No sa pead karpat ka regullima, kui küünal märjaks läheb, siis saab juu palju peale... pane 75 tagasi ja proovi segut reguleerida... Keerad algul segukruvi kinni ja vaatad, mis siis teeb ja siis keerad 1.5 pööret karpa segukruvi kinnisest asendist lahti ja vaatad kuidas asi siis liigub ja see on kõik proovimise asi... Ise pead kuulma ja tundma kuda masin liigub kas saab vähe peale või palju...Katsetamise asi on see rohkem.. Ja kui saab vähe peale siis keerad väikse kaupa juurde segu ja kui saab palju siis keerad jällegi tagasi.....
No oleneb jällegi sellest kas sa tahad rohkem tippu juurde saada või kiirendust ning kiirendust juurde tahtes alaneb ka tipp kindlasti.... Sa võid proovida 4.5g rulle...ja siis näed kas kiirendus suureneb või tipp langeb samuti ka katsetamise asi.... :wink:
Mul masinaks siis rieju rrx 50 ja jama selline et sai ära võetud summutis kõik piirajad siis hakkas tippkiiruse peal ära pooma. Lasin kuskil 30sec-i täis gaasiga kui järsku lihtsalt hakkab välja surema kuid mootor jääb töötama kui hoida all toore klappi.Kui mootor pärast seda välja sureb siis ei lähe tööle kah natuke aega. Paagist tuleb bena ilusti peale karpas on 102 düüs ja muud pole mootorile teinud. Oskab keegi midagi pakkuda mis võib viga olla? karpat sai kah timmitud igat moodi aga ei saanud õigeks :-x
Et siis masinaks on keeway matrix, tahaks teada mis düüs ja mis rullid tuleks panna, kui *polini 70 sport *leovince zx *polini speed control *punased sidurivedrud *kollane survekas *12mm karpa koos üli lahtise hebo koonukaga Rullidega selline jama et kaasas olnud 5.6 gr rullid kadusid ära ja ma eeldan, et 7.7 gr on liiga rasked niiet ma ei tea üldse mis rullid tuleks panna speed controliga. A ja tahaks, et kiirendus oleks äkiline, tippkiirus võib kannatada veidi. Düüsi ma aiman, et tuleks mingi 100 kanti panna, aga äkki keegi teab täpsemalt?
No, aga riuno teemast lugesin, et 4.4 rullidega ja speed controliga oli liiga pöördes, ehk siis peaks uurima 5gr kanti ??
NII mul siis cpi oliver all on : Giannelli reverse 4g rullid düüs on stock kas sinna sobib kollane survekas?
Peugeot siis. Peal reverse,malossi sport70cc silinder,stock karpa koos 80tüüsiga,stock õhufilter.Käima saan aind nii et hoian gaasi põhjas siis ka aind vaikselt põksub. Küsimused siis: -Kas uue silindri panekuga peab peale düüsi vahetust veel nõela tõstma? -Või on 80ne düüs liiga väike? :wink:
masinaks mbk booster ng peal malossi sport 70cc multivar malossi punane survekas next-r kollased siduri vedrud et mis düüs ja rullid panna?
Tere! Küsimus siis sellise masina kohta: Honda SFX 2003 Peale on siis Leovince ZX sumbuti (leegitoru piiraja eemaldatud) Kollased sidurivedrud Punane survevedru 6g rullid Nimelt praegu selline asi, et kiirendus on hea aga tippkiiruseks on 55 Km/h. Piirajaid ei tohiks olla enam (ainuke mis võib-olla on väike düüs karpas kuna pole sinna veel jõudnud, seda düüsi võiks ka soovitada). Tänud ette !