Mure hiinlasega

Discussion in 'Help!' started by raudsepp, Märts 23, 2015.

  1. Madiz

    Madiz Active Member

    1,334
    1
    38
    Minarelli mootor on ise ka sama süsteemiga mis hiina kloon (va. reduktor) aga näe ikka ei kesta nii hästi kui õige minarelli, õlipumbaga sama lugu.
     
  2. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Minu vana cpi sõidab siiani ainuke muru mis teda aeg ajalt kimbutab on reduktori laagrid .Muu mootori poole pealt kestab
     
  3. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Kui suure düüsi peaks panema kui praegune düüs 47.5 ja peale rullide panekut hakkas 30-35 juures pooma?
     
  4. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    Esijalgu tõstad nõela ,kui see ei aita siis oleks hea mingi düüsede komplekt sebida .katsetatakse 2-3 ühiku kaupa .
     
  5. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Tõstsin täna nõela aga ikka natuke poob aga vähem.Aga ma ostan omale koonusfiltri ja kui seda panna siis pidi panema 10-15 suurema düüsi aga kui praegu 47.5 siis ostaksin endale 60 ja 65düüsi? (kui kellegil komplekti müüa siis pakkuge)Ja kas tavalisel hiinaka karpal 2taktilisel õhufiltri suu 31.5mm ?
     
  6. 426f

    426f Member

    514
    6
    18
    kas see roller oli sul 2014 suve alguses ka
     
  7. raivo33

    raivo33 Member

    604
    1
    18
    '

    Camexsis ja cn partsis peaks olema komplekte müügil.Stok silkuga pole mõtet koonust panna .Stok filtrilt eemaldad kummi julla ja teeb sama välja.Enne peaks endale selgeks tegema miks ,kuidas ja milliste silindrite ja karpadega asi annab effekti .Siin foorumis ka sellest juttu olnud.
     
  8. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Se roller ei olnud mul suve alguses sest ma sain selle paar kuud tagasi alles
     
  9. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kui tahad hiinlase minekut parandada, siis alustada tuleks sumpsist. See piirab kõige olulisemalt minekut (st sportsumps alla).
     
  10. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Aga ma tahaks minekut parandada kas pean punase surveka panema v6i j22b kangeks see?ja mis v2rvi sidurivedrud?
     
  11. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kui sul on seal hetkel tüüpiline hiina sumps (lihtsalt pikk jupp sama läbimõõduga toru kuni silencerini välja) nagu all pildil, siis on enne sumpsi vahetust kõik toimingud mõttetud.
    [​IMG]
    Selline toru tapab 2 taktilise mootori niivõrd efektiivselt ära, et isegi hargi peale tõstes ei lähe pöörded üle 7,5k.
    Alloleval pildil on 2 taktilise mootori väljalaske tööpõhimõte väga hästi välja toodud.
    [​IMG]
    Alustame sellest, et kolb jõudis üles ning toimub küttesegu plahvatus ning kolb hakkab alla liikuma. Alla liikudes avaneb väljalaskeport ning gaasid väljuvad silindrist. Kuna 2 taktilise mootori resonaator on pauna kujuline, siis suureneva koonuseni jõudnud heitgaasid tekitavad enda järele vaakumi. Nüüd on ka kolb jõudnud allaasendisse kus ka sisselaskepordid on avatud. Tekkinud vaakum tõmbab küttesegu silindrisse ning ka osaliselt summutisse (resonaatorisse). Kolb hakkab üles liikuma, sisselaske pordid sulguvad (väljalaske port on veel avatud). Väljalaske gaasid on jõudnud praeguseks resonaatori ahenevasse koonuse ossa ning toimub väljalaske gaaside tagasipõrkumine. See tekitab vastusurve ning surub summutisse jõudnud küttesegu tagasi silindrisse. Kogu see asi toimib õieti ainult teatud pööretevahemikus, kuid see 2-3 kordistab mootorist saadud väändemomendi võrreldes hiinlaste kasutatud sirge toruga (4 taktilise mootori sumps).

    Omades hiinlastega küll ainult põgusat kokkupuudet julgeks siiski väita, et kiirendus on ühtlane (loe: ühtlaselt nõrk) kogu pöördevahemikus?
    Võid küll +500rpm vedrud sinna visata, kuid kasu sellest on marginaalne (läheb grammi võrra äkilisemalt kohapealt ära).
    Survekat pole mõtet ilma sumpsita kangemat panna, kuna kangem survekas vähendab ülekande efektiivsust. Kangem survekas pannakse siis, kui on oht ,et võimsuse kasvust tingituna hakkab rihm libisema. Sinul seda ohtu selle mootoriga pole.
     
  12. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    No sportsumpsi peaks ka lähiajal kätte saama aga ostsin täna valged sidurivedrud ja valge surveka ja 50,52 düüsi,Kas nüüd peaks minek ja tipp natuke paremad olema?
     
  13. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kiirendus, ehk kergelt paraneb (kas seda persega ka tunda on on iseasi), kuid tippkiiruses saad ainult kaotada.
    Variaatori detailid on hetkel arvestatud stock mootori peale (mis sul hetkel ka on) ning kui täisgaasiga arendab mootor hetkel näiteks 7000rpm, siis nende pöörete puhul on survevedru täielikult kokku surutud. Hea analoog on käikudega jalgratas, sel juhul oleks hetkel sees kõige viimane käik. Eest on kett kõige suurema hammasratta peal ning tagant kõige väiksema. Ainuke võimalus sellises situatsioonis kiiremini liikuda on kiiremini vändata (rolleri puhul peab mootor rohkem pöördeid arendama - hetkel sumps aga piirab).
    Kui sa paned sinna tugevama survevedru, siis 7000rpm juures ei tekita rullid piisavalt tsentrifuugaaljõudu, et survevedrut piisavalt kokku suruda ning tuues jalgratta näite, siis oled seal kuskil keskmise käigu peal. Väntad sama kiiresti, kuid liigud aeglasemalt.
    Kui tahad minekut tuunida, siis tahhomeeter tuleb kasuks. Kui seda rolleril ei ole on võimalik ebayst mingi odav osta, või foorumist. Oletame, et sul on nüüd korralik sumps olemas ning karpa paigas. Teatud pöördevahemikus on mootoril nüüd palju parem minek. Paned ostetud sidurivedrud ja surveka peale (+ mitu rpm need on? eeldan, et +500 kuni + 1000, siis on OK). Ning siis on vaja rullikud paika panna.
    Kõigepealt teed esimesele taldrikule markeriga jämeda joone alt ülesse ning paned varika kaane peale tagasi. Mootor soojaks ning ninaga vastu seina. Paned gaasi põhja ning hoiad põhjas paar sekki ja lased lahti. Idee on vaadata seda, kui kõrgele rullikud rihma taldrikutel surusid '(kui kõrgelt on markeri triip kulunud). Tahad, et rihm oleks alumisest nullpunktist (kus ta seistes on) mitte rohkem kui 10mm tõusnud. Kui on rohkem tõusnud on rullikud liiga rasked.
    Kui rullikud on liiga kerged, siis hetkel seda ei kindlaks veel ei tee. Kui rihm tõusis antud situatsioonis näiteks poole taldriku peale, siis siis on see jalgratta näite puhul nagu keskmise käiguga kohapealt minek - tõmme pole just kiita.
    Nüüd tee maanteel üks tiir gaas põhjas ning hiljem vaata kas taldrikul on triip enamvähem lõpuni kulunud. Tahad, et triip oleks suht lõpuni läinud (ülevalt võib ca 5mm jääda, rihma kulumine ei võimalda taldrikutel rihma päris üles suruda). Kui triip ei ole enamvähem lõpuni on vaja raskemaid rulle, muidu jääb tippkiirus saavutamata.

    Hea oleks nüüd veel vaadata mis pöördevahemikus hea tõmme mootoril algab. Oletame, et 7000rpm. Teed triibu uuesti, ning lähed sõitma, kuid üle 7000rpm ei lase pöördeid, hoiad 7000rpm peal. Hiljem vaatad kuhu maani triip on kulunud. Tahad, et rihm ei oleks taldriku allosast eriti edasi jõudnud. Kui rihm on tõusnud liiga üles, siis on vaja kergemaid rulle.
     
  14. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    See suurus ei olene, oleneb filtri element e. svamm millest õhk läbi tuleb. Üldjuhul stock õhufilter saab väga vähe õhku ja sellepärast düüs on väike. Koonukaga või siis suurema filtriga vaja üldjuhul 7-10 ühikut suuremat düüsi, oleneb muidugi suurusest jälle. Kui pooma hakkab siis ära sõida, sest silku muidu kottis.
     
  15. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Respekt, nii asjalikku juttu pole ammu enamiku "suust" kuulnud 8)
     
  16. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Nii ma ostsin endale stage 6 silindrikomplekti koos kolviga 12pin.Nimelt cpil peaks olema 10pin aga kas nii ei saa teha et ostan 57mm kolvi mis on 10pin ja panen 70cc silkusse sisse töötama?
     
  17. Ivan

    Ivan Moderaator Meeskonnaliige Moderaator Ürituste korraldaja

    2,079
    6
    38
    Ésiteks Cpi vänt on 12 pin. (vähemasti tehasest tulles)
    Teiseks 70cc kolb on ~47mm, vahel ka 47,6. Seega 57mm kolbi sa kuidagi sinna sisse ei pane.
    Kui laskuda veel sügavamale, siis soovitatav oleks ikkagi osta alati originaalkolvikomplekt. (Jutt neile, kes võtavad selle alla 20-eurose kolvi) Sest tihti peale on kolvi kuju teine, mis tähendab ka et surveaste läheb paigast. Lisaks ei tea sa iial, kas kolvirõnga tihvt juhtub õige koha peal olema või mitte..
     
  18. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Mul läksid segamini 57mm ja 47mm :D tahtsin öelda 47mm.Aga muidu mõõtsin väntvõlli ära ja õnneks on 12pin
    Aga kas on mõtet tutikaid valgeid survekat ja sidurivedrusi panna kui ma ostsin need juba enne ära? Või pean uued ostma?
    Ja kui peaksingi siis soovitage mis värvi
     
  19. raudsepp

    raudsepp Member

    476
    11
    18
    Nii helistasin camexisse ja õnneks nad ei olnud pakki teele pannud veel ja nad lubasid mul värvi vahetada survevedrul (ärme sidurivedrudest praegu räägi)
    Aga kui mul stage 70cc silinder koos peaga ja 1rõngaga kolv (se vist mingi midrace) Siis mis värvi survevedru soovitate?
     
  20. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    Kui midrace silku siis ma arvan et hiinlase vänt vastu ei pea.
     

Jaga seda lehte