Loe korra oma lauset kui määst alla sõitta siis kiirus tõuseb 80-90kmh aga kui olen sealt alla tulnud siis kiirus langeb 50kmh Küsiks kuidas ta sul alla sõites ükskord tõuseb ja teinekord langeb???
Kuule seda ma küsingi teilt mis viga võib olla kui alla sõites kiirus läheb nii suureks ja kui masin juba all siis tasabisi langeb see 50kmh peale, 200m vahega umb EGA SEE MUIDU SIRGE PEAL KA 40-50kmh rullid liiga rasked või punase surveka pärast ei või olla?
Masinaks aprilia sr70r . Mida teha ,et masinal oleks algkiirendus hea ja lõpp ? et alguses ikka rebiks tatti lendu . Stage6 racing mk2 Gianelli shot 4.3 grammi rullid Survevedru strong Kollased vedrud 21mm karpa . Tänan !
Sumpa kaarega minema ning R1200 või R1400 alla Survekas Stage6 Strong Sidurivedrud Malossi punased ning moos oleks ka Stage6 MKII Isereguleeritav sidur
Racing MKII'l pole sellise käkerdisega küll midagi peale hakata, kui korraliku jõudlust tahad... Dyno testides Racing MKII'l suurim võimsus saavutatud C30'nega, seega Shot kindlalt lahja käkk.
Lahe oled, tahaks nii sina olla :3 http://www.tuningmatters.com/reviews/exhausts/scooter-tuning-exhaust-test-70cc/
RK's R1200'i liikvel ju ning ei pea ju C30't ostma... https://www.scooter-attack.com/shop...s/Midrace/S69414002-Stage6-R1200-Exhaust.html
Dat torque! C30-ga on pöördemoment metsik, aga kammoon, Shot on klass oma-ette. Shot alla ja läheb minna.
Kas stock sidurile on punased sidurivedrud liiga kanged et sidur ei suuda normaalselt haakuda ja jääb pikalt libisema?
Yasuni c30 Stage6 racing mk II 21 karpa Multivar (4.3) rullid Soovitage sidurit ja vedrusi, ning düüsi(õhufultriga).
Tra jumala võimatu algust timmi saada Stage6 racing mk2 Gianelli shot Sidurivedrud kollased Atheena lilla survekas Algus null tagale tõmbad pussab ära .
Üks postitus ennem on väike soovitus racingule. Vedrud peavad ikka natuke jäigemad olema kui kollased.
Tuleks panna sinised ? Tip racingu omad ? Ja 50 kiirendan siisbylesse enam kiiruat ei ajabisegibstrongiga .