Tegemist peugeot speedfight 2 LC. Mis rullid ja vedrud tuleks panna? Set siis hetkel selline: Stage 6 sport pro 70cc, stage 6 HPS väntvõll, C4 laagritega, gianelli reverse (piiraja eemaldatud), karpa stock aga sees on suurem düüs, kolm rulli kaaluga (kaalu ei tea aga arvan, et mingi 7-8g), sidurivedrud stock ja survekas samuti.. Asi siis selles, et kui hakkan rollerige liikuma, siis kisub algul pöörded jube kõrgele ning läheb edasi aga kuskilt neljakümne pealt kaob jõud ja kiirus ei tõuse (seda siis kui olen juba gaasi korraks maha lasknud), aga kui lasen algusest lõpuni gaasiga, siis nagu asi korras. Mida peaksin muutma?
Silinder: stock Sumps: Leovince ZX vedrud: siduris ja survekas punased ja praegu 7.5 g rulli (stock varioga). mis rulle panna multivariga??? Masinaks on Sym.
Tervist ! Masin täiesti stock , tekkis küsimus, et kas rullide , sidurivedrude ja survevedru vahetusega saab ka tippkiirust ja kiirendust kuidagi juurde ? Mootoriks Minarelli horisontaal
( Copy-Paste ) Jah mingil määral ikka saab, kui tahad kiirendust siis kergemad rullid, kangem survekas. Kui aga tahad lõpp kiirust, siis raskemad rullid, pehmem survekas. Survevedrust siis : Mida jäigem vedru, seda raskemini lähevad taldrikud laiali. Seda paremini läheb aga masin pöördesse. Mida pehmem vedru, seda kergemini lähevad taldrikud laiali. Kui taldrikud kohe laiali lähevad siis läheb mootoril aega, et pöörded üles ajada. Kehvem minek. Sidurivedrud: Määravat milliselt RPMil sidur taha haakub.
Lisan et liiga pehme survekaga hakkab rihm libisema, liiga tugevaga läheb enamus jõust kaduma surveka kokku pressimisse. Samuti loogiliselt ka aru saada et kulutab rohkem rihma. Sidurivedrud on kõige tähtsamad asjad hea kohaltstardi saavutamiseks, liiga vara haakudes pole mootor jõutsoonis ning uimerdab kohalt ära.
Hetkel tippkiiruse saavutades on rolleril mootori pöörded suhtliselt madalad, suudaks rohkem minna, kui panna kergemad rullid kas siis suureneks ka pöörded ja tippkiirus ?
Jah tõesti osa tekstis copytud kuna ei viitsinud kirjutada, otsisin poisile linki, milles on täpsemalt kirjutatud kogu sellest kupatusest, aga ei leidnud... Leidsin ühes teemas surveka teema ning copysingi
Ei. Kui variaator on lõppu ennast kerinud, suureneb kiirus puhta pöörete arvelt. Kui masin ei jaksa rohkem pöördeid arendada, jääbki tippkiirus väikseks.
No kui natukene on kallakut siis pöörded automaatselt tõusevad ja suht märgatavalt, seepärast küsisingi, et kas tõuseks ka kiirus märgatavalt, aga see vahe oleks nii väike, et see ei tooks tulu vist
Kergemate rullidega oleks tipp väiksem, masin ei jaksa pöördeid arendada, mäest alla on kergem vändata jalgrattaga ju.
Selge, suured tänud, siis tuleb vahetada tulevikus rullid ära, aga jätta sama rasked, masin peaks ikagist paremini liikuma, sest vanad rullid kandilisemad ja ei tule kiirus nii hästi .
Masin aprilia SR50R Silku:Stock Sumpa:Gianelli Reverse Vario:Rullid 5.4, survekas stage 6 medium sidurivedrud stock. kohalt läheb enamvähema aga edasi ei liigu eriti,tipp 65,vaevaliselt 70.
1 laksust läheb tööle.Proovisin täna 5.4 rullidega,tipp alla 60,mida fakki nagu?Mul sirge maa peal ei lähe tagale päris,aga kui mingi küngas kerge annan gaasi ja tagal,aga muidu tippu kahtlaselt vähe ja kütust võtab sellekohta suht palju.
Puhasta karpa / vaata et lisaõhku ei saaks, kas sul on stock õhu filter, või koonukas, kui koonukas võib olla düüs väike, kindel et piirajad maas ?! :lol:
Piirajad maas kindlalt,üle vaadatud,karpa tegin puhtaks,õhufilter on NRG oma,düüs 90,nõelaaste on ülevalt kolmandal astmel,aga stopper on traadiga pandud ..Kuigi nüüd ma arvan et viga siiski rihmas.