Vedrud muidugi ei puutu aga siduritaldrikud puutuvad. Ju siis surub liiga kokku vms ja rihm läheb puru. Vaevalt et malossi rihm praak on.
Siis peab ikka väga praak rihm olema,kui 50kilti sõita saab aint Äkki panid vales mõõdus rihma hoopis vms.
Selle sama rihmaga olin sõitnud ennem 2500km ilma probleemideta ja nii kui 2t surveka panin läks puru. Davai aitab sellest OT-st nüüd. Muidu sul mingeid plaane ka on ? Mingit kangemat sikut või midagi näiteks ?
Ok,ei hakka ise ka siis mingit 2t survekat endale panema,pärast läheb puru ka veel ja siis jälle uut rihma ostma.
Kuule ilgelt tahaks seda kiiremaks ja võimsamaks teha aga üritan end ohjeldada, kiireks masinaks tuleb ikka Derps, see suht niisama sõiduks. Tänaseks niisama sõidetud juba 4000 km
Kui igapäevasõiduks jätad, siis võiksid natu optilist teha. Paar soovitust: Viska taga porilaud nahhui, under alla, LED tuli suundadega, F1 Peeglid, DH . Need ainult soovitused, tee ikka nii nagu sulle endale meeldib.
f11 peeeeglid IUUUUUUU mix teha optilist kui tal selle jaoks derbi? Ma teeks just mootorit sest naq teada 4t riisikas eriti kiirelt ei liigu
Ma ei ole eriline dh fänn, mingeid F1 peegleid ka ei taha, tuuningpeeglid on kõik parajad käkid, Derbi originaalid on kõige kenamad mida mina tean. Igapäevasõidus on porilaud must have asi. Tuuningut teen peamiselt ikka Derbil, aga siiski see riisikas võiks veidi paremini liikuda
Tavai, teeme käbe, hommikul kell 8 hommikul mu maja juures, päeval pole mind kodus ja kaugel rollerist.
Nonii, sumpa laguneb rõvedalt, see must kronstein on 3 korda keevitatud ja ootab 4.ndat korda, klambreid vahetan niisama hopikorras, mutreid ostan nalja pärast sumpale. Kas sellele võib valada sisse autoõli? Kui see on samasuguse SAE 10W-40 tüüpi või mis iganes
Ma kallasin kunagi freedole kogematta diiselõli sisse ja lausa 2 õlivahetust küttis diiselõliga ja polnd häda midagi 8)