Need aprilia orig kleepsud lähevad jumala hästi kokku ülejäänd punasega nagu. ei hea töö minuarust ikka. Viimase pildi peal on küll rohkem racing välimust vms.
Eest pisut madaldada/tagant kõrgendada (tervet rollerit siis) jääks natuke ülbema hoiakuga. Hetkel see gondel liiga maaga paralleelne
võtan oma sõnad tagasi, sest nüüd, kui on ilusamini kokku pandud see krempel, siis tundub see asi palju kenam ja isegi sobib natukene selle beeta alla. Põrks, sul on see muidu tänavapill aind w? või kuskile võistlema ka sellega?
See roller on tänavasõiduks ja jääb kindlasti 50cc ,täpsemalt kolvimõõt jääb 40mm. Eks paistab mis silindrivariandid peale tulevad, igatahes tahaks ära katsetada originaal silindri porditud kujul, kindlasti 50cc MHR, suvel võibolla tuleb kõnealla ka Polini EVO 50cc silku koos sumpaga. Kahju ainult,et sellest aastast pole enam dynopinki kasutada,kuna pink kogus enamasti nurgas tolmu,siis otsustati see maha müüa :roll: Võistlustest hetkel ei unista,aga juhtuda võib kõike
Ei tea,aga mulle need igasugu kõrgendused ei meeldi. Asi selles,et kõrgendus võib küll välimusele juurde anada ,aga tegelikult muudab kõrgendus rolleri sõiduomadusi totaalselt sitemaks. Muidugi ärme nüüd vaidlema hakka,see on lihtsalt minu arvamus ja praktiline kogemus.
Täna jõuds kohale 43mm käiguga Italkit väntvõll ja Motoforce Racing veepump Veel sellised huvitavad asjad nagu düüsi hõõritsate komplekt + kaliibrid düüsiava mõõtmiseks Nende abivahenditega saab teha väga lihtsa vaevaga paraja suurusega düüsi!
see düüsi asi on küll väga huvitav ei pea koguaeg uut ostma,vaiskelt lihvid vms suuremaks niikaua kui paras.
jah see suurendab sest laseb kolvil allapoole liikuda aga räägi meile kas tuleb teha ka mingeid trastilisi muudatusi selle vändaga, sest endal ka hammas verel testida midagi sellist
asoo mõtlesin et tolle diablo nero lahendusega R-i külejst võtsid et kui juba põhjakas ümber tuunitud siis oleksin sult esikondli ära ostnud :roll: ag nh teemasse kh sis et päris hea näeb välja roll
Ohh,hea et meelde tuletasid,mõõtsin kohe üle. Selle 43mm käiguga väntvõlli läbimõõt on täpselt sama mis originaalil ehk 72mm, tundub,et see on viimane piir ka mis ilma kartereid suurendamata kohe sisse mahub.
Minuarvamus siis, et Aprilia kleeps Rikub totaalselt hetkel seda Kui seda poleks oleks palju parem, sest hetkel kohe üldse ei meeldi.. Enne oli masin kõrgem ka..Kui võistlusmasin, siis oleks võinud siiski kõrgem ja voolujoonelisem olla.. Praegu pmst ehitasid sinna alla nagu seina lihtsalt. Teemat hakkasin tglt vaatama, sest meeldib see värvilahendus ja mõtlesin mida, enda masinale teha ja võtan vb sinu masinast väheke eeskuju