-MoToMaN-i Piaggio NRG Power DD '09

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by -MoToMaN-, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    No seal on tehtud jah see reduktor üpris rumalalt, kuid Polini pakub võimalust panna reduktorisse nõellaagrid, et väheneksid kaod ja et mootor kestaks kauem. Kuid siis pidi vist ostma ka Polini hammasrattad.
    Samas on mul rattavõlli laager läbi, mille saab ära vahetada.
    Tõmmits maksis 119 eurot ja ostsin selle Tööriistamarketist
    Selline asi siis
    [​IMG]
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Nanananananana MOTOMAAAN
    [​IMG]
     
  3. marekk

    marekk Active Member

    1,767
    0
    36
    nägin täna linnas, kutt oli ülemiste juures vist fooritagant minema läinud ja masin oli kotti jooksnud, mingi audi oli tagant sisse ka pand :lol:
     
  4. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    minuarust oli see hoopis jäätiseauto
     
  5. marekk

    marekk Active Member

    1,767
    0
    36
    ei jääitseauto oli see millele ta järgi püüdis jõuda :lol:
     
  6. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    vähemalt talle ei tehtud avamisel variolüket.
     
  7. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Homme käib ostab reduktorisse laagrid. Kui aega jätkub,siis vahetab need ära kah.
    GEEZ MA OLEN NII ILUS!!!
    Sain isegi kolonni juhtida ju!
     
  8. getosmurf

    getosmurf Member

    810
    0
    16
    Rääkisin sulle,et kui nt reduktorikaanes asuv laager väsib,tekib nn sidurivõllil lõtk ning hakkab vaikselt blockis asuvat "toestus" pesa sööma..
    Edu motomaniakk :D:D no hard feeling :p
     
  9. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Polini pakub võimalust panna nendesse pesadesse nõellaagrid.
    Muidu tänan! Masin areneb ja lähiajal tuleb vist ka ülevaade arengust.
     
  10. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    But but but.
    Piaggiol toetub sidurivõll vario kaanes olevale laagril ja reduka kaasnes olevale laagrile. Reduka kaanes olev peaks ikka suht juppeks lendama, et hakkaks plokis olevat pesa sööma.
    Küll aga on hoopis see keskmine võll seal, mille pesad võiks korda jääda, sest too tõesti laagerdub ainult õlikihi peal.
    Tegelikult tahtsin öelda, et laagrite tõmmist on super hea ost! Sellega saad teenust pakkuma hakata, või vastu tahtmist kõigilt minarelli mootoritelt laagreid välja kangutada.
     
  11. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    No teenust pakun ka, kuid on ju ikka hea, kui on olemas erinevad tõmmitsad, millega saab paljusid töid teha. Aga jah. Sidurivõll toetub Variokaanes olevale laagrile ja
    reduktorikaanes olevale laagrile. Samas on sellel lisaks ka pesa mootoris.


    BTW
    Arengust siis. Ühel päeval tahtsin minna sõitma, kuid Vlad ütles, et keegi ei viitsi ja ilm sõitmise jaoks liiga sitt. No ma mõtlesin, et puhastab masina
    korralikult ära ja värvib paar asja ka ära. Alustasin raamilt igasuguste asjade eemaldamisega.
    [​IMG]

    Pildil näha, et jalgealune osa vajas värvi ja bar vajas värvi. Puhastasin bensupaagi nii väljast kui ka seest ära.
    [​IMG]

    Seejärel lihvisin ära värvitavad osad ja lippasin ka poest läbi. Sai siis ostetud korralik mask, pritspahtel, rasvavabastaja ja lahusti värvide jaoks.
    [​IMG]

    Sai siis värvitud jalgealune ja bar.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Tekstuur jäi umbes selline
    [​IMG]

    Järgmisena asusin kondlite kallale. Värvimata olid jäänud kaks kondlid. Väike kondel oli kaetud stickerbomb'iga. Eemaldasin selle, tegin parandusi ja lihvisin.
    Esikondlil esines väiksemaid augukesi. Kulmude ala meenutas Kuu maastikku. Seepärast tegun juba pritspahtliga. Miskipärast meeldis see pahtel igasugustele
    lendavatele putukatele. Nad lihtsalt lendasid otse sellesse, rikkudes pahtli kihi.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Peale seda olin paar päeva ära. Koju tulles oli väike üllatus. Nimelt oli saabunud väike, kuid väärtuslik, pakkike Hollandist. Tänud Vladile, kes aitas tellimusega!
    Pakis olid järgnevad asjad.
    [​IMG]

    Lihvisin ka pahteldatud osad ära ja lasin ka teise kihi pritspahtlit neile selga.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Edasi asusin veermiku kallale. Esihark sai endale uued laagrid nii all kui ka üleval. Esiamordid said puhastatud ja uued simmerid kah peale.
    Eile siis sai paigaltatud Polini Evolution reduktorikaas ja poleerisin ka taas summutit. Seekord sai kätte palju parema peegelduse ja läike.
    Poleerisin ka summutaja toru ära, mis oli kuumuse tõttu lillaks tõmbunud, kuid sellest pilte ei teinud.

    Vana
    [​IMG]

    Uus
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Täna siis tahtsin veidi eksperementeerida. Nimelt tekkis idee panna õlipaak tagasi ja kasutada seda harjutamisel bensupaagina. Kuid auk, kust õli väljus, on all. Seega tagal olles nihkub kütus sellest eemale. Kuid vaatab proovib teha teise ava kuhugi üles. Peapaak jääks pikemate sõitude jaoks alles.
    Suht pikk jutt tuli, kuid üritasin lühidalt kirjutada.
     
  12. Marten12

    Marten12 Active Member

    3,211
    4
    38
    nice, ootan huviga lõpptulemust!
     
  13. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Kui täna ei oleks nii tujukas ilm, siis oleks lihvinud juba esikondli ära ja kruntinud selle ära. Muidu kurat algul sajab vihma siis sajab lund ja paari minuti pärast on selge taevas. Täitsa fucked up ilm.
     
  14. NikolaiR

    NikolaiR New Member

    973
    1
    0
    mu arust sobib esikondel NRD'le nii nagu ta stockis on kõige paremini, kuid eks igalühel oma nägemus ilusast.
    edu! :lol: 8)
     
  15. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Inglisilmadega stock esikondel näeb kuidagi lahja välja. Inglisilmad teevad angrylook'iga koostööd ja teevad masina veelgi vihasemaks.
     
  16. b00ster

    b00ster Member

    517
    8
    18
  17. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    Vaatasin et su dpl edvard xD
     
  18. vladusik

    vladusik Active Member

    2,358
    4
    38
    Täitsa korralik jutt,Edvard 8) Edu ja dvj lao kokku,lähme nvl sõitma :p
     
  19. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    No mootorist on tarvis kallata sisse reduktoriõli, kinnitada sidur ja sidurikorv ja paigaldada karpa õhfiltriga. Siis on see sõidukorras, kuid pole ühtegi kondlit peal.
     
  20. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Panin täna käima. Eelnevalt squishi paika pannud. Tänud Martenile, kes andis õiged andmed. Ostsin ka uue rihma Malossi Special Belt. Nüüd seisab rihm õigesti nii taldrikute vahel kui ka vändal. Ehk nüüd lippab ka paremini? Homme kallab reduktoriõli sisse ja teeb kergemad tiirud, et vario paika saada.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte