Äää põe.. tagumine velg tuleb roosa must. Hetkel mootori kokkupanekust puudu väntvõll ja siis lisan pilte masinast.
Nonii.. Täna sai Jasperilt üks vertikaal mootor ligi tõmmatud. Lähipäevil hakkab mootorit ümber laduma ja set tuleb korralik. Ostetud mootori sisemusest, mis täna jõudsin uurida oli: Stage6 silinder.. Äkki keegi teab ka ''mudelit'' öelda 21mm karpa Malossi e5 kinnine õhufilter 4-astmeline amordikõrgendus Hetkel pole sidurini jõudnud veel, aga pidi olema Malossi Fly Clutch, Rihm oli vist mingi hiinaka oma, Taldrikud olid korralikud, Varioni pole jõudnud, Membraan oli karbon klapilehtedega Ilmselt stock kollektor Õhusuunajad, Mähis +magneeto, Silindrini pole veel jõudnud, aga tundub olevat mingi sport väntvõll. Lisaks sain veel ProTaperi gripid gaasirutskaga, küljejala ja amordi Järgmine UP'ini 8) 8) 8)
Pean kurvastusega ütlema, et kahjuks mitte. Selles ostetud mootoris polnud mingit sport väntvõlli, vaid tavaline stock. Otsingi siis praegu sport väntvõlli! Pakkuge PMi!
Masinad ka veidi erinevad. Minarelli stock vändal puudubad kepsu laagri õlitus kanalid ning ka sõrm laagri. Kui õigesti mäletan, siis üle 12k rpm pole soovitatav.
ma räägin hetkel horisontaalist ning vertikaalist. Ma võin sama hästi ka öelda, et ühel Sendal oli arvatavasti stock vänt, kuid stockina olid tal juba õlitus kanalid ning täiskuu peale kauba. Lõpetame selle offtopicu nüüd.
Nonii.. vahepeal on palju tehtud ja nokitsetud. Mootor nüüd all, first-start on tehtud, sõidetud. Hetkene set Stage 6 Sport Pro 70cc silinder, Malossi Fly Clutch sidur (Punane survekas ja sidurivedrud), Dellorto 17,5mm karburaator (96 düüs mäletamistmõõda), Stock väntvõll koos Koyo C3 laagritega, Uued simmerid sees, Uus reduktoriõli ja üks reduktori võll, Technigas RS sportsummuti, Carbon klapilehed, Stock vario (plaanis soetada Malossi Multivar), Malossi rihm, Välimuselt: 4-astmeline amordikõrgendus, Paioli amort, Gondlid saanud matt musta värvi, Esitulele ette pandud mustaks värvitud võre, Mõnus DH koos puksiga, Küljejalg, Roxi velg taga ja ees AP, Pro Taper gripid, Kaugtuleks paigaldab varsti Xenoni (xenon olemas, aga vaja peale meisterdada). Lisan paar pilti ka: EDIT: Garl Ossi soovil kiire, sita kvaliteediga pilt hetkeseisust ka :lol:
No tere taas. Täna meisterdasin 21mm karpale ka nõela stopperi ja proovisin peale. Sees oli 80 düüs, mille tõttu uputas üle. Sain HR Juhanilt siis natuke aega hiljem 70'se düüsi, seega tänud talle. 70'se düüsiga oli hoopis teine tera. Asi toimib nüüd ilusti ja kõik on lõbus. Asi tõmbab külma mootoriga gaasi keerates tagale. Natukese aja mõõdudes hakkab selline jama, et alguses on uimasem ja siis äkki tõmbab nagu rakett. Äkki keegi oskaks öelda, milles viga võib olla. Ise mõtlesime siin semudega, et oleks vaja õhusuunajat, et jahutaks paremini ja äkki aitaks . Igatahes sai esitulle auk puuritud ja xenoni alla pandud lähituli. Gondli kinnitusi sai samuti parandatud ja nüüd kõik gondlid peal. Ise olen rahul ja pildid tulevad ka mingipäev
Kui külmalt äkilisem, kui soojalt, siis võib see 70ne düüs ka suur veel olla ju natuke. Mis värvi küünal on, just pärast pikemat sõitu?
Hetkel pole küünla värvust uurinud peale sõitu, kuid proovin ära selle ja eks siis vaatab. Kui see düüs liiga suur, siis panen mingise 60-68 vahemikus düüsi sisse ilmselt, seejärel vaatab edasi.
Täna lisandus mootorisse ka Malossi Multivar 8) . Asi on nüüd koguaeg väga äkiline, kuid praegu liiga kerged rullikud sees. Järgmise UPini
Ütlesin ka kutile: "Täida mu üks soov, viska see esiporikas nahhui." ja no pidi tegema seda, siiamaani pole jõudnud
Mis mõttes pole jõudnud? Ma ütlesin sulle, et kui ma sellele hargile originaal esiporika sebin, siis võtan ära. Senikaua on ta peal ja mind teie arvamus ei koti eriti, kuna masin enda jaoks. Tuli ka see meelde, et täna sai masin enda nimele võetud ja kindlustus viieks kuuks tehtud.