-MoToMaN-i Piaggio NRG Power DD '09

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by -MoToMaN-, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    See kas puterdas enamus ajast, või siis ülemistel kollektori tõttu poos.
    Ei liigu kah kohe üldse MHR replica väärselt.
    Vähemalt näeb nice välja, kuigi esigondel võiks ka värvitud olla. :roll:
     
  2. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    No õhufilter oli ainult karpa küljes kinni. Tõmbas ennast rohkem ülesse ja seepärast hakkas kõrgetel pööretel lihtsalt pooma. Seal Ülemistel võtsin selle ju ära ja tagasi panin juba korralikult. Seepärast oligi jälle täisgaasil liiga rikas. Aga noh. Variod ei oska eriti timmida. S6 Mediumiga oli tõmme parem, kuid hetkel jällegist S6 Strong. Eks näe, mis edasi toimuma hakkab.
    Kusjuures tuli üks hea pakkumine SR70R-i vastu, kuid see masin asub teises Eesti otsas. Oleks see lähemal, siis oleks parem.
     
  3. Larsen2

    Larsen2 New Member

    584
    0
    0
  4. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Kohtla-Järve

    Aga vaatasin masinaid, mida vahetuseks pakuti, ja kõik tundusid ebavõrdsed. Seega mõtlesin NRG alles jätta ja edasi tjuunida.
    Algas siis tänane tjuunimine 21.41ja kogu tegevuse lõpetasin täpselt kell 00.10.
    Enne mootori eemaldamist
    [​IMG]
    Klõps lõpust
    [​IMG]
    Põhjused siis, miks poolitasin mootori
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kusjuures mõlemal poolel hoidis asju korralikult kinni, kuid mõtlesin ,et pohhui. Viskab uue vända, laagrid ja teised värgid sisse.
    Kui poes leidub järgmisi juppe mõistlike hindadega, siis võtab ära kohe.
    Plaanis osta:
    RMS Racing
    Malossi C4
    Malossi Special Belt
    Malossi simmerid
    MHR Replica tihendid
    Tagarattavõlli simmer
    Võibolla ka uus kolvikomplekt või siis kolvirõngad( nkn juba kõik laiali, miks mitte vahetada)

    Vahepeal oli ka üks probleem. Nimelt masin jättis vahele või puterdas. Nagu puterdamisele sarnast asja tegi, kuid arvasin ikkagi õigesti ära, et jättis vahele. Panin täna uue küünla ja hakkas kõrgematel pööretel korralikult töötama(varem jättis vahele ja seepärast ei saanud tagal harjutada). Raam hetkel paljas ja seepärast leiutab ka roxi radika lisaks külge.
     
  5. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Tsauks musid!
    Kahjuks pean teatama, et Camexis ei leidunud kõiki soovituid juppe.
    Seega läheb homme tellimus SA-sse. Mõtlesin teha mopile veidike rõõmu ja lisada osi. Eks järgmisel nädalal peaks masin ratastel olema.
     
  6. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Niisiis
    Sain teate, et pakk kohal. Seega täna õhtul lammutama ja uusi varuosi paigaldama. Ehk saab öösel juba firststardi teha.
    BTW
    Stay tuned!
     
  7. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Kutid!
    Keegi separaatorit pole näinud?
    Läks laupäeval jalutama ja ikka pole koju tulnud.
    Olen väga mures tema kohta.
    [​IMG]



    Muidu teemasse ka

    Selline karbike tuli siis
    [​IMG]
    Sees oli paar meeldivat asja
    [​IMG]
    Kena pilt avanes ühe laagri juures
    [​IMG]
    Olin kusjuures valmis selleks pildiks. Vahepeal panin kokku ja võtsin laiali mootori kaks korda. Siis mõtlesin proovida kergemaid rulle.
    Hakkasin kodutänavalt lahkuma, kui käis plaksatus ja algas ebameeldiv kolin. Lükkasin koju siis ja jäin pakki ootama
    Nii nagu ma ka arvasin, ei pea ma portima enam. S6 Sport Prol samasugused kanalid nagu Racingul.
    Homme peale tööd koju ja kokku laduma.
     
  8. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Eile sai õhtul veits ehitatud seda masinat. Panin laagrid sisse ja väntvõlli sisse. Liiguvad üpriski sujuvalt.
    Siis hakkasin vaatama squishi. Sättisin squishi 0,5 mm peale. Täna tarvis veel panna simmerid sisse, süüted ja muud asjad peale ja mootor raamile. Siis saaks tagale juba.
     
  9. MJbike

    MJbike Active Member

    2,509
    0
    36
    Racingu squish on 0.7 mm et sa teaks
     
  10. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Sport Prol on 0,7 mm, Racingul 0,5-0,6 mm, et sa teaksid. Ja ära sa nüüd tule rääkima, et ma räägin sitta. Ei tea sinu silkukomplekti kohta, kuid minu omal oli isegi manual kaasas, milles oli kirjas 0,5-0,6mm.
     
  11. SxBoyka

    SxBoyka Member

    703
    0
    16
    Ärge karjuma hakake aga mis see squish on? :D
     
  12. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    squish on väntvõlli laagri lõtk ,seda saab mõõta tinast tehtud tööriistaga
     
  13. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    ???? :eek:
     
  14. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    :lol: :lol: :lol: Täitsa korras vend mõni siin..
     
  15. Barkan

    Barkan New Member

    27
    0
    0
    Ma ei tea kas ütlen nüüd õieti, aga see peaks olema see suurus mis jääb põlemiskambriks kui kolb on täiesti üleval, siis silkupea ja silindri vahele jääb see 5.0mm-6.0mm ava. Paradage mind kui ma nüüd eksisin
     
  16. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Põlemiskambri ning kolvi kõige lähim koht.
    Ning mitte 5-6mm vaid siiski 0.5-1.0mm on tavalisel rollerimootoril.
     
  17. siim123

    siim123 Active Member

    1,740
    0
    36
    squish e. surveaste
     
  18. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Mine maga ennast kaineks!

    BTW teemasse kah.
    Tänud kõigile, kes siin seletasid, mis see squish on.
    Igatahes on see 0,5 mm peale sätitud.
    First start tehtud, kuid osa jäi ainult videole peale. Termotsüklid läbitud ja proovib ajab segu rikkamaks ning hakkan siis vaikselt sissesõitu tegema.
    Suht vaikne on isegi selle setiga. Hääl tundub meeldiv olevat.
     
  19. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Üks mees nagu seletab lahti ja siis tulevad jälle täiesti teised vastused..
    Squish on siiski põlemiskambri kõige madalama koha ning kolvi ÜSSi vahel olev vahe. Rollerite mootoril on see vahe 0.5-1mm olenevalt silindrist.
    Surveaste on aga arvutuslik parameeter. (silindri töömaht+põlemiskambri maht)/ põlemiskambri maht
     
  20. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    siim123 ei peaks mode olema,ta arvab et squish on surveaste
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte