kuida süüde eelmiste süüdetega võrreldes on? parem või kehvem? ei mõtle stock süüdet vaid sportsüüteid
Sisuliselt WWWR . Minu silmis on see SR isegi põkim kui Beta, nagu sa ka ütlesid, lihtsam mootori kallal nokitseda jne
Süüde andis niipalju,et mootor on erksam ja tuuri läheb kiiremini. Aga jah,Beta peal on suhteliselt keeruline midagi timmida,kui tahaks ka tänaval sõita.Et karpale ligi saada peab tagumise osa algosadeks võtma
R tagavelg istub Aeroxi vahetükiga kokku ,aga peab seibe vahele panema muidu hakkab vastu plokki käima. Süüte suhtes ei oska nagu mingeid eeliseid välja tuua. Dynos saanud praegu 9hp tagarattast,seega Malossi lubatud max (13 hp)on enamvähem käes.
Vahepeal sai kasutajaga rasta diili tehtud, mille käigus omandasin Polini sportsüüte. Süütel peaks olema muutuv süütenurk+80W generaator tuledele. Lähipäevil plaanis süüde peale panna ja teha ka väike video tavalise ja sport süütega,et siis oleks võrdlusmoment ka olemas.
Vahepeal toimudnud niipalju,et tellitud sai võntvõll ja elektriline veepump. Italkit väntvõlli eripära on selles,et käik on 43mm mis teeb originaal silindriga kubatuuriks 55cm3.aga see pole veel kõik,tõuseb ka surveaste ja see võmaldab muuta väljalaske gaaside ajastust mis peaks tublisti jõudu juurde andma. Elektriline veepump sai tellitud,et vähendada mootori pöörlemistakistust. Järgmine kolmapäev on asjad kohal,eks siis hakkab vaikselt tegelema.
See väntvõll peaks niisama plokki ära mahtuma ja silindri saab paika tihenditega,sest kepsu pikkus on ikka 80mm. Eks järgmine nädal paisatab
Kuna mul vedeles üks SR-R põhjakondel mida kellegile tarvis polnud,siis tekkis mõte proovida seda külge ehitada Beta põhjakonlile. Praeguseks hetkeks on asi poolvalmis,lõpetada on veel esimesed nurgad,aga aimu juba saab.