enam ei saa ,sest mul peal ja mulle aeti sellist sitta, et kolv ja ja silku peavadki sama suured olema ja et seal on vahe surveastes. No ma ei jaga ka ju nendest midagi ja siis öeldi mulle ,et enam ei saa tagasi saata kuna ma olin need peale seda juba peale pannud.
saada *piiks* need vennad ja käi pinda kuni vahetada lasevad. 50cc = 50cm3 ja 89cc = 89cm3 ehk ruumala 89cc silindri ruumala on suurem kui 50-sel. mingi krdi surveaste ei tee sul kubatuuri suuremaks.. said üle, muud midagi. kust ostsid selle muidu?
china-parts.ee ostin need, aga vi**u küll , oleks vajanud midagi võimsamat , aga nüüd kadus üldse isu rolleriga enam tegeleda ka , vb müün maha üldse.
Koonusfilter, gianelli reverse, suurem düüs jne. Aga muidu ongi runner pmst maxi peale timmitud. Stockset on kõige parem. Ära nsm küll hakka muutma vario seti.
5,5g rullid Gianelli reverse (mul pakkuda üks) kollased sidurivedrud stage 6 medium survekas 90 düüs malossi e5 koonus
abi oleks vaja roxiga, sai zx ala pandud ja asi ei liigu ültse nii et soovitage setti, praegu peal siis zx, motoforce cdi, 76düüs ning vario sett kõik stock
Ma ei saa aru, miks esimese asjana kõik pakuvad välja et oh pane koonusfilter? Koonusfiltri paigaldamine Piaggio mootorile on selline platseebovärk, originaalõhufilter on juba väga suure läbilaskega. Ammu teada-tuntud, et koonusfilter ka sööb mootorit rohkem.
perse võid omale selle koonuka panna, mujale see nkn ei kõlba. Niiet unustage ära oma koonukad kes päris high end masinat ei ehita.
Tahtsin tsiteerida eelkirjutajat, aga foorum arvas, et üle 3 tsitaadi koos pole hea ja kärpida sellel hetkel ei viitsinud. Igaljuhul, koonuse tõttu suuremad surved-pinged tekivad just suurendatud õhu-kütusesegu kogusest. Suuremal kütusekogusel on küll põlemiskambrit jahutav efekt aga õhk nullib selle ära ja lõppkokkuvõttes on kulumine ikkagi suurendatud. Edit: Ahjaa, palun ärge pange igale võrrile tungiva vajaduse puudumisel koonukat. See lärin häirib rohkem, kui kinnise filtri pinin.
Mul on siis peugeot Speedfight 2 , pakkuge sette kui peal on : Malossi Sport 70ccm Punased Sidurivedrud Valge survekas . Mingi 6rullid äkki 17.5 Dellorto karpa . Malossi multivar. Doppler s3r sumps . Pakkuge mingit setti siia peale .?!
Mis setti? Kuidas sul masin käitub ja kuidas sa tahad et ta käituks? If it ain't broken, don't fix it.
Roller: STC B09 4takti Silinder: 50cc stock Malossi e5 koonusfilter Survevedru: valge Sidurivedrud: originaal Rullid: originaal Tip kiirus: 75km/h umbes Minek kehv, mida peaksin vahetama (kohe kohe peaks ka 80cc alla tulema) Rullid, mis kaaluga paneksin (kui on 50cc ja kui on 80cc ) Mis siduri vedrud jne...
Ma soovitaks sulle kollast survekat, kollaseid sidurivedrusi ja 5g rullikuid. Ja kui raha hulga, siis polini varikas üldse. Maksis mingi ca 40.- euri. Ise ma panin malossi punase surveka, ja ei tea, kas jääb kangeks. Peab proovima.
Oot said 80cc alla? Tahaks niimoodi, et kui 80cc siis l2heb tagale ja l6pp kiirus midagi 75km/h kanti
Mootor on koos, aga pole raami peal. Homme arvatavasti saab. Aga mul 84cc 8) . Ma arvan, et kui polini varikas, läheb ta sul tagale ja tipp jääb 80 km/h kanti.