Kui vahetad ainult laagri siis suht mõtetu tegevus. ja seda hinda vaadates peaks olema keps koos laagri ja vahetusega.
Keps+laager+teenus. Muidu kannataks see vänt palju rohkemat kui see Airsal.Vaatab seda teist mootorit.Kontrollib sellel vända üle ja siis vaatab kinnitusi.Kui veljevõllid sobivad,siis lähevad alla Grimeca 17'' veljed. E:Veljed peaksid sellised olema.
Tean tean, et vahetatakse laager ning keps koos. Pigem mind huvitaski, et palju see vahetamise tasu on jne. Ehk räägid, kus sa lased vahetada ning kus kepsu saad? Küsin sp, et mind huvitas ka vahepeal kepsu vahetus.
No Kaido ütles,et seal erinevad hinnad.Sellel EBS/EBE mootorile on see paranduskomplekt 105 eurot.Siis ta soovitas veel ühte kohta,kus inimesed oskavad seda teha.
Mul oli malossi spordi silkupeaga umbes sama teema.Teoreetiliselt toimib edasi vaid siis kui puurpingis liivakivi otsaga enam-vähem siledaks lihvid.Hõõgsüüdet pole karta kui piisavalt teed Edu ning ära kriitika all murdu 8)
Arvan,et kui sinna isegi läheb silku,siis kindlasti mõni teine.Selle stockiga pole eriti midagi teha.Ega ma murdu kriitika all.Hetkel ei saa masinale isegi lähedale.Uks on jumega kinni.Ei tea,kas parandada vana mootor ära või siis laadida teine peale. Aga tänud!Kondlid on sellel ikka väga peetis.Eriti tagumised.
Nädalavahetusel tegelesin veidi selle masinaga.Vaheajal hakkab sellega aktiivsemalt tegelema,kuna Piaggio nüüd koos ja enamvähem timmis. Kondleid algul vast ei paranda.Tekkis üks plaan nendega.Loodan, et saan masina hooaja avamiseks ikka valmis.
Pulkadeks võetud hetkel. Tegelen rohkem NRG'ga. Lisaks peaks lisanduma ka üks Yog. Ei teagi, millal tegelema hakkan. Hetkel on viimane periood gümnis. Peale seda on vabadus ja lõbu. Hetkel nagu veits fucked tunniplaan. Kahel päeval on 10 tundi, mis väsitavad ikka korralikult ära. Muidu plaanid olid päris korralikud ja enamik asju oli ka olemas, kuid vastavad tööriistad puudu. Kui saab mõnelt tuttavalt või sugulaselt keevituse, siis masin hakkab arenema.
Tegelesin täna sellega veits. Uurisin mõlemat mootorit. Hakkasin ka stock silkut uurima ja hakkas tunduma, et see ei jooksnud kinni, vaid ikkagi sattus mingi jupp sinna vahele. Hiljem vaatasin nõellaagrit ja avastasin, et paar nõela sealt puudu. Viimasel ajal tekkis soov see masin ikkagi sõitma panna. Hetkel ei tea ka, kas osta Doppler Endurance või siis remondikomplekt MHR RHQ-le.
Vaata kuidas sul endal odavam tuleb.. kui remondikomplekt odavam kui osta uus väntvõll siis muidugist remondi see malossi väntvõll ära, kvaliteetsem ja parem ju siiski.
Ometi tegelesin veidi selle masinaga. Eile ostsin TIG/MMA keevituse, et seda masinat siis edasi teha. Täna nokitsesin siis selle kallal. Tarvis veel teha eesmised kinnitused ja siis jääb mootor täiesti paigale. Lisaks tarvis leida sobiva hammaka ja keti, sobitada summuti kuhugi, paigaldada teine juhtmestik. Siis oleks veermiku poolest nagu kõik. Vahepeal korrastasin ka klaasriidega kondleid. Nüüd oleks tarvis pahteldada ja lihvida.
Täna tegelesin masinaga edasi. Mootor seisab nüüd kindlalt aisade vahel. Samas nüüd üks küsimus tekkinud. Ehk keegi targem oskab soovitada, kas teha kinnitus ka kolmandale kohale? Varem oli mootor kolmes kohas kinnitatud, hetkel ainult kahes. Samas kui teha ka kolmanda kinnituse, siis see peaks olema eemaldatav, kuna mootor ei tuleks muidu enam maha sealt raamilt. Vaatasin, et summuti sobib väga västi küljejala kinnitusele. Tuleks ainult flantsi natuke muuta ja silencer natuke teisse suunda pöörata. Tean, et pildid suht halva kvaliteediga, kuid pimedas midagi paremat ei tulnud :roll: :roll: :roll: E: Muidu veel üks probleem on. Nimelt siis on mootoril keti laius 520 ja Derbi hammakatele sobib 420. On kellelgi ideid?
NSR125 Seda sumpat vaatab veel. Hetkel tundus see kinnituste järgi mugavaim koht. Aga ehk teeb isegi ise summuti, kuna see summuti suht raske ja jookseb alt. Muidu silku 180cc Malossi toodang.