Tartus Brauermotos nägin klaasi taga tt silenceri, sisu vist ei olnd ei mäleta, ei eksi oli hind mingi 300-450 piires ..
560 oli hind ma tean t2pselt, sest ma k2isin vaatamas seda sinujaoks brauerist. Ja braueris oli sinist värvi, ning teisi värve ei ole
Aston mäletab valesti, alla 20 euri ei saa mitte kuskilt Muidu sai täna üüberkiiruga lõpuni kokku pandud (peaaegu) Põhjagondlit pole Sumpa unustasin karteri külge kinnitada, see poolenisti lahti ja muidu lahe. Sees 78 düüs ja e5 kinnine koonus. No kuidagi koju välja venitasin Aga reis nägi välja nõnnamoodu Külmalt esimese kilomeetri sõitis superrr hästi, kiirendas kohe ja lõppu küündid vist kuskile 65 juurde vms. Peale 1. km kiirendades turtsus poob kinni ja mida veel, gaasiga mängides aga saaka nagu mingi taktiga kaasa ja kiirendab lõppkiiruseni, et seda säilitada, tuleb mingi aja tagant gaasiga jälle mängida, järgmise foori taga aga jälle gaasiga mängimine. isa pakkus, et süüde vale Palun andke paremaid seletusi või kinnitage seda Kuidas seda parandada?
no kui külmalt liigub ja soojalt mitte , siis on ju segus viga , kuna segu timmitakse sooja mootoriga :roll: ja 2 taktilisel rolleril ei saa kuidagi süüde vale olla .
Türr, segu peale nagu ei tulnudki, tubli olen Süüdet ei saa jah reguleerida, isa lihtsalt üritas aidata :lol:
Näppisin segu jah veits, sõidab paremini aga mitte ideaalselt, tuleb lapp põhja panna, et normaalselt kiirendaks, plaan stock filter aja tekkimisel tagasi aretada, koonuka hääl ei meeldi eriti ei mulle ega lapsevankritega jalutajaile. E: vb lendab peale 17,5mm karpa ja karter koos silindriga saavad de-restricted'tud aga need ainult ilusad mõtted ja ideed, mingit rohkem tuuningut ei tule.