tra saage aru et keegi ei oska öelda mis düüs just teie masinale läheb. sama on ka rullidega igal mootoril on oma set millega ta hästi liigub. Täiesti mõttetu teema.
Justnimelt, ja need inimesed kes mulle pse saadavad et mis set panna et tagale saada siis asi ei ole setis, vaid lenksu ja istme vahelises tihendid. Mina saan stock sinsuga ka väga edukalt tagal sõita.
Samas ärge hukka ka mõistke inimesi selle pärast et nad on rolleri maailmas uued. Enamasti on kõik setid läbi proovitud teiste poolt ja kui algajale see mingi set anda, siis ta umbes teab orienteeruda selle ümber. Ja algajad võiks ka mainida, mis nende setidel viga on, et kas uimab alguses, või vahepeal tõmme puudub jne. On lihtsam aidata nii.
tegelikult siin kehtib ütlus, et algaja/loll lukksepp on masina surm ning teise lukksepa nuhtlus.. seega algajatel pole vaja ise näppida...
kui nii, siis varsti jäävad profid vanaks ja surevad ju välja, ning kui nad algajaid ei õpeta, siis sõidavadki varsti ainult logud stock masinad ringi :lol:
kuidas nii? iga tehnika haridusega inimene peaks jagama variaatori dünaamikat, ja ka küttesegu paika seadmist, ja tehnikainimestest puudu ei ole :roll:
no aga igavend ei peagi olema nupuvend ju, tehnika meestel peab ka tööd olema ja harituks saab koolis niiet
Kle suht OT juba siin, aga ma siis jätkan teemaga milleks see loodud on yamaha aerox 03 Stock silku , kolv, 20 000 s6idetud , kollane malossi survekas sinised sidurivedrud, stock sidur 5.5g rullid stock sumpa delorto 17.5 karpa Probleem selles et kiirendus on suhteliselt lahja, ja pmst igapäev pean segukruvi timmima et asi yldse käiks, aga samas kui pill käib ilusti siis läheb hästi edasi ka, millest nagu see on tingitud et koguaeg peab timmima asja ?
Mis silkut soovitate diole 70cc.! Malossi sport 70cc Polini sport 70cc Airsal 70cc Masinal C3 laagrid.
Mille piirangust jutt. Piiravat puksi ei ole ei siduri ega ka variaatori all. Kui jutt variaatori piirajast, siis see on rõngas või puks variaatori puksi peal, mis ei lase variaatori taldrikuid oma vahel kokku joosta ja sellega piirab ülekannet. Seda Poliini juttu ei tasu vist ka 100% tõena võtta.
Mark:CPI oliver city Variaator: Malossi multivar. Rullid: 3,5g Silinder: Malossi sport 70. Sumps: Yasuni c16 Sidur: Stock Vedrud: Survekas Stage 6 strong. sidurivedrud: kollased natuke ümber tehtud jäigemaks Düüs: 90 Karburaator: 17,5 Piirajad: Eemaldatud Max:u. 85km/h
Geeni uss.. :lol: Tooks nagu välja, et debiilseid poste võiks vähem teha.. Eelnevale küsijale: kui sa ei suuda teha vahet variaatoril, siduril ja puksil ning seibil, siis ära hakka ise näppima..
mhm kindasti värvisin mustaks!!: ei tegelt puurisin uue augu kaugemale ja tõmbasin vedru rohkem pingesse.