-MoToMaN- Yamaha Aerox R 2004

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by -MoToMaN-, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kymco Sup

    Kymco Sup Member

    916
    0
    16
    Kui ta kütust rüüpab siis kust ta sitemini sõidab? Siis peavad taskud lihtsalt rahast punnis olema.
     
  2. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Pordid sitemaks.Tegelt pohhui.Jätab selle portimise sinna,kus ta hetkel on.
     
  3. Marten12

    Marten12 Active Member

    3,211
    4
    38
    Mida suuremad sisselaske pordid, seda suurem kogus bensiini/hapniku silindrisse ja tänu sellele asjal rohkem võimsust :D
     
  4. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    No türa pane siis otse paagist kuradi kanalitesse aiavoolik.Siis on ju sitaks bensiini ja segu.Siis peab ju kuradi 100kw dynol ära tegema!Ma ei viitsi sulle seda seletada seda värki.Sa peaksid seda ka ise teadma.
     
  5. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Ega nendest sisselaskeportidest ainuüksi jõudu ei saa. Siiski suurem muutus tuleb väljalaskest.
     
  6. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Vabandust kui see solvav on,kuid kui sina oled selline professionaal,siis see on tore.Sa võid endal freesida ja laiendada nii palju kui soovid,kuid mina ei hakka siin mingit max porti tegema.Ma pordin nii,et see oleks minu jaoks normaalne.
     
  7. kert

    kert Member

    772
    0
    16
    Hahaaaa... Pole ma mingi professionaal.
    Pigem tahtsin öelda teisele inimesele, et vaid sisselaskest ei piisa. Peab ka midagi muud tegema.

    Ning pole mul mingit soovi või mida iganes sind panna meelt muutma, et sa võtaksid oma silindrist nö maksimumi. Teed seda vaid enda jaoks.
     
  8. Kaltsyum

    Kaltsyum New Member

    899
    0
    0
    Minu arvamus, ära võta südamesse.
    Kui midagi portida siis viimse piirini, muidu mis mõte sellel on ? nkn sa persedünoga midagi aru ei saa kui siit/sealt väikse kraapsu silindris teed. Tekitad mõttetut lärmi ainult teemas.
    Ning kütusekulu, hah :D järgmine teema millest ma aru ei saa. Mida kuradit te halate kütusekulu pärast ? Miks üldse rollerit tuunite kui ei taha kütet sisse osta ? Ajuvaba. Leiutage diisel roller, siis võite tuunida surmani ning küttekulu enamvähem sama mis alustades.
    Ning, kui teie sõidustiil sisaldab ON/OFF stiilis gaasi kasutust siis ime ka pole, et kütet rüüpab idiootselt.
    Saage aru, mitte mingit jõudu ja võimsust ei tule juurde ilma lisa kulutuseta. Arenege.
     
  9. Marko.

    Marko. Active Member

    1,797
    0
    36
    :lol: :lol: :lol: Hästi . (y)
     
  10. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    See jutt oli mõeldud Chrisile.
     
  11. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Eile oli väga igav ja meelelahutuseks võtsin silindri maha.Seest oli korralik.Sügavad kriimud puudusid.Kolb oli enam-vähem.Hea oleks vahetada kolvirõngad.Kohe kui võtsin silku maha märkasin seda,et väljalaskes oli piiraja.Nimelt oli lahti ainult pool väljalaskeava.Sai siis see piiraja pikaajalise freesimisega eemaldatud.Lisaks laiendasin seda kanalit.Hiljem laiendasin natuke sisselaskekanaleid ja panin kõik kokku.Nüüd käib palju paremini pöördes,kuid vajab endiselt timmi.Algul oli päris rikas segu.Nõel oli täiesti all.Võtsin teiselt karbüraatorilt pikema nõela.Õnneks oli selle läbimõõt samasugune nagu originaalil.Paigaldasin siis selle.Asi läks ikka tunduvalt paremaks,kuid on ikka rikas.Kui leiab mingeid düüse,siis paneb sinna 17,5mm Dell`Orto karpa.Kui ei leia,siis peab ostma neid.Mõtlesin panna teisele blokile kolvi peale,kuid märkasin,et Camex-is sain vale sõrme.Esmaspäeval lähen vahetan välja ja vaatab seal ka neid düüse.
     
