et kiirendus ja lõpp kiirus oleks head .?Ning ka kestaks!
Yamaha aerox Mis rullid,surveka ,düüsi ja sidurivedrud peaks panema ,kui sumpaks tuleks reverse? Tahan ,et kiirendus ja tipp oleks hea.
pakkuge midagi loogilist 19mm karpaga hakkab ju kõvasti kütet võtma , ise pakuks sellise asja välja et pane omale multivar koos 4,5-5,5 rullidega ja kollane survekas ja kollased sidurivedrud ,näiteks kas TT või Next-r ja düüs 70-75 .kestab küll ja on päris normaalne
Raskelt kõva vend oled, sulle teadmiseks kui sa ise pole seda 4t üritand tuunida sis ära hakka siin hüppama ültse :-x A ja se pane omale kollased sidurisse kollane survekasse ja 5,5 rullid , sõber sai selle setiga 80 spidosse freedo 1-ga aga tal oli veel sumpa ka tühjaks tõmmatud ..
Aga kui palju multivari kollaste siduri- ja survevedrudega ning suurema düüsi ja kummilotuta on võimalik gps-i saada? Kas valge survekaga ja raskemate rullidega võidaks palju lõppkiirust?
no mai tea umbes kui palju sa ni saad selle stock rihmaga kas se multivar ültse mõjub.. vaheta rihm spordi vastu ja sis saad juba kindlalt rohkem , kuid selle valge surveka ja raskete rullidega vb võidad mingi 3km/h kuid kiirenduses kaotad jällegi .. tglt se puht katsetamis asi niiet proovi vaata .. endal multivariga kogemust ple sp ei oska täpselt öelda..
Mai tea kas se vägateemaväline küsimus aga millest se tuleneb et minarellli tahab saada suht kergeid rulle kuid peugeot-i mootorid liiguvad ka vägakorralikult 7g rullidega? :roll: kas seal puhtalt ülekande vahe või mängib rolli mingi teine tegur? :roll:
asi peaks ikka siis ülekandes olema.ja olnevad ka pordid(võin ka eksida).kuid sa kirjutasid et see corsaga next r? ma arvan et sa ei saaks sellega niihärsti timmi kui ntx mingi r/c16 jne.ja ning endal on 21mm karpa ning kui sul on korralikult timmis siis ei võta ta sittagi kütust.
Ega stock karpa ja düüsiga keewayl pole ju 4-4,2l sajale normaalne?? Et teine vend jutu järgi sai 2,5 aga kui panna suurem düüs ~70 ja lasta asja tundjal timmi panna, palju võib kütuse kuluks tulla.
Kahetaktiliselt rolleril 4L/100Km mu meelest päris normaalne tulemus. Alla selle rohkem nagu 4T mootoritele omane kulutus. Eks palju sõltub muidugi sõidustiilist.
Masinaks: Yamaha Aerox Silinder: DR 70cc Evolution Karpa: 17,5, Variaator: Polini Speedcontrol, Sidur: Polini 2g ja mingid mustad vedrud + punane survekas Sumpa: Yasuni R Mis düüsi peaks proovima? rullid ja siuke teema? düüs oli stock silkuga 90 , rullid 5,1.
Düüs on ilmselt piisav. Näiteks kui on liiga väike düüs siis keerad gaasi vähekene ja masin juba lippab täiega ja kui täielikult avada siis hakkab pooma. Kui liiga suur siis masin puterdab üsna kõrgete pööreteni. Rullid on siis liiga rasked kui masin alguses ei lähe pöördesse. Või ei jõua üldse tõmbe pööreteni... Aga kui on tunda/kuulda, et roller läheb oma jõu-momendi pööretest üle (üldse räigelt peeneks) siis on rullid liiga kerged. Hea oleks kui oleks sellises kaalus rullid millega roller suurema osa kiirendusest on ühtlaselt oma suurima jõu pööretel. Paremini ei suuda ma seletada.