Eks igaüks kiidab seda rollerit millega ise sõidab,aga ma olen tõesti rahul. Pealegi Betat eriti linnapildis ei kohta, umbes 5-6 masinat Tartu kohta pole just palju. Miinustest tooks välja ,et mootorile on äärmiselt halb ligipääs,eriti karpale.
sõiduomaduste poolest on beta igati hea masin pehmed amordid ja hea mugav iste ainuke miinus on see , et igalepoole on nii raske ligi pääseda , kõik on mahutatud nii viimase piiri peale
No mis ise arvad? Pisike luup ja 20W pirn sees pole ju suuremasi valgusallikas,aga päeval sõitmiseks käib küll :lol:
Hetkel on stock silinder mis on veidi porditud ja sellest piisab täiesti tänava rollerile. Katsetamis järge ootab elektriline veepump ja tahaks ära proovida kiirema ülekande.
Vähe uuendust. Vahetatud sai sekundaarülekanne mis tegi rollerit algusest natuke uimasemaks,aga üldkiirus paranes märgatavalt, 70-80 tuleb väga kergelt. Tippu pole veel proovinud,aga usun,et see tuleb üle 100'ja.
Sul see siis n.ö katsetus roller jah? Palju üldse seda tippu on võimalik kätte saada,niiet raam,ning vedrustus normaalselt käituksid?
Vot see tegu oli vägagi õige! Nt. Suurbritannias on üldjuhul ülekanne teine asi peale sumpsi mida vahetatakse. Niiet stock masinatest saab juba 90-100 välja pigistada. Seal on muidugi suur osa pikamaasõitjaid ka.
Kusjuures Tartu ARK ülevaataja pani köbisema kui mul rolleril tahavaatepeegleid küljes polnud. Ütlesin et on autos,sellepeale palus need ära tuua ja külge panna. Muud jama nagu polnud midagi, kõik läks ladusalt. Registreerimine maksis alla 16€ ja kindlustus kolmeks kuuks 5€
mv vähe hea kindlustuse summa küll ikka peaks ka ära käima ja arvele võtma kuid rsk pole peegleid :roll: