Üks küsimus, mida pea kõikidelt selle masina omanikelt olen küsinud. Kuidas on võimalik sellega normaalselt originaal ülekandega kohalt ära minna? Typhoonil oli 40lt kiirendades ka esiots õhus ja linnas peavõimatu sõita (nagu sõidaks 400+hp autoga linnas, mõttetu) Miks ei osta pikemat ülekannet? Malossilt saab 20% pikema ülekande, sealt tuleb tippkiirust ja natukene läheb kiirendusest maha. (Endiselt vähemate tuuning juppidega esiots õhus, linnas kannatab rohkem keerata, ilma et oleks oht esirattaga mõne auto tagaklaasis lõpetada. Säästab mootorit ka. Iseenesest kahju boostrist aga tema tippaeg oli Keni käes nagunii ära, usun, et Aeroxi küljes rahhi sissepannes saad väga edeva ja kiire masina. Edu!
Siiani ei ole stock redukas probleeme ja peavalu tekitanud pmst isegi olen mõtelnud Malossi ülekande osta aga hetkel ei näe pointi, vaatame seda siis kui tähtsamad jupid ostetud saab, sest mootor saab full hoolduse nii kulund juppide kui ka vedelike arvelt. Kas sul mitte ei ole see ac172 >125 plokil? tegelt peaks stockis nagu 125 ja 180 piaggio plokil ülekande vahe ka olema? Kahju ja et nii läks, aga noh ma ehitan siiski omale masinat ja kuna mulle roxs haigelt meeldib siis ma proovin sellest endale ühe edeva masina valmis teha
Gaasi saab anda ka vähem kui põhja, sedasi sai sõita. Boostril oli veel toodud blokki 8cm tahapoole, puudus igatpidi läbipainduv kiik, masin istus madalal ning juht istus üsnagi ees ja madalal. Tagaratta kohal ei olnud enam raamigi, kõik kaal oli eespool, tänu millele asi oli vägagi stabiilne startides. 125se ac blokil peaks olema teine ülekanne kui 180se lc blokil jep. See ka meenutab, pean lõpuks need laagrid sulle üles otsima.
Ideaalne kui laagrid leiad siis hoiab väheke raha kokku Järgmised jupid tellitud, ehk siis kõik vedrud, rullid, vario rihm, veepump ja pumba rihm.
Varsti hakkan 172 kokku laduma, hetkel ootan veepumba rihma ja veepumpa ennast, ahjaa laagrid ka veel vaja sättida, eks mingi kuu pärast hakkab roxsi ehitus ka pihta. Noh hiina sitt ei pidanud vastu põiki sõitmisest siis juhtus natuke nõnnamoodi :lol: ah sest pole hullu, alati leidub lahendus Noh täpselt ei teagi aga eks ta mingi 2t viiesotine ole :lol:
ei tea küll palju sul ruumi mootori jaoks on , aga oleks pakkuda sinna vahele hiina quadi 250cc vesijahutus mootor , radika ja voolikutega , töökorras 160e . kui huvi : FB : Carl Kurik