Mure hiinlasega

Discussion in 'Help!' started by raudsepp, Märts 23, 2015.

  1. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Ei ole see kastrol tõesti mingi imeasi eriti veel malm silku määrimiseks .Sellist õli kasutatakse rohkem kas sport või racing silindritel Paas õlid on kõik pool sündid..Ise kasutasin airsal racinguga pool sünt xadot ja 15tuhandese läbisõiduga oli silinder nagu uus .Liiter aga maksis 8euri.Kui sa kuhugi rada sõitma ei lähe pole vaja kallist õli.
     
  2. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    mis castrol 2t sünteetilisel õlil viga oli.rafineerimata toiduõli sõitis ka edukalt,jupiter 3 paaki valasin 5l bensiini ja 3l rafineerimata toiduõli,sõitis kenasti sai bensiini ka rohkem
     
  3. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Castrol on hea õli aga kallis .Nimi maksab kolmandik õli hinnast .Olen proovinud .Toimib kenasti .Võistlustel kindlasti tegija kus kõrged pöörded ja peab põlema kenasti .Loomulikult ,kui kasutad mingit alu või kallima otsa malmi mille pöörete vahemik on 8-13 tuhat pööret.Kuna mul airsal andis välja 13500 pööret tegi ka töö ilusti ära xado .Huskvarna oma toimetab ka kenasti aga vahva raipe hais järgi ,kui paaki valad.
     
  4. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Aga mis te sellest HUSQVARNA 2takti õlist arvate?
     
  5. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Seda varna õli on kaht sorti üks tavaline lw teine xp .Esimene odavam tavaline töötab kenasti katsetatud.XP aga mõeldud extreem olukordades töötamiseks.Määrib veel paremini .Võin eksida aga liiter kuskil 18 kandis.Väga palju liikvel ei ole just hinna pärast .
     
  6. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    olgu,aga reduaktori õli millist soovitate? kallist ei ole vaja :D
     
  7. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    olen kasutanud OMV oma sünteetilist mōeldud ülekannetele.Väga hästi toimib ja liiter alla 10ne millega saad paar hooaega ilusti läbi vaat ,et rohkemgi oleneb ,kui tihedalt vahetad.Ise soovitan paar korda hooaja jooksul.Ehk siis kevadel ja suve lōpu poole.Kui sōidad ka sügisel siis värske asi suve lōpust sees .Kulumine ka väiksem kuna sügisel hakkavad mängima temperatuurid jne
     
  8. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Aga palun seletage kuidas kõige parem piduri vedeliku vahetada kuulsin seal mingi jura õhuga kui sisse tekib,Kas lihtsalt seda õli sealt välja ei või võtta ja uut lihsalt panna?
     
  9. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Keerad kaane maha ja vaata palju õli sees on .Vala maksimumi.Kaan kinni tagasi .Vana õli on hägune kindlasti .Võta üks läbipaistev plast pudel mille korgile tee sisse auk ja suru läbi voolik mis mahub peale õhutus niplile .Keera õhutus nippel lahti ja siis uuesti õrnalt kinni .Pane voolik otsa ja uuesti õrnalt nipel lahti nii,et võõlik järgi.Näed,et eeblit vajutades hakkab tulema õli .Mulju vaiselt eeblit kolveerani peale ja hoia keera nippel kinni ja vala ülevalt kogu aeg õli peale .Anumas aga jälgi,et õli tase ei langeks alla poole .sama protsessi jätkates niikaua kui alt hakkab tulema mitte enam hähust vaid puhast õli .Arvan et paari kolme vajutusega saad vahetatud.Viimane kord vajutades samal hetkel keerad nipli kinni kaan kinni ja ongi valmis .Protsess võtab aega max 15 min.Kui midagi arusaamatu anna teada psi
     
  10. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Kas on mõtet 2taktilisel õlipaaki ära võtta?.olen kuulnud paljudel 6lipump persw l2inud ja mootor kottis
     
  11. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Ei ole mõtet ,kui asi töötab korralikult .Miks nad pekki lähevad on hooldamatus ja erinevete õlide kasutamine .Näitaks ,kui segada kokku poolsünt ja peale valad täis sünti .Viskoosus erinev ja võib klimbistuda mille tagajärjel ummistab toru või pumba ,ning ongi jama käes .Teine asi .Need ise remontijad kes vahetavad masinatel väntasid unustavad määrida vändal veereva plastik soonilise rulli mis kokkupuutes õli pumba rulliga kulub läbi .
     
