Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli MÜÜA!

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by Põrguvärk, Apr 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Juhtmesik on pritse variant,aga mul on idee olemas kuidas see käima saada,ainuke on tahomeeter mis on hetkel suur küsimärk. Aga peab proovima,paar varianti on kuidas asi üle kvaldada.
     
  2. Martinkuke

    Martinkuke New Member

    1,335
    0
    0
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    ütleme et vaja uut silkut, kus kohas see nutikus sind nüüd aitab mõtled skeemi välja ja lähed kakud kellegilt silku maha v röövid panka? :lol:
     
  3. Possible

    Possible Active Member

    1,411
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    võtad metallitüki ja hakkad vaikselt nokitsema, alguses puurid augud jne okok aitab, selle posti võib ära kustutada
     
  4. Martinkuke

    Martinkuke New Member

    1,335
    0
    0
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    ega vist ei tule selle nutikusega ikka midagi välja kui raha pole :D
     
  5. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Rahunege nüüd maha. Sellest ei tule mingit raha projekti. Nagu ma juba esimeses postis mainisin,siis mootor tuleb originaal ja mingit tuuningut külge ostma ei hakka. Pigem on huvi ühendada kaks erinevat asja nii,et asi toimiks. Rolleri juures on vaja teha üsna palju muutusi,et asja saada nii tööle nagu see töötada võiks. Ja teema on selleks,et tutuvustada foorumi kasutajatele kuidas üht või teist asja on võimalik lahendada,et te õpiksite midagi sellest.
     
  6. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Vahepeal asi veidi edasi arenenud ,külge sai nuputatud karpa. Kollektor on Doppler millele on puuritud uued augud. Kuna tahan külge jätta ka elekrilise starteri,siis pidi panema veidi pikema ühendusvooliku. Porika saab sobitada Aeroxi esiporikast.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. -monkey-

    -monkey- New Member

    576
    0
    0
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    päris karm :)
     
  8. IN4R3K

    IN4R3K Member

    800
    0
    16
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Ma ei saanud nüüd hästi aru sellest, pikendasid nüüd el. starteri juhet või el. toore juhet? Ja mis voolikust jutt?
     
  9. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Teisisõnu,karpa ja kollektorivaheline lõdvik on pikem, muidu ei saaks panna elektrilist starterit.
     
  10. IN4R3K

    IN4R3K Member

    800
    0
    16
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Kas nii pikk kollektor muudab masina jõudlust palju halvemaks, või pole see märkimisväärne kadu?
     
  11. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli


    Ei usu,et see 3cm pikem kolle midagi väga muudab,aga eks saab näha kui asi käima ja sõitma saab.
     
  12. Kevy

    Kevy Administraator Meeskonnaliige Administraator

    210
    4
    18
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Heh, hea vaadata kohe kuidas asi arenema hakanud :)
    Edu!
     
  13. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Nii,täna sai terve päev juhtmete ja voolikutega jamatud. Jetforce originaal juhtmestikule sai külge poogitud Aeroxi pingeregulaator,CDI ja veel mõned muudatused tehtud. Igatahes hetkeseis on selline,et mootor käivitub starterist,tuled töötavad ja laadimine on olemas. Tahhokat ilmselt tööle ei saa kuna süsteemid on erinevad,temp näidikuga peab ka veel natuke vaeva nägema,andur on küll Jetforce oma pandud,aga millegipärast viskab seieri põhja.
    Nii,et lähiajal saab esimese sõidu teha...
     
  14. -motomees-

    -motomees- Active Member

    1,111
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Päeva parim uudis :p
     
  15. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Kas tahhomeetri sisse ei annaks pookida mingi ühilduva süsteemi mehanismuseid?
     
  16. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli


    Sellel Jetforcel juhib kogu spido tööd protsessor , seierid liiguvad elektrimootoritega ja spido on küllalt õhuke.
    Ma kaldun arvama,et kui sinna hakata mingit aeroxi originaal tahhot aretama,siis tulemus oleks ilmselt natuke porno. Parem las see seier ripub seal.
     
  17. sYnc

    sYnc Active Member

    1,454
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    ma viskaks stock spido seest kõik ära, lõikaks sinna uue aluse ja ehitaks mõned kosod sisse, aga nh see võib kalliks minna, samas dh ka lahendus :)
     
  18. Põrguvärk

    Põrguvärk Administraator Meeskonnaliige Administraator

    1,683
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli


    Eks variante on igasuguseid, üks on muidugi DH ja Kosod,aga hetkel on peamine,et asi normaalselt sõitma saada,siis vaatab edasi.

    Muide, just keegi kirjutas Saaremaalt ja kurtis,et mendid olid DH,puuduliku spido, toonitud suundade eest trahvi teinud :roll:
     
  19. -siim-

    -siim- New Member

    435
    0
    0
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    spidogondlid. sinna sisse jätad klaasi. klaasitaha lõikad ntx plastiku ja sinna sisse augud kuhu koso jne:D.oleks ka lahendus selline.
     
  20. Saaremasin

    Saaremasin Active Member

    3,440
    0
    36
    Re: Põrguvärk Peugeot Jet-Force Minarelli

    Kevinsaar1,aga siin saaremaal imelikud mendid kh,mandril arvatavasti parem.

    Kena muidu,liti pilte,kui miskit teed jälle:p
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte