Miks ei soovita. Mina küll soovitaks Shoti proovida. Mul küll on shot all 4,1g rullid, sinised sidurivedrud , Punane survekas. Mul rox lendab . Sõbral boosteril olid 4,5 grammi rullid ja sinised sidurivedrud ja Punane survekas. Kohapealt minnes tagaratas keris all. Minul shotiga on küll väga head kogemused olnud. Nii,et proovi seda list. Sa võid mulle ette aitäh öelda. Sest ma tean kui hästi see liikuma hakkab.
Okei, kuid hetkel tellisin 6.3g rullid, uue Malossi rihma ja mingi Naraku +1500 U/min Sport V.2 surveka. Nüüd vaja vaid prooviks leida mingid teised vedrud. Tänud vastamast ja eks annan tulemustest teada.
Suur vahe on kas tegu on minarelli ja piaggio mootoriga, käituvad täiesti teistmoodi. Shotti ei soovita, sest olen ise ehitanud 2 masinat malossi spordiga ja proovinud shotiga, Ise leidsin väga hea tulemuse S6 Pro summutiga. Sain väga hästi tagale, kordades lahjema ja odavama setiga kui shotiga Madalamalt käima saamisel kaotad kiirenduses meeletult ja kõrgelt käies on mootori piinamine.. Mul läks kohapealt 9-10k peal, siis oli tõesti minek meeletu. Samas täielik resurssi raiskamine, sest 0-9k pööret masin ei teinud midagi.
Nii, olen nüüd jälle tagasi. Hetkel pole probleemile täielikku lahendust saanud, kuid vahepeal proovisin 6.3g rulle. Sisse sai ka Naraku 1500rpm survekas. Nüüd läheb kohalt 5000pöörde juures ja tõmme on kohalt ära minnes metsik kuid tippu vaid umb.55km/h. Kuna tahtsin tippu ikka sinna 80 kanti saada siis proovisin edasi. 8.4g rullidega ja uue orig.rihmaga sai tõmmates normaalselt tagale ja tippu ikka sinna 70 juurde, kuid siis pöörded kuni 9500 ja see tundub natuke rets. Markeriga värvisin taldrikutel sektorid ära ja nende järgi jookseb rihm ilusti lõpuni. Hakkaks siis otsast peale. Millist seti soovitate, et oleks norm minek(saaks tõmmates tagale) ja tippu kuni 80km/h ja seda umb.7-8000 pöörde juures? Mis teistel Malossi Spordi omanikel on ja mis kiirused? Huvi pärast prooviks täpselt samasid asju. Terv. kropek
~9500rpm juures jookseb piaggio mootor 80km/h (gps järgi). Eeldades, et variakas jookseb lõpuni ning rihm ei ole kitsamaks kulunud. +1500 naraku vedruga ning malaossi multivariga ei tohiks rullid alla 7gr kindlasti olla (kui sa just ei taha seal 11k juures shiftida). Kui pöörded jooksevad lõpuks välja 9500 juurde, siis on kõik optimaalne (antud silku jaoks). 7-8k pöörde juures ei saa sa kuidagi 80km/h (gps) sisse, kui sa just reduktoris hammasrattaid ei vaheta.
Tere, mul on Yamaha Aerox ja rox ei taha hästi liikuda! Set: Silku: stage 6 sport pro Sumpa: yasuni c16 Varjo: naraku Karpa: dellorto 21 (düüs 80 või 85) Sidur: DMP Punased sidurivedrud ja malossi punane survekas. Probleem selline, et eelmine suvi oli mul 3*4.2g rulle. Siis liikus väga hästi, läks tippu spidoka järgi 105 aga mulle ei meeldinud see lõhkumine sest pöörded olid väga kõrged ja rihma võisin vahetada iga 100km tagant. Nüüd panin sisse 6*3.2 g ja nüüd läheb tippu ~80 ja start väga halb. Seega tahaksin teada ,mis oleks normaalne set nii, et läheks tippu üle 95 ja ,et ka start oleks normaalne.
3x4,2g=2,1g "kokku" 6x3,2g=3,2g "kokku" Siit tekib arusaamatus... Loogiliselt võttes peaks olema liiga kerged, kuid kui 2,1g varjoga asi latva väidetavalt keris ja tippu ka julmalt, siis nagu tunduks asi paigas? Samas, ise prooviks ka raskemaid, sest 2,1g utoopiliselt kerge. Proovi 4g - 4,3g vahepealt miskit ning 6tk pane varjosse.
Tegelt kõik korras. Ise ajasin soga. Tee kus tippu proovisin oli liiga lühike ja tundunud rohkem tulema. Proovisin natuke pikemal lõigul ja seal nõks üle 9500rpm tuli 82km/h. (8.4g) Tänud kaasa mõtlemast.
Kuna vario ja siduri timmimise alal suht võhik veel siis pöördun abipalvega siia. Masinaks on R millele sai just peale S6 50cc Alu ja summutiks C16. Mis rullide vahemikku ja milliseid vedrusid võiks proovida ?
Oleks abi vaja Boostriga, Peal 70cc malossi sport, leovince zx all, 17,5 karb. Ja nimelt vajaks vario paika saamist? Kui panna 4,5 g rullikud, sinised sidurivedrud ja milline survekas? Tahaks masina timmi ajada :roll:
Tervist, paluks abi Mbk booster rocketiga. Set: stock 50cc silinder tecnigas sportsumbuti 14mm dellorto karburaator 78düüsiga Malossi e5 koonusfilter. variaatoris mingid rullid mille raskust ei tea, valged sidurivedrud ja valge survevedru. Jama on siis selles, et vario väga paigast ära... pöörded lähevad kuskile 5000peale siis hakkab tõmbama aga jõudu pole üldse... peab põhimõtteliselt lükkama hoogu juurde... ja kui natuke hoogu saad siis maksimum 20kmh saan kätte.... küsiksingi siis tarkadelt et mida varios ja karpas muuta või võib viga olla veel ka millesgi muus?
Panin soovituste järgi 4,5 g rullikud, sinised sidurivedrud, jaa no tippu kuskil max 30, panin vanad 7g rullid sisse, vedrud jätsin sinised siis nagu oli etem mingi 50 kmh + natuke. Pole päris see mida vaja on, tahaks ikka 80 kmh ära saavutada nii et tõmme säiliks.. :roll:
Ma soovitan sul kuhugi timmimisse viia seal pantakse see asi timmi. Mina soovitan sul teisi vedrusid proovida. Need liiga kanged mulle tundub.
Timmimisse kuskile ma seda siiski ei vii, tahaks asjast ikka ise jagu saada, no esialgu olid vabsjee punased vedrud sees, panin sinised, ja sinistest pehmemad on kollased, no siin osadel boostritel jah kollased sees jne aga kollaste ja siniste vahe pole nüüd niisuur ka.
Survevedru kollane, sidurivedrusid võid proovida kollaseid. Rullikud 4.5-6g vahepeale - täpsemalt ei oska öelda.
Mul keldris valge survekas olemas, võib selle ka kollase asemele panna? ja sidurivedrud sinised jätta?
Kui valge olemas, võid seda proovida. Ideaalis oleks aga kollane etem. Sidurivedrudega mõjutad tugevalt kohaltminekut, valede vedrudega ei lähe sa maksimaalse jõudlusega kohalt ning kaotad tugevalt kiirenduses, mis on boostrite tugevaim külg. On aga vabalt võimalik et sinised ongi õiged, kõik on proovimise küsimus. Survekas - rullid - sidurivedrud, sellises järjekorras tasub variaatorit seadistada.