  12. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Aga kui rolleri ostsin siis ei teadnud mis 6li p6hjas oli ja kallasin huswvarna 6li peale,l2heb perse siis?
     
  13. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Ei juhtu neid 2T õlisid segamini pannes midagi.
    Kui sul ei ei ole bensu manuaalselt segamise vastu midagi (selle peale kuluva vaeva mõttes), siis premix on alati parem ning lollikindlam, kuid kohati tülikas.
     
  14. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    koheselt mitte aga sama asja jätkates tõenäosus suur ,et juhtub.Vaata üle korra õli pumbast minev voolik karpase .Seal piisab pisemast klimbist.Kõigepealt tuleks endale selgeks teha õli vikoosuse astmed .See ei ole auto kus õli kanalid suuremas ja ka seal on selline oht olemas .Eks iga omanik teab ise mis teeb aga pikemat aega nii sõites ja segamini õli kasutades leiab varsti uue teema .jooksis kotti miks.
     
  15. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Tahad sa meid pimedas kobavaid kaasfoorumlasi ka sellest õli viskoossuse astmetest ning selle seosest väidetava klimbistumisega täpsemalt kurssi viia?
    Garaazis peaks mul riiulil vähemalt 6'te eri 2t õli olema. Nii punast, rohelist, kui sinist. Mineraali ning täissünti. Kui ma need kõik kokku segaks tekiks üks vägev klimp?
    50€ vahele ning ma võin nad kokku segada ning asja videosse võtta. Soovi korral võin nädalakeseks "reageerima" ka jätta.
     
  16. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Õpi mehaanikuks luksepaks siis saad teda .Mul on mitmeid rollereid käinud remondis millel just õli toruke kinni olnud .
     
  17. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    No kui mul on praegu 2sorti õli paagis siis kas mul oleks mõtekas õlipaak ära võtta või koguaeg panna sama õli peale nüüd?
    Või siis kõik õli välja lasta ja panna ühte mille nime ma tean ja mida mul koguaeg on olemas olnud?
     
  18. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    ühest korrast ei juhtu midagi.Lihtsalt edaspidi soovitan kasutada ühe fima ōli ja valida kas pool sünt vōi täis sünt.Kui sōidad ühe firma ōliga saad kindel olla,et ōlis mingeid jamasi ei ole.kui avastad ,et ōli otsakorral valad ädapärast sama vikoosusega ōli juurde .Näiteks sōidad valvoline poolsündiga ja ostad tanklast migit teist pool sünti juurde Tähele tuleks ka panna seda,et osad õlid on ettenähtud 1:50nele.aga on ka ōlisid mis 1:30nele.
     
  19. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    No räägitakse et hiinlastel võivad need õlipumbad ükstapuha kunal läbi minna :S praegu nagu olen nagu otsustanud et hqsvarna 2takti õli istmeboxi ja hakkan ise kütust segama
     
  20. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    cpi ,kasutab sama süsteemiga õlipumpa mis rox .Ostsin kunagi gp aragoni ja see sõidab siiani stok pumbaga 2006a oma ja hiljuti müüsin maga 2001a minarelli õlipumba mis tõõtab siiani edasi.Eks sa ise tead mis teed see sul oma otsustada .Aga ise segades pead väga hoolikas olema .Sõbral sõidab sama süsteemiga minarelli mootor aastast 1996 millega pole muresid olnud .Kõik on kinni hoolduses.
     

Jaga seda lehte