Tervist, selline küsimus minu Yamaha booster spiriti kohta seti teemal präegune sett! Silinder:Malossi sport 70cc Väntvõll:Naraku Täiskuu+ Tutikad C4ed Summuti: Gianelli Shot (sõeli pole sees!) Sidurivedrud: Kollased Survevedru: punased rullid:6.5g Karpa:16mm (aiutine kohe kohe peale minemas 19 dellorto või 21 dellorto!) Olen mõelnud mida teha mõtlesin sport vario peale aga ei tea mis selle setile kõige paremini sobib ja siduri võiks ka teise panna keegi oskaks midagi soovitada? Tänud !
Terv pakkuge vedrude setti masinale . Masinaks Aprilia Sr50R Silinder - Stock Sumpa - Gianelli Reverse Karpa - 17,5 Delorto 80 Düüs Hetkel küll punane survekas aga milliseid rullikuid ja sidurivedrusid soovitate ?
Tere! Masinaks siis Aerox, pm stock ainult sumbutaja on Technigas Next R. Mis surveka, sidurivedrud ja rullid peaksin panema ja kui suure düüsi, sest ilmselt suuremat düüsi ka vaja kuna masin vahetevahel poob, ilmselt ei saa kütti piisavalt kätte. Ideaalis võiks tipp olla mingi 80-90 ja kiirendus ka hea.
Oleks vaja samuti abi variaatori setiga, mis kaaluga rulle ning mis vedrusi targad soovitavad? Sett: Minarelli Vertikaalplokk Silindrikomplekt *Airsalt T6 Racing 70cc Summuti *Malossi MHR Replica Variaator *Malossi Top Perfomance (jahutustaldrik tundmatu) Väntvõll *Täpselt ei tea, peaks Malossi olema (võibolla ka stock)
Sellist variaatorit ei eksisteeri, on kas Malossi Multivar, või Top performace TPR. Rullid vast peaks sinna 4-5g vahele jääma, punane survevedru. Siduri kohta väga aidata ei oska, kui tahad et asi kohapealt ära hüppaks, tasuks osta korralik sportsidur(stage 6 torque control, malossi delta clutch, sobiks vast ka malossi fly clutch), muul juhul võid jätta stock siduri ja näiteks punased vedrud panna.
Ilmselt siis Malossi Multivar, rullikausil vähemalt Malossi kiri peal. Enne masin sõitis 50cc stock silindriga, mis oli täielik kohviveski, kompressioon 0 praktiliselt ja oli nii, et minema läks, kui ikka gaasi rohkem anda, siis ootas tibake aega (a'la pool sekundit-sekund) ja siis järsku läks, uimerdamist kui sellist ei olnud, lihtsalt kuidagi järsku haakus või nii. Survevedru on sees punane ja sidurivedrud valged hetkel, kui jäigad/pehmed need valged on? Rullide kohta ei oska öelda, aga väga kandilised ei olnud, imetilluke kant oli ainult ajaga tekkinud. Millest see sekundiline ootamine võib tingitud olla?
Valged on kõige lahjemad "sport" vedrud mis on saadaval, natuke kangemad kui stock, kuid sobilikud vaid stock rollerile, millel lahja sportsummuti all. Sekundiline ootamine on tingitud lahjadest sidurivedrudest.
Z0ne kummad oleks paremad, kas malossi kollased või punased sellele roxi setile. Kuna soojastpeast ei suuda see eriti arendada, kuid peale 5 sek põhjas gaasiga passimist läheb lõpuks ilusti pöörde. Kui viitsid, siis saada ps vastus. Silinder: Malossi Sport 70cc Summuti: Yasuni R Sidur: Malossi Delta Clutch Sidurikell: Malossi Wingbell Survekas: Malossi Punane Sidurivedrud: Malossi valged Sõrmlaager: Malossi Karburaator: Malossi MHR PHBG 19mm Variaator: Malossi Multivar - 7g rullikud Klapilehed: Malossi Carbon Kollektor: 21mm Düüs: 84 Rihm: Malossi X Special belt Küünlapiip: Champion Jahutustaldrik: Stock Väntvõll: Stock Tagumised taldrikud: Stock Klapiraam: Stock Süüde: Stock Reduktor: Stock
Davai keegi soovitage mis oleks kõige paremad, vedrud, survekas ja rullid? Silinder : Malossi MHR Replica 70cc Alu Väntvõll : Doppler Endurace ( Stage 6 C4 ) Karburaator : 19mm Dellorto (90 Düüs ) Summuti : Technigas Next - R Süüde : Varajasem Rihm : Dayco Klapilehed : Malossi Carbon Õhufilter : Malossi Redsponge & Polini Koonus ( hetkel peal ). Variaator : Stock ( 4.5g Malossi & 5.0g Motoforce )
Oled loll või mängid lolli? Ennem ei ole sulle mõtet mingisugust variaatori setti ennustada, kui seal mingisugust normaalsemat pasunat all pole.
Tere soovitage milliseid rulle ja düüsi. Silinde:Malossi Sport 70cc Sumps:Giannelli Rekord Karpaellorto 17.5 Survevedru:Malossi roheline Sidurivedrud:Malossi kollased
Düüsid ja rullid on katsetamise teema- saab vaid ligikaudse suuna anda. Ise panustaksin kuskil ~5 g rullide peale ja ~90-100 düüsile.
Cpi Oliver , Sumps ; stage 6 Silinder : motofocus midrace Rihm : malossi Survevedur ; Punane Karpa : malossi 19mm Düüs : 96 vario : sport Rullid: ei tia nii kulunud , soovitage Sididur: malossi , ei tia mis värvi , soovitage Probleem on siis see kui määst alla sõitta siis kiirus tõuseb 80-90kmh aga kui olen sealt alla tulnud siis kiirus langeb 50kmh umb. See kiirus on umb selline siis ka kui lihsalt sõita sirge peal . Milles viga võib olla? seti järgi peaks minema vähemalt 90 ju
Tekst on ikka väga kuradi segane. Aru ei saa, kas lehm või lammas... Ning mv on lõppudelõpuks motofocus??? Äkki mõtlesid ikka motoforce
No see oli nüüd kül väga vajalik nõuanne . Mis ajsast sa aru ei saanud? Motofocus jah valesti kirjutatud lihsalt ei tulnud pähe mis see õige nimi oli mingi moto see oli focus tuli lambist.