... tulevad värviparandused,seega ikka sama värvi. Ma olen väga paljusid rollereid proovinud ja Beta tuntub just see õige olema mis mulle sobib. MHR 50 on hetkel Aeroxi vana mootori küljes ja mootor omakorda Aprilia SR50 peal, kui asi saab niikaugele,et rohkem midagi häälestada pole tõstan mootori Betale ümber. Asi lihtsalt selles,et kui Beta peal tahaks mootori juures mingeid muudatusi teha tuleb vägapalju plastikuid lahti kruvida. Hetkeseis ja muljed on sellised,et see 50cc silku pole eriti kõrgetele pööretele käima mõeldud, jõud on kõige parem 9500-10500 rpm. vahemikus , mineku poolest on see võrreldav 70cc sport silindritega. List on järgmine: Malossi MHR 50 Racing silinder Polini EVO 12pin väntvõll SKF C4 laagrid Yamaha orig.simmerid Polini EVO vario Polini EVO tagumised overange taldrikud Polini EVO Kevlar rihm Malossi Delta sidur (Piaggio) Arreche 21 karpa Stage6 R/T klapid Õhufilter stock Malossi MHR racing summuti Stage6 R/T süüde
õige, stock aerox l2heb juba ns gaasiga tagale. teemasse: väga äge pill tõotab tulevat. edu ja nael kummi
Ilma gaasita ei lähe ükski roller tagale. Iseasi on see, kas lenksu kuidagimoodi kakkuma peab, et esiratas piisavalt kõrgele tõuseb. Muidu arenenud ka midagi on juba?
Mootor hetkel SR peal ja teen sellega katseid. ...seis selline,et kohalt minnes rebib ratta maast lahti täiesti vabalt ja edasi liigub nagu 70cc sport silindriga roller. Mõni pilt ka mootorist. SR'iga tegelen ka ja sinna sai peale SR-R radikas, pidurid,tagaratas,juhtmestik,nupukonsoolid,spido STR8 DH koos puksiga. Ühesõnaga WWW'st sai Stelth