Nondel vast saab mootori võim =) Pole CPIde ja Keewaydega sõitnud. Ega eales näinud ühtegi 60ga sõitmas. Seega ei tea täpselt mis moodu to poomine toimub. Võibla stock sumpa lööb piiraja ette =)
no jah saab proovida kevadel .. just sain endale next-r alla .Vahepeal siis huvipärast tõmban stock sumpa relakaga pooleks vaatan mis ta sisemus endas kujutab sis
Stock sumpaga, koonusfiltri ja 85 düüsiga piirajatta leegitoru ja teiste rullidega sirgepeal spidosse läks 80 ja kahekesi rekka tuules sõites saime 100 spido järgi ma kaldun arvama et tegelik kiirus oli vast 60-65? Piirama hakkab minuteada see piirajaga leegitoru st. Tuleb silkust välja siis selline pisike jõnks ja alles siis läheb taha.
kindlalt ka se sumpa päriskorralik pole .. kuna kui se originaal ja nt next-r kätte võtta sis tundub küll ng originnal kaalub 3 korda rohkem aga se selleks mai kujuta ette mis sealt vastu võib vaadata kui originnal summ pooleks lõigata .. kui kunagi midgai sellist korraldan sis teen pilti ka kindlalt amuidu mitme grammised rullid olid?
Ma ei teagi, olid selle piirajateta leegitoruga kaasas aga 5,5 ma pakun. Pmst stock sumpa ongi 3 korda raskem
heh , aga nh ma arvan et se stock sumps mingi raskelt kanaleid ja staffi täis sealt läheb kindlalt läbi mingi pliiatsi paksune toru aint sul muutus kohe palju sis kui sa 80 düüsi panid ? palju sis spitti kiirjust juurde tuli?
kulu 3-4 vahel oleneb kuidas sõita, ennem oli 65 spidosse ja siis selle piirajatega leegitoruga oli 50 spidosse
mul jama selles et kui õhu filtri peale panen , siis poob nagu ära ja tuurid et tõuse kõrgele . Kuigi õhufilter pole must . Peal gianelli sportsumps 6g malossi rullid sidurivedrud ja survekas aind pask .
sul sis arvatavasti originaal filter vahel millega ta ei sa piisavalt õhku .. proovi koonukat korra ja kui koonukaga paraneb siis pane se või tee oma originaalile aukke juurde v modi kudagi ära .. loodan et aitab
se vägagi normaalne ma arvan .. mul kõik originaal ja düüs ka originaal 49,5 ja küttekulu 4,2 sajale .. vat se on masendav
Tahaks siis setingu kohta teada, et aprilia sr 50 street piaggio lc mootor. Nüüd see nädal millalgi ostan ära stage6 sport pro 70 silku, sumpa on juba yasuni R ja karpa on 17.5 dellorto. Varios on multivar 4.0 g rullide ja valge survekaga ja s6 torque control sidur siniste vedrudega. Õhufiltrit ma mõtlen praegu, kas panna kinnine E5 või siis stock, et andke selle koha pealt ka nõu, kumb oleks mõtekam ja kas muutuks koonukaga midagi peale hääle, või lihtsalt mootor jookseb kiiremini kokku. Et kes teab või on kellelgi olnud, siis võiks rääkida vedrude ja rullide kohalt ja mis düüs stock õhukaga panna ja mis düüs koonukaga panna.
Rullid peab kergemad panema ja suurem düüs. Mina jätaks sinu asemel stock ôhukarbi sinna aga viska malossi redsponge vms sinna sisse. Mina prooviks alguses kuidas nende 4g rullidega on, ja kui liiga rasked siis 3-3,5g
ei saa ka aru. multivari lähevad mingi gramm raskemad, ehk proovi siis 5.0 või üldse 5.5 rulle. ja düüs pane mingi 90 siis on minekut ka Survekas pane ka tugevam, stage 6 medium või strong vms ja siis sidurivedrud punased stage 6 omad ja no sidurit saad timmida kah
Rullid lähevad jah selle silkuga ja sumpaga umbes 4,5-5 g . Düüs oli endal kah 90 selle silkuga ja karpaga
Tere , oleks soov vahetada cpi motoga masinal ülekannet milline ülekanne oleks kõige sobivam ja mida te soovitaks?