Hmm aga kuidas saab asjal olla hea kiirendus kui kolb ja silinder oleks läbi? Kuna asi alles ostetud siis ei oska tõesti ültse mõeldagi, mis seal silindris toimub. Samas on asi vända pill läheb 1-2-hest matsust käima ilusti.
Väike küsimus: kas masin hakkaks ühtlasemalt sõitma kui panna kollane survekas ja punased vedrud..? Masin Aprilia SR50 Street (Piaggio mootor) rullikud 3-4g ei tea täpselt.. karpa 17,5 Leo Vince ZX all ja aks oleks vaja vahetada düüsi sutsu ruurema poole, et tagada maksimaalset võimu..?
Mul üks küsimus..! Et siis 2007 aasta suvel sai ostetud brauerist Yamaha Neos. Et alguses mingi 10km/h kiiruse pealt hakkas suht hästi rebima, aga suve lõpuks jäi kuidagi nõrgaks hakkas alles 45km/h kiiruse pealt kiirendama ja lõpp jäi kah lahjemaks. Keegi oskab mingit tarka infot anda? Ma ei tea mis vedrud mul on ehk originaalid, siis karburaatoris on 3 düüsi.
Masinaks peugeot -malossi sport 70ccm -gianelli reverse -stock karpa,76düüs -stock õhukas -7g rullid Probleem siis selles minek kõik suht hea aga kiirust nagu ei tule üle 60ne,pöörded küll ilusti põhjas aga üle 60 ei areta midagi.Et mis siis teha?Proovisin 6g rulle aga siis ei läinud üle 40ne enam.
Masinaks on Keeway Matrix hetkel mootor juppideks tulekul on: väntvõlli laagrid - SKF C4 kolvinukilaager vms polini speed control NGK-R küünal V-Snaar Yam.-Malaguti F10-Mbk Polini rihm küsimus siis et mis düüs panna ja mis rullikud midagi veel äkki ?
Stockis ongi 8,5 , no endal hetkel 7,7 ja on peaaegu paras õrna 50cc spordi peale , tippu vähe isegi , peaks 8 g proovima varsti .
masinaks aprilia Sr50r. all giannelli reversed, kõik muu stock. küsimus siis, et millised surve-/sidurivedrud, düüs ja rullid panna?summutiga sain kaasa ka 4,5g rullid (kas panna need äkki)?
Mul täpselt sama värk.. Ise plaanin alla visata düüsi suurusega 80 (olemas) 4.5g-5g rullid, mingi kollane survekas ja ka sidurivedrud kollased.
originaalis vist peakski tal 5g rullid olema, et need 4,5g peaksid sobima?mittmene düüs originaalis on (äkki tead)?
roller on hiinakas baotianBT50QT9 kõik on stock peale variaatori.... honda oma .asi siis on selles et kiirendus on hea ja tippkiirus jääb 55 juurde toppama nagu sureks vahe peal välja kahtlustan et tuleks suurem düüs osta orig düüs on 80.