  12. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Hakkas igav ja otsustasin liikuritel kondleid parandada.Roxil oli valges esikondlis suur mõra.Tinutasin selle kinni.Siis asusin parandama vasakut enginecoverit.Mõtlesin,et värvib selle parandatud osa ära,kuid feilisin ja sellepärast pean nüüd tervenisti selle värvima.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Täna proovisin taguotsa kokku panna.Panin kondlid ja BCD underi peale,kuid miskipärast jäid sisse suht suured vahed.Äkki keegi ütleks,mis tuleks tagakondlitel äralõigata,et need korralikult koos istuksid.Võtsin maha ka tagaistuja käepideme.Lihvisin selle ära ja lasin krundi peale.Hetkel on krunt suht kuiv,kuid vajab väheke lihvi.
     
  14. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Leidsin täna selle Malossi Sproti üles.Olen nüüd nii õnnelik.Asun edasi tegutsema.Eile lõikasin teise suunatuleava välja.Seega nüüd alustan streedi juppide kinnitamisega.Kui need kinnitatud,siis lihvin peene liivakaga käepidemed ära ja võibolla lasen isegi värvi selga.
    [​IMG]
     
  15. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Tegin esikondlit edasi.Mõlemad õhuavad kinnitasin ära.Üks on juba lõplikult kinni.Teist tarvis veel edasi teha.Lihvisin ka käepidemed 800+vesi.Hakkasin värvima.Purgil oli kirjas,et katke ühe kihiga.Üritasin katta.Piltidel näha,et värv paistab läbi.All hakkas ka jooksma.Värv lõppes veel lisaks poole värvimise ajal ära.Seega homme lähen ostan teist pahtlik,klaasriier,vaiku,uut värvi ja veel freesi.Algul oli plaan teha nokstar järgi,kuid hetkel kalduvad mõtted juba natuke teisse suunda.Kas oleks targem feikida ikkagi see nokstar või teha oma värvilahendus?Endal on mõttes veel selline variant,et välis- ja sisekondlid mustaks ja väiksemad jupid neoonkollasega.Soovitage midagi veel äkki?
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. nschill

    nschill Member

    621
    0
    16
    Õhuavad päris nice 8) . Jätks samas vaimus.
     
  17. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Tänan!Uuendasin ka esimest postitust.
     
  18. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Sai siis poodides käidud.Ostsin kõik vajalikud asjad.Avastasin ka,et klaaskiud vaiguga on täitsa olemas.Otsustasin teha siiski enda värvilahendus ja mitte kopeerida nokstaari.Värvilahenduseks saab siis mürkkollane ja must.
    Hetkel tuunin piaggiot.Mõni päev peab viima silku puurimisse.Siis laob juba kõik kokku.Veel tarvis üks kõver summuti sirgeks ajada.
    [​IMG]
     
  19. -MoToMaN-

    -MoToMaN- Active Member

    1,995
    1
    38
    Tegelesin siis täna selle masinaga jälle.Peale seda,kui andsin Vladusilkule bloki ja silku tagasi,lisasin igasuguseid kruve ja polte ja sõitsin sellega veidi.Leidsin ka vea,mille tagajärjel läheb esirehv kogu aeg tühjaks.Lihvisin 400-ga paar kondlit.Väiksemates kohtades vajavad veel pahtlit.
    Tekkis ka selline probleem,et BCD underi,tagakondlite ja tagatule vahele tekib suur vahe.Äkki kellelgi ideid kuidas seda parandada?Või peab tõesti neid kondleid osaliselt lammutama,et need vahed kaoksid?
    [​IMG]
    Sai siis sõbra käest ka sellise täiesti officially putsis asja.Otsustasin selle korda teha.Hetkel tarvis veel see professionaalne polt sealt välja puurida ja värvida.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Lihvisin siis selle enamvähem ühtlasemaks.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Järgmised kondlid lihvitud siis 400-ga.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    See asi sinna sisse ära murdunud ei ole polt, vaid hoopis keermestaja ots. Ilmselt keegi on tahtnud jõuga keermestada...
